SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Welkom livelink.quote:
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Hoe gaat het met je moeder?
Pfff.... heftig hoor. En beetje dubbel gevoel dus.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.
Ja, gisteren schrokken we ons rot. Mijn moeder helemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff.... heftig hoor. En beetje dubbel gevoel dus.
Dan maar hopen dat het inderdaad een bacterie is.
Ja, heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisteren schrokken we ons rot. Mijn moeder helemaal natuurlijk.
Damnquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.
Ja, ze weten nog helemaal niks zeker totdat ze de long goed kunnen zien. En daarvoor moet eerst dat vocht weg (en geanalyseerd worden). Maar gisteren zeiden ze dat ze geen enkele andere oorzaak hadden kunnen vinden en nu dus wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, heel begrijpelijk.
Maar het is nog niet zeker dat het geen kanker is dan?
Krijgt ze de scan alsnog?
Dan maar hopen dat het vocht snel weg is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze weten nog helemaal niks zeker totdat ze de long goed kunnen zien. En daarvoor moet eerst dat vocht weg (en geanalyseerd worden). Maar gisteren zeiden ze dat ze geen enkele andere oorzaak hadden kunnen vinden en nu dus wel.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder jou
Ik vind het begin toch wel echt heel mooi van alleen Simone.quote:
Ach ja, nadat ik op enter had gedrukt wist ik ineens weer dat dit Chrissie Hynde en UB40 was.quote:
Ik las over je moeder. Hopelijk valt het allemaal mee. Beterschap gewenst!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Blij dat ik nog even een een stukje mee heb kunnen krijgen ter ontspanning. Welterusten
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las over je moeder. Hopelijk valt het allemaal mee. Beterschap gewenst!
Dank beiden. Ben net terug na een vermoeiende dag, maar we hebben een uitslag. Geen kanker, maar wel longontsteking en een ontstoken galblaas. Dus nog meer antibiotica, want ze is te zwak voor een operatie. De arts gaf aan dat ze echt niet uit de gevarenzone was. De antibiotica moet wel echt aan gaan slaan en voorlopig ligt ze wel in het ziekenhuis, maar vergeleken met het gesprek woensdag met de arts was dit wel de beste uitslag.quote:
Sterkte en hopelijk slaat de antibiotica snel aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden. Ben net terug na een vermoeiende dag, maar we hebben een uitslag. Geen kanker, maar wel longontsteking en een ontstoken galblaas. Dus nog meer antibiotica, want ze is te zwak voor een operatie. De arts gaf aan dat ze echt niet uit de gevarenzone was. De antibiotica moet wel echt aan gaan slaan en voorlopig ligt ze wel in het ziekenhuis, maar vergeleken met het gesprek woensdag met de arts was dit wel de beste uitslag.
Aiii, heel veel sterktequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden. Ben net terug na een vermoeiende dag, maar we hebben een uitslag. Geen kanker, maar wel longontsteking en een ontstoken galblaas. Dus nog meer antibiotica, want ze is te zwak voor een operatie. De arts gaf aan dat ze echt niet uit de gevarenzone was. De antibiotica moet wel echt aan gaan slaan en voorlopig ligt ze wel in het ziekenhuis, maar vergeleken met het gesprek woensdag met de arts was dit wel de beste uitslag.
Pff, da’s niet niks zeg. Sterktequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Een 'meevaller', nu maar hopen dat de antibiotica goed z'n werk doet. Sterkte!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Tijdstip vooraf-track: 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Music From The (Recent) Past
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom
Ik had alvast een Midge Ure-nummer klaargezet
Ik ben vandaag niet geweest. Mijn broertje wel en die zei dat ze veel sliep en duf was, maar verder wel goed.quote:
Oké, het is natuurlijk ook niet niks op die leeftijd. Hopelijk doet de antibiotica z'n werk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet geweest. Mijn broertje wel en die zei dat ze veel sliep en duf was, maar verder wel goed.
Ja, ben vandaag wel zeiknat geregend, maar was ondanks dat wel blij dat het regende.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
"Petrichor", zo heet dat typische geurtje dat je ruikt wanneer het regent na een lange periode van droogte. Ik rook het donderdagavond weerLighthouse Family - Raincloud
Soms is dat helemaal niet ergquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ben vandaag wel zeiknat geregend, maar was ondanks dat wel blij dat het regende.
Ja het is wel even nodig voor de natuur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ben vandaag wel zeiknat geregend, maar was ondanks dat wel blij dat het regende.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg enorme ABBA-vibes van dit nieuwe nummer, maar oordeel vooral zelf:Grace Davies - Super Love Me
Geen ABBA-vibes, maar wel een vrolijk nummer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg enorme ABBA-vibes van dit nieuwe nummer, maar oordeel vooral zelf:Grace Davies - Super Love Me
Er komen nog meer vrolijke nummers aan vandaag. Kunnen we wel gebruiken, toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen ABBA-vibes, maar wel een vrolijk nummer.
Nou!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komen nog meer vrolijke nummers aan vandaag. Kunnen we wel gebruiken, toch?
De volgende komt hierna meteen al en is verder helemaal geen onderdeel van een rubriekquote:
Wel een favoriet ABBA nummer van mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De volgende komt hierna meteen al en is verder helemaal geen onderdeel van een rubriek![]()
Eerst:ABBA - Summer Night City
Ik noem het nummer nooit als favoriet, maar vond het net wel erg lekker, ja.quote:
Hey dat is lang geleden, leuk!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat aan, maar ben even bezig met andere dingen.
Laat mijn snuit later denk ik nog wel weer even zien.
Welkom, geniet van de muziekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Stream staat aan, maar ben even bezig met andere dingen.
Laat mijn snuit later denk ik nog wel weer even zien.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
En hoi Raf..... alweer even geleden.
Gewoon af en toe even op F5 rammenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel suf, heb het tabblad van dit topic gewoon altijd open staan, oké soms wel in een oud oud topic maar toch.
Lekker wel dit.
Goedenavond Meltingquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
En hoi Raf..... alweer even geleden.
Zo, hij durft. Ze heeft niet zo'n goede reputatie in duetten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Bob Junior draai ik wel vaker, maar kijk eens wie hij nu heeft ingeschakeld...![]()
![]()
![]()
Bob Junior x Mia Nicolai - Issue
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, hij durft. Ze heeft niet zo'n goede reputatie in duetten.
Komt inderdaad wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Er liep vanochtend een wolf in onze wijk. Komt wel letterlijk erg dichtbij zo
https://www.rtvutrecht.nl(...)k-wijk-bij-duurstede
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Er liep vanochtend een wolf in onze wijk. Komt wel letterlijk erg dichtbij zo
https://www.rtvutrecht.nl(...)k-wijk-bij-duurstede
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik had echt - ik zweer het - een ander nummer van A-ha klaarstaan, maar dat is last minute vervangen door deze:A-ha - Cry Wolf
Nee, gelukkig niet. Ik ben al bang voor honden.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben al bang voor honden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Shii even een nummertje van Midge Ure klaargezet:Midge Ure - If I Was
Ik ken lang niet al z'n werk even goed, maar dat wat ik ken, vind ik prima.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:10 schreef Shii het volgende:
Midge Ure was voor mij al een crush met Slik Forever and Ever en ik heb hem altijd door m'n hele leven 'gevolgd'. Geweldige muzikant.
Misschien moet ik Forever and Ever een keer aanvragen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken lang niet al z'n werk even goed, maar dat wat ik ken, vind ik prima.
Dat mag hoor. Misschien de volgende uitzending?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien moet ik Forever and Ever een keer aanvragen.
Gaat dit om een caravan of een karavaan?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat dit om een caravan of een karavaan?
Deze natuurlijk:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat dit om een caravan of een karavaan?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
@:livelink misschien is het wel een weerwolf.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
@:livelink misschien is het wel een weerwolf.
[ afbeelding ]
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden.quote:
Deze vind ik veel leuker dan Making Plans for Nigel. Leuk om deze nu weer eens te horen.quote:
Misschien als ik een second love in Australië had. Dan zou het wel handig zijn om een gratis reisje te krijgenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden.
Dan zul je zien dat hij over komt naar Nederland.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien als ik een second love in Australië had. Dan zou het wel handig zijn om een gratis reisje te krijgen
Ja, dat kan natuurlijk niet. Dat wordt me te gecompliceerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat hij over komt naar Nederland.
Ook leuk, maar mist de instant vrolijkheid van Bridge to your heartquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer eens geen Bridge To Your Heart, maar die andere hit van ze:Wax - Right Between The Eyes
Hij heeft ook een fijne vertelstem.quote:
Draai jij oldies vanaf 21 zoals de meeste zaterdagen?quote:
Gezellig. Zo wordt het met recht een World Partyquote:
heerlijk nummer ditquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Jimmy Cliff - Wonderful World, Beautiful People
Nee, dat mapje was op.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Draai jij oldies vanaf 21 zoals de meeste zaterdagen?
Niet specifiek, maar denk nog regelmatig aan haar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
Moeten jullie bij dit nummer van Melanie ook altijd aan just me denken?
Ja, zo'n fijne nostalgische band.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Het album Goodwill van deze Zweedse band is nu uit. Van begin tot eind fraai. Mijn keuze valt op de slotsong:Weeping Willows - On Your Side
Ik vind dit soort muziek ook geweldig. Er zijn meer artiesten die momenteel dit pad bewandelen, maar deze Zweden zijn er wel érg goed in.quote:
Hoi, nog genoten van het kampioenschap?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi, nog genoten van het kampioenschap?
Het zou zo een verzoekje van mij kunnen zijn geweest. Zo'n mooi nummer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is een nummer waar @:Livelink al een tijdje op wacht, omdat ze het als verzoekje aanvroeg:The Alan Parsons Project - Old And Wise
Speciaal voor je moeder, livelink.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is een nummer waar @:Livelink al een tijdje op wacht, omdat ze het als verzoekje aanvroeg:The Alan Parsons Project - Old And Wise
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:10 schreef livelink het volgende:
You got that power over me - Dermot Kennedy (of zoiets)
Eén van die nummers die vaak verscholen zitten in YouTube-playlists.quote:
Echt? Is me nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van die nummers die vaak verscholen zitten in YouTube-playlists.
Waarschijnlijk in de playlists die ik aanbevolen krijg, dan.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roberta Flack - Killing me Soflty
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:16 schreef Fogel het volgende:
Hetzelfde antwoord kwam ook via Facebook binnen maar ik was te traag om te kopieren
Allemaal Noren?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:16 schreef Fogel het volgende:
Hetzelfde antwoord kwam ook via Facebook binnen maar ik was te traag om te kopieren
Alle 1 ja.quote:
Ben benieuwd of hij spijt heeft, of zich juist goed vermaakt heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
Mijn man is nu bij een optreden van OCOBAR, een tribute-band van Eric Clapton. Heb tot het laatst getwijfeld om mee te gaan.
Ik denk dat het wel goed zal zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij spijt heeft, of zich juist goed vermaakt heeft.
Gezeliig.... welkom vriendin van Fogel.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken het nummer wel, maar weet niet wie deze uitvoering zingt. Ik zeg Oscar Harris, gewoon omdat het kan.
Ik had don't leave me this way nog staan van de vorige poging.quote:
Ja, maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:
En wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijk handbal kunnen kijken.
De halve finales van de Europaleague
En wie maakt de meeste kans?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De finale gaat morgen tussen Flensburg en Montpelier.
Ik hoop Flensburg. Die Fransen spelen heel naar.quote:
Komt er eigenlijk wel iets goeds uit Frankrijk qua sport??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop Flensburg. Die Fransen spelen heel naar.
Ik ben sowieso geen fan van Frans handbal
Petanquequote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk wel iets goeds uit Frankrijk qua sport??
Bij mijn vorige vereniging speelden wel eens Fransen mee…quote:
Astrid?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef Fogel het volgende:
Nu mogen jullie raden hoe mijn collega heet
Willem?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef Fogel het volgende:
Nu mogen jullie raden hoe mijn collega heet
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet So Long, Marianne, maar het gaat wel over Marianne
Maar niet alleen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
De altijd sympathieke Diana Ross
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Accordeon gaat Symph leren spelen als hij met pensioen is
Jaartje of 10 nog?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Accordeon gaat Symph leren spelen als hij met pensioen is
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Net als gisteren (Telstar - Den Bosch) draait ook Willem II - Dordrecht uit op verlenging...
Tja, Dordrecht heeft pakweg 10 minuten voor tijd toch nog de 3-2 gescoord.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet verwacht na de 3-1 ...
Als ik een paar miljoen win, ik ook.quote:
Je zal hem maar heel de dag thuis hebben zitten.quote:
Dat laatste kon men niet zeggen van Man U - Spurs. Manmanman wat was dat dramatisch....quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, Dordrecht heeft pakweg 10 minuten voor tijd toch nog de 3-2 gescoord.
Gisteren een stuk gezien van Telstar - Den Bosch. Verre van hoogstaand, maar wel vermakelijk en spannend.
Jeu de boules is al 3 middagen per week. Dan accordeonles en muziek maken bij bejaarden en de week is zo gevuldquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zal hem maar heel de dag thuis hebben zitten.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zal hem maar heel de dag thuis hebben zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |