"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar naar binnen lopen en met een of andere cheesy oneline haar aanspreken en dan stil vallen en weg lopen gaat alleen maar awkwardness veroorzaken.
Ja dat soort shit. En dat zeggen en vervolgens stotterend vragen hoe ze heet. Lijkt me echt een top plan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"![]()
Heb je speciaal voor mij dat leuke jurkje aangetrokken? Dan is het minste wat ik kan doen je een kop koffie of thee aanbiedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"![]()
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor mij dat leuke jurkje aangetrokken? Dan is het minste wat ik kan doen je een kop koffie of thee aanbieden
het kan ook anders, want denk jij hebt het druk op je werk zij wss ook. vraag daarnaar, zo van goh drukke dag he hoop klanten etc. en dan komt er wel wat uit nwss. en dan ff vragen terloops wat was je naam nou ook weer. beetje bij blozen helpt wss.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar naar binnen lopen en met een of andere cheesy oneline haar aanspreken en dan stil vallen en weg lopen gaat alleen maar awkwardness veroorzaken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.
Maar dan blijf ik bij het eerste obstakel hangen. Hoe kom ik haar weer tegen...?
Ja maar dan moet ik haar dus wel tegen zijn gekomenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
het kan ook anders, want denk jij hebt het druk op je werk zij wss ook. vraag daarnaar, zo van goh drukke dag he hoop klanten etc. en dan komt er wel wat uit nwss. en dan ff vragen terloops wat was je naam nou ook weer. beetje bij blozen helpt wss.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is nog wel leuk hoor. Die durf ik wel.
Maar dan blijf ik bij het eerste obstakel hangen. Hoe kom ik haar weer tegen...?
Of je gewoon niet zo druk maken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:39 schreef KoningWouter het volgende:
Of ik moet gewoon de hele dag gaan roken. Is ook nog een optie.
ja dat is ff wat je moet creëren dus. hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik haar dus wel tegen zijn gekomen
Ja klopt maar mijn machine is aangezet door die blik. Ik heb dat een paar keer gehad (zo'n blik) in mijn leven en dat werden altijd mijn vriendinnetjes. Dus zit ik te denken hoe ik dat proces een beetje kan versnellen.quote:
Ja hoe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ff wat je moet creëren dus. hahaha
juist, en wat ga je dan zeggen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:43 schreef KoningWouter het volgende:
Kan op zich morgen daar even wat eten bestellen en dan de bestelling ophalen. Misschien is ze er wel.
Goed idee. Ik moet zoiets gaan flikken inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:43 schreef kree het volgende:
weet dat vrouwen hier veel beter in zijn als wij mannen, ze herkent je wss wel. je kunt ook anders doen. goh wat een rustige dag. "had ook geen reet te doen op mijn werk dus kom maar ff koffie halen".
LOL ben wel goed in ideeën. het zelf doen iets minder ook trouwens.
Oh daar maak ik me niet zo druk om. Gewoon even vragen of zij het heeft klaargemaakt en of ze wel haar best heeft gedaan of zoquote:
na alles wat ik eerder hoorde betwijfel ik of dat de goeie tactiek is?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh daar maak ik me niet zo druk om. Gewoon even vragen of zij het heeft klaargemaakt en of ze wel haar best heeft gedaan of zo
En dan bedanken en tot ziens zeggen.
Eerst maar even checken of wat ik gevoeld heb ook klopt.
Ja ik weet het ook niet hoor @kree .quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
na alles wat ik eerder hoorde betwijfel ik of dat de goeie tactiek is?
beter wat persoonlijks vragen ofzo gelijk, en dan niet wil je met me uit.
maar doel in de zin van meer van bv, heej zie je hier vaker, doe je voor studie of als bijbaan. naja bedenk wat.
ff afgezien dat t niet dr full-time baan en passie is want anders moet het anders,. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |