Wat zuig jij uit je duim tegen Etto?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, je verzinsels over dat ik islamitische terreur tegen homo's zou steunen zuig je namelijk uit je dikke duim.
Lijkt me inderdaad niet heel onlogisch dat Nederlandse politici het niet aandurven om in Iran prides te gaan organiseren nee. En dus voor wat minder opzichtige methodes kiezen voor hulp, waar de homo's daar ter plaatse meer aan hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat doen jullie tegen de grote boze blanke man? Zo doen tegen je moslimvriendjes durf je niet. Misschien dat eens veranderen.
Denk daar eens over na. Zelf.
Een bumpersticker als DIVERSITEIT IS ONZE KRACHT doet het waarschijnlijk beter bij Janneke cum suis.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het schrijven van lange volzinnen dient niet afgedaan te worden als een gereutel; het is beter het te zien als een verfrissende druppel taalgebruik in een oceaan van Jip-en-Jannekeachtige taalverschijnselen.
Dat kan maar dat laatse stukje vond ik te ver. Verder net als Hex, Janneke en nog vele anderen, prima users en dan ben ik het niet altijd eens met Hex of Janneke maar toch prima users waar in ieder geval mee te discussiëren is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ben gewoon een beetje klaar met onze zondags-activisten en hun selectieve verontwaardiging.
Oh, maar de vorm is mooi hoor, een mooie volzin is zeker wel te waarderen. Maar het zou toch leuk zijn als Etto weer eens posts zou gaan schrijven, met of zonder volzinnen, waarin hij niet continu fictieve standpunten projecteert op andere users.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het schrijven van lange volzinnen dient niet afgedaan te worden als een gereutel; het is beter het te zien als een verfrissende druppel taalgebruik in een oceaan van Jip-en-Jannekeachtige taalverschijnselen.
Nou.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat kan maar dat laatse stukje vond ik te ver. Verder net als Hex, Janneke en nog vele anderen, prima users en dan ben ik het niet altijd eens met Hex of Janneke maar toch prima users waar in ieder geval mee te discussiëren is.
Laat het wat meer los. Ik heb bijvoorbeeld totaal niets met globalisatie maar ik kan er toch niets aan veranderen anders dan proberen het waarom in mijn gedachte uit te leggen.
Het is geen fictief standpunt, en dat weet je donders goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, maar de vorm is mooi hoor, een mooie volzin is zeker wel te waarderen. Maar het zou toch leuk zijn als Etto weer eens posts zou gaan schrijven, met of zonder volzinnen, waarin hij niet continu fictieve standpunten projecteert op andere users.
Wat jij wil. Veel plezier verder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is geen fictief standpunt, en dat weet je donders goed.
Duik verder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Veel plezier verder.
Herhaling van wat je eerder poste. En vooral in het openbaar hieletjes likken tot het hoogste niveau. Rijmt niet met elkaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet heel onlogisch dat Nederlandse politici het niet aandurven om in Iran prides te gaan organiseren nee. En dus voor wat minder opzichtige methodes kiezen voor hulp, waar de homo's daar ter plaatse meer aan hebben.
Dit is een land in de EU, logisch dat we daar iets meer concreet tegen willen optreden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat doen jullie tegen de grote boze blanke man? Zo doen tegen je moslimvriendjes durf je niet. Misschien dat eens veranderen.
Denk daar eens over na. Zelf.
Klopt, homohaat meten we per landgrens.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een land in de EU, logisch dat we daar iets meer concreet tegen willen optreden.
Daarmee doen we niet ineens alsof de situatie in Oeganda normaal is
Vind je het nu echt heel raar dat politici hun acties voor homo's aanpassen aan de situatie in een land?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Herhaling van wat je eerder poste. En vooral in het openbaar hieletjes likken tot het hoogste niveau. Rijmt niet met elkaar.
Ga maar nadenken, zelf.
Onder 'daarbuiten' vallen ook culturen van 'daarbuiten' die hier zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Samengevat:
Homofobie en homohaat is echt heel erg, maar enkel zolang het gebeurt in Europese/Amerikaanse, witte, christelijke landen.
Daarbuiten?
Moeilijk, moeilijk... laten we de dialoog blijven aangaan, respect hebben voor andere wereldbeelden, normen en waarden, en niet de arrogantie hebben dat wij het beter weten
Uhm... ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind je het nu echt heel raar dat politici hun acties voor homo's aanpassen aan de situatie in een land?
Ja, het verschilt per land welke wetten en regels er gelden waar ik het wel of niet mee eens ben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, homohaat meten we per landgrens.
Dat ben ik wel met je eens. Maar om welke godsdienst ook. De extreme kanten hebben dat helaas allemaal. En ja in grote delen van de wereld waaronder bijvoorbeeld SA maak ik mij ook wel kwaad over dat wij er gewoon zaken mee doen. Dat in Syrië Christenen etc nu uitgemoord worden en die Yanks een voormalige terrorist plots tot een geweldig leider benoemen en er zaken mee doen. Hoor je verder ook allemaal weinig van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou.
Nee.
Users die het wel kunnen opbrengen om hun gal te spuwen over Hongarije maar in geen velden of wegen te zien zijn wanneer homohaat in grote delen van de wereld - die daadwerkelijk tot gevangenisstraffen en zelfs de dood leidt - besproken wordt, of, zoals gewoonlijk met schijtlollige opmerkingen komen of de racisme-kaart trekken, neem ik totaal niet serieus.
Waarom niet?
Omdat deze types helemaal niet bezig zijn met de rechten van homoseksuelen, enkel met het slaafs volgen van de zoveelste 'progressieve' hype. En natuurlijk heel veilige targets als het christelijke, Europese Hongarije wel weten te bekritiseren, maar opnieuw nergens te bespeuren zijn wanneer - onderbouwd - wordt aangetoond dat in ons eigen Nederland intolerantie jegens homo's voornamelijk uit een bepaalde religieuze hoek komt (zie het laatste UvA rapport hierover, zelfs bijbelbelt grefo's zijn minder intolerant).
Spuugzat, deze ivoren toren onbelezen wannabe Mandela's.
Samengevat:quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Samengevat:
Homofobie en homohaat is echt heel erg, maar enkel zolang het gebeurt in Europese/Amerikaanse, witte, christelijke landen.
Daarbuiten?
Moeilijk, moeilijk... laten we de dialoog blijven aangaan, respect hebben voor andere wereldbeelden, normen en waarden, en niet de arrogantie hebben dat wij het beter weten
Iets beter je best doen, Hex.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Samengevat:
Homofobie en homohaat is echt heel erg, maar enkel als het gebeurt in landen waar een religie dominant is die jouw stokpaardje is.
Daarbuiten?
Die moeten niet zeuren. Kritiek daarop leidt immers af van het heilige stokpaardje.
Ja, een one size fits all werkt overal? Dus in Iran moeten die homo's maar levensgevaarlijke prides organiseren om steun te krijgen?quote:
Ach jee, je bent ineens bezorgd over homo's in Iran?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, een one size fits all werkt overal? Dus in Iran moeten die homo's maar levensgevaarlijke prides organiseren om steun te krijgen?
Als je algemene lhbti rechten hoog in het vaandel hebt staan, of zegt te hebben staan, hoeft het niet uit te maken, dan spreek je je daar altijd tegen uit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het verschilt per land welke wetten en regels er gelden waar ik het wel of niet mee eens ben.
Jesus wat slecht dit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Samengevat:
Homofobie en homohaat is echt heel erg, maar enkel als het gebeurt in landen waar een religie dominant is die jouw stokpaardje is.
Daarbuiten?
Die moeten niet zeuren. Kritiek daarop leidt immers af van het heilige stokpaardje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |