----------------------------------quote:Schietpartij in centrum Amsterdam, Dam ontruimd voor traumahelikopter
Bij een schietpartij in het centrum van Amsterdam is een gewonde gevallen. Er zijn meerdere verdachten op de vlucht.
De politie kreeg rond 19.00 uur een melding van een schietpartij. Op foto's is te zien dat er iemand op de grond ligt en wordt geholpen. Op het moment wordt de Dam ontruimd om er een traumahelikopter te laten landen, zegt een woordvoerder van de politie.
Verdachten op de vlucht
Meerdere verdachten zijn daarna weggerend. De politie is in elk geval op zoek naar een man, donker getint, met zwart trainingspak en lichte sneakers. Daarnaast roept de politie op de man niet zelf te benaderen maar 112 te bellen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)oor-traumahelikopter
Een gewone avond in Amsterdam.quote:Via Burgernet is een signalement van een van de verdachten verspreid. De politie zoekt naar een donkergetinte man van begin twintig, gekleed in een zwart trainingspak en lichte sneakers. Mensen die meer weten worden opgeroepen de man niet zelf te benaderen, maar de politie in te schakelen.
De gewonde persoon werd ter plaatse behandeld aan zijn verwondingen. Er werd een traumahelikopter opgeroepen, die landde op de Dam. De man is vervolgens per ambulance afgevoerd, laat de politiewoordvoerder om 19.30 uur weten.
Ik zou er alleen nog heengaan in een kogelvrij vest!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Van de week nog geweest, niet neergeschoten.
NEE ECHT!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------
Wow!!!!![]()
![]()
Ik was vanmiddag nog in Amsterdam. Komt wel dichtbij zo.
In Rdam zelfde sentimenten bij veel Rdammers, centrum ? teveel enge gasten enzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef gwn_een_user het volgende:
ik woon in a'dam, kom nooit in het centrum, mij niet gezien
Ik zou de gok niet wagen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou er alleen nog heengaan in een kogelvrij vest!
Ja, en dan wordt je alsnog door je hoofd geschoten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet wagen.
Liever kogel- en steek- en vlamwerend.
Maak je geen zorgen - aan de foto's te zien gaat het om een afrekening in het Pizza circuit. Als je van noodles houdt zit je goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wilde net naar buiten gaan, maar besloot na het lezen van dit nieuws toch maar thuis te blijven.
Ja, ik woon in Amsterdam.
Er zullen heus wel dagen zijn dat er niet wordt geschoten wordt in Amsterdam, tenminste daar ga ik van uit. Mocht het toch niet zo zijn, het zij zo.
Ik liep vanochtend nog door die straat!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------
Wow!!!!![]()
![]()
Ik was vanmiddag nog in Amsterdam. Komt wel dichtbij zo.
We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik liep vanochtend nog door die straat!
Ja ongelofelijk dat ze dit normaal vindt!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef Thorelf het volgende:
ongelofelijk...dat dit normaal gevonden wordt.. ook hier en door mevr halalsema!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk dat ze dit normaal vindt!
ken je haar niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet heel goed wie ze is. Maar jij knoopt nu wat zaken aan elkaar die wat mij betreft geen verband hebben. Er is ook nog maar weinig bekend. En het is ook niet zo dat voordat deze mevrouw burgemeester werd, Amsterdam wel veilig was. Getuige het feit dat je zelf de jaren 60-70 aanhaalt. Dat zie je zelf ook wel in hoop ik.quote:
ik zeg niet dat amsterdam veilig was ,maar niet te vergelijken met dit!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wie ze is. Maar jij knoopt nu wat zaken aan elkaar die wat mij betreft geen verband hebben. Er is ook nog maar weinig bekend. En het is ook niet zo dat voordat deze mevrouw burgemeester werd, Amsterdam wel veilig was. Getuige het feit dat je zelf de jaren 60-70 aanhaalt. Dat zie je zelf ook wel in hoop ik.
Het aantal schietpartijen in Amsterdam is juist gedaald sinds 2023. Boem is het nieuwe pang.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zeg niet dat amsterdam veilig was ,maar niet te vergelijken met dit!!
kijk eens goed wat er van deze stad is geworden! ik bedoel echt goed.... daar kan je niet positief in zijn!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Het aantal schietpartijen in Amsterdam is juist gedaald sinds 2023. Boem is het nieuwe pang.
Volgens mij moet zo’n helikopter toch ook wel op de Nieuwmarkt kunnen landen. Mits er geen markt is natuurlijk, maar die was er vandaag nauwelijks.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Van de Geldersekade, waar de schietpartij was, naar de Dam, waar de trauma helikopter is geland, is het zo'n 10 minuten lopen.
Lijkt me niet erg efficiënt voor het verplegend personeel en dus ook niet voor het slachtoffer…
Voor mij wat doe je in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wat deed je in Amsterdam, niet naar de hoeren he
Die verdomde Fatbikes hebben het weer gedaan. Niet die figuren die erop rijden, Nee die Fatbikes!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:38 schreef core2duo het volgende:
Waren ze met fatbikes, het wapen bij uitstek?
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens mij moet zo’n helikopter toch ook wel op de Nieuwmarkt kunnen landen. Mits er geen markt is natuurlijk, maar die was er vandaag nauwelijks.
Zelfs de 15-jarige zoon van mevrouw de burgemeester loopt in die buurt met een revolver over straat…quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:27 schreef spapaars het volgende:
Waarschijnlijk uitgevoerd door klotekinderen die op 14-jarige leeftijd door hun ouders tot volwassenen zijn verklaard en die minder dan een week geleden nog met een klappertjes pistool schoten..
Big Cityquote:
.quote:Vijf verdachten aangehouden voor schietpartij in het centrum, onder wie twee gewonden
De politie heeft vijf mensen aangehouden voor de schietpartij aan de Geldersekade in het centrum. Twee daarvan zijn zelf gewond geraakt. Aan het incident ging een vechtpartij vooraf. De politie is naar nog één verdachte op zoek
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
.
Opgelost, slotje…
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)er-wie-twee-gewonden
Daar lopen er 20.000 van rond in Amsterdam…quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]niet zo snel.
De politie is nog steeds op zoek naar een man en geeft een signalement af. Hij heeft een donkergetinte huidskleur, is rond de twintig jaar en draagt een zwart trainingspak en lichte sneakers.
20.000 teveelquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar lopen er 20.000 van rond in Amsterdam…
Probeerde hij of zij je te beroven?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had net nog een interactie met een donkergetint persoon, komt wel dichtbij zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |