Ah, zo had ik dat nooit gezien. Ik heb het altijd eerder gezien als een parade, als een carnavalsoptocht; een culturele uiting.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Neen, pride is ook een protest tegen vervolging, discriminatie, onderdrukking etc. Dat overlapt met wetgeving, maar dat hoeft niet.
Het is begonnen als demonstratie en later uitgebreid naar een evenement, maar het element van politieke/maatschappelijke demonstratie zit er overal nog sterk in.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ah, zo had ik dat nooit gezien. Ik heb het altijd eerder gezien als een parada, als een carnavalsoptocht; een culturele uiting.
Ja, dat lijkt me duidelijk, echter, een raciale kwestie betreft het hier niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua ethiek volstrekt irrelevant.
Dat de Confederale Staten van Amerika in 1861 besloten dat zwarte mensen per definitie minderwaardig waren maakt het geen waarheid, laat staan dat daar 'RESPECT' voor moet zijn.
Echt totaal paranoide geworden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onze progressieve deugneusjes verzamelen in woke-hoofdsteden als Amsterdam of Utrecht over een jaar of 10 samen met hun gewaande geallieerden, de haatbaarden, de dankzij een van een grote hoogte gesmeten flikker diens over de straatstenen gespatte schedelstukken en hersendelen, om daarna een gezamenlijk festijn van inclusie en diversiteit te vieren.
Neuh, realistisch vooral.quote:
Eh nee, zelfs de FvD kamerleden komen niet met zulke van de pot gerukte uitspraken over progressieve politici die samen met homo's van flats willen laten gooien. Als je dat soort dingen bent gaan denken, dan ben je erg ver de weg geraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, realistisch vooral.
Zolang je maar geen 'racist' genoemd wordt door de deugmaffia.
Jeetje zeg, dus homohaat is verkeerd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eh nee, zelfs de FvD kamerleden komen niet met zulke van de pot gerukte uitspraken over progressieve politici die samen met homo's van flats willen laten gooien. Als je dat soort dingen bent gaan denken, dan ben je erg ver de weg geraakt.
Vraagje, gebruik jij nou een AI-geval om dit soort gereutel te genereren of neem je daadwerkelijk de moeite om het iedere keer zelf te schrijven?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onze progressieve deugneusjes verzamelen in woke-hoofdsteden als Amsterdam of Utrecht over een jaar of 10 samen met hun gewaande geallieerden, de haatbaarden, de dankzij een van een grote hoogte gesmeten flikker diens over de straatstenen gespatte schedelstukken en hersendelen, om daarna een gezamenlijk festijn van inclusie en diversiteit te vieren.
Helemaal van mezelf, als een soort Faulkner.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraagje, gebruik jij nou een AI-geval om dit soort gereutel te genereren of neem je daadwerkelijk de moeite om het iedere keer zelf te schrijven?
Volgens mij is dit topic daarom begonnen, aangezien de kamer daar in Hongarije tegengas aan wil bieden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dus homohaat is verkeerd?
Openbaar. Dat durf je niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
D66 steunt diverse subsidies om LHBTI-organisaties te steunen in dat soort landen. Helaas moet het wat minder opzichtig dan in Hongarije kan.
Hou toch op man, je weet helemaal niets van de geschiedenis van homofobie of waar het vandaan komt, je inlezen in de emancipatie van homoseksuelen is je ook volledig vreemd, het is nu vooral een deugpuntje zolang het makkelijke targets betreft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic daarom begonnen, aangezien de kamer daar in Hongarije tegengas aan wil bieden.
Het enige dat van jou komt zijn allerlei verzinsels en beschuldigingen, die eerder sabotage lijken dan dat ze ook maar iets bijdragen.
Hoe dan? Een openbaar evenement daar organiseren is levensgevaarlijk voor de mensen in kwestie. Dus moet de hulp op een stiekeme manier gegeven worden.quote:
Ga alvast maar een spin bedenken om dat gedrag van jullie vriendjes goed te praten. Of een vlucht naar voren, mag ook.quote:
Ach jee, je maakt je ineens zorgen over levensgevaar en homo's?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe dan? Een openbaar evenement daar organiseren is levensgevaarlijk voor de mensen in kwestie. Dus moet de hulp op een stiekeme manier gegeven worden.
Nou meneer de kenner. Wat moet de tweede kamer dan doen of laten nu?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op man, je weet helemaal niets van de geschiedenis van homofobie of waar het vandaan komt, je inlezen in de emancipatie van homoseksuelen is je ook volledig vreemd, het is nu vooral een deugpuntje zolang het makkelijke targets betreft.
De Jetten-methode.
Banden verbreken met elk land dat homoseksualiteit criminaliseert.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou meneer de kenner. Wat moet de tweede kamer dan doen of laten nu?
Uiteraard, je verzinsels over dat ik islamitische terreur tegen homo's zou steunen zuig je namelijk uit je dikke duim.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jee, je maakt je ineens zorgen over levensgevaar en homo's?
Wat lievig.
Oh ben gewoon een beetje klaar met onze zondags-activisten en hun selectieve verontwaardiging.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:07 schreef Cherni het volgende:
Pfff hou het rustig. Laat het niet uit hand lopen. Prima users ook Etto(doe rustig). Zou het jammer vinden als het zo uit de hand loopt. IK reageer niet altijd maar lees jullie input graag.
Wat doen jullie tegen de grote boze blanke man? Zo doen tegen je moslimvriendjes durf je niet. Misschien dat eens veranderen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe dan? Een openbaar evenement daar organiseren is levensgevaarlijk voor de mensen in kwestie. Dus moet de hulp op een stiekeme manier gegeven worden.
Het schrijven van lange volzinnen dient niet afgedaan te worden als een gereutel; het is beter het te zien als een verfrissende druppel taalgebruik in een oceaan van Jip-en-Jannekeachtige taalverschijnselen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraagje, gebruik jij nou een AI-geval om dit soort gereutel te genereren of neem je daadwerkelijk de moeite om het iedere keer zelf te schrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |