Weinig...quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Ja maar ik kom haar dus alleen maar tegen bij het roken. Kan zo zijn dat ze op andere tijden rookt wanneer ik er niet ben. Maar misschien gewoon geduld hebben totdat ik haar weer tegenkom.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
owh Euhm ja hoe doe je dat. wss zoals simpel, complimentje geven en ff vragen. van euh hoe heet je eigenlijk?
Haha neverquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou ik fok.nl en je username op een papiertje schrijven en er een goed vliegtuigje van vouwen en dan naar haar toe gooien van afstand
Ja dan loop ik net zo lief gewoon naar binnen en zeg: He jou moet ik hebben. Hoe heet je?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:11 schreef kree het volgende:
ik heb hier ook geen gouden tip in, maar in restaurant zeg je. naja zeg je dank je blablbla en kom hier vaker, enne ff causaal vragen. wat was je naam ook alweer (niet ooit genoemd). maar dan zegt ze wel ff, ik baseer me hier op YouTube btw
met roken nog meer kans, ff beginnen over. ranja rokers worden ook snel weer overal weg gestuurd enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ik kom haar dus alleen maar tegen bij het roken. Kan zo zijn dat ze op andere tijden rookt wanneer ik er niet ben. Maar misschien gewoon geduld hebben totdat ik haar weer tegenkom.
Gewoon een praatje maken. Ik ben misschien wel de grootste angsthaas die er bestaat op allerlei fronten en ik vind me sociaal onhandig en incapabel. Maar weet je wat ik nu al 2x op mijn dagbesteding te horen heb gekregen in een gesprek met hoe het gaat: dat mensen, vooral nieuwe, het zo fijn vinden dat ik tegen ze begin te praten en geinen omdat dan het ijs voor ze gebroken is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja zo dus. Dat durf ik dus echt niet.
Wie is dat?quote:
Klopt wel. Wel goed dat je zulke dingen meemaakt trouwens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon een praatje maken. Ik ben misschien wel de grootste angsthaas die er bestaat op allerlei fronten en ik vind me sociaal onhandig en incapabel. Maar weet je wat ik nu al 2x op mijn dagbesteding te horen heb gekregen in een gesprek met hoe het gaat: dat mensen, vooral nieuwe, het zo fijn vinden dat ik tegen ze begin te praten en geinen omdat dan het ijs voor ze gebroken is.
Hetzelfde bij een andere bijeenkomst, de eerste keer. Ik zit me druk te maken al een uur lang, inclusief zweten want het was warm die dag. Zo ongemakkelijk en paniekerig als de pest. Komt een trainer bij iedereen uit de groep klassikaal vragen hoe het gaat. Iedereen zei natuurlijk sociaal gewenst: ja wel oke hoor. En ik dacht fuck it, veel ongemakkelijker kan het niet worden dus ik zeg: ja zwaar kut maar dat kun je wel zien. Hele groep in een deuk en achteraf meerdere die naar me toe kwamen dat ze het fijn vonden dat ik ijs brak. Nou dat was niet mijn doel.
Maar dat is het simpelweg weg: fuck it en niet geschoten is altijd mis. Gewoon een gesprek aangaan. Of je in dr broekje mag is wel een vraag die je pas veel later moet stellen overigens.
Leren kennen doe je simpelweg door te praten en interesse te tonen. Meer is het niet. Dan merk je snel genoeg of er wederzijdse interesse is in ieder geval een gesprek.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt wel. Wel goed dat je zulke dingen meemaakt trouwens!
Ik ben niet bang haar aan te spreken hoor. Ik heb alleen geen idee hoe ik haar beter kan leren kennen. Ik durf dus niet daar naar binnen te lopen om haar te vragen. Ik zou haar het liefst gewoon tegenkomen tijdens het roken en dan een gesprekje aangaan. Dat durf ik makkelijk in zo'n setting maar niet als ik daar geforceerd naar binnen moet.
snap je ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt wel. Wel goed dat je zulke dingen meemaakt trouwens!
Ik ben niet bang haar aan te spreken hoor. Ik heb alleen geen idee hoe ik haar beter kan leren kennen. Ik durf dus niet daar naar binnen te lopen om haar te vragen. Ik zou haar het liefst gewoon tegenkomen tijdens het roken en dan een gesprekje aangaan. Dat durf ik makkelijk in zo'n setting maar niet als ik daar geforceerd naar binnen moet.
Ja maar ik rook 1x per uur een peuk en zij 1x per dag of zo. Die kom ik dus nooit meer tegen ben ik bang.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Leren kennen doe je simpelweg door te praten en interesse te tonen. Meer is het niet. Dan merk je snel genoeg of er wederzijdse interesse is in ieder geval een gesprek.
weet ik veel iemand die met YouTube aardig wat volgers wist te krijgen, maar min of meer door enthousiasme enzo contact maakt?quote:
Oke.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel iemand die met YouTube aardig wat volgers wist te krijgen, maar min of meer door enthousiasme enzo contact maakt?
weet niet of camera daarbij helpt en bekend dan, maar ook die begonnen wss met 0 abo enzo.
haha je bent net zo angsthaas als ik, zou ook niet zo doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ik rook 1x per uur een peuk en zij 1x per dag of zo. Die kom ik dus nooit meer tegen ben ik bang.
Denk dat er niets anders op zit om daar gewoon eens naar binnen te lopen. Maar dat vind ik dus wel doodeng.
Die kom je nog wel tegen hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ik rook 1x per uur een peuk en zij 1x per dag of zo. Die kom ik dus nooit meer tegen ben ik bang.
Denk dat er niets anders op zit om daar gewoon eens naar binnen te lopen. Maar dat vind ik dus wel doodeng.
Ja dat zou wel een vraag kunnen zijn waar ik achter zou staan. Alleen moet ik daarvoor het halve dorp door omdat hun achterdeur (afgesloten) grenst aan onze rookruimte. De voorkant moet je 300 meter voor lopen. Dat wordt best awkward als ik helemaal omloop voor een peuk denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha je bent net zo angsthaas als ik, zou ook niet zo doen.
maar al met al, ja als je je koffie besteld ofzo lijkt me idd ook lastig.
maar onwijs moeilijk hoeft het niet te zijn ook wss. gewoon maar keertje vragen ofzo, of zeg ga ff peukje zo doen hoor. mss denkt ze ook wel ff tijd voor pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |