SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:
hahahahahahaquote:
moet je doosjes kopen waar meer in zittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
ik had een doos met 12quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
Zelf ijs makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
je bent een beetje raarquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had een doos met 12
en een met 6
ik heb mn vriezer bijna ondersteboven gehaald zo van 'ja maar wacht, waar zijn ze heen'![]()
![]()
Dat stond ook op mn planning! Nadeel daarvan is wel weer dat je een tijd moet wachten tot ze zijn bevrorenquote:
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half volquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo simpel. zo wijs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
bananenschilijsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Kijk uit, glad.quote:
kosta?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
ohja, heb ook bevroren mango gekocht. oke we gaan ijs eten vandaag
met wat voor ijsjes? dan kom ik even langsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half vol
jumboquote:
dat klinkt een schappelijke prijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij de dirkie gekocht, vijf nog wat per kilo
En dat voor die prijs.quote:
isniequote:
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de marktquote:
JUUMMMBOOOOquote:
ja op de markt vorige week twee voor2 euroquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
quote:JUUMMMBOOOO
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclamequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
JUUMMMBOOOO
die Belgen spreken alles anders uit!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met wat voor ijsjes? dan kom ik even langs
ijsjes is echt mijn grootste zwakte in de zomer, ik vind het zoooooooooooooooooo lekker. Enkel waterijs tho
splits zijn ook lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
in dit geval niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
splits zijn ook lekker
in een glas laten smelten is dat ook zo lekker
ik heb niets met alcoholquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
Doe je liever de spagaat of split?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar nu wil ik split
snel heb t over iets anders
oke dat klopt niet idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval niet.
hier is het jùùùmbo
en daar is het djúúúmbo
of een jurk met een hoge split er inquote:
en fanta met bacardi razz is een raketjequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
oh das leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die Belgen spreken alles anders uit!
de mol kijken via iptv en dan krijg je de belgische reclame er bij kado... je lacht je de buus uut
ohnee stop, ik wil deze allemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je beter een split laten smelten
Idd jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en fanta met bacardi razz is een raketje![]()
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met de klachten die je had nizno? zijn die weg?
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurdquote:
En altijd een bob beschikbaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
quote:
op de fiets jaquote:
ja die houden we nog een lange tijd in gedachtenquote:
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.
dus tot dusver gaat het prima
Met name door jouquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die houden we nog een lange tijd in gedachten
nee hoor laatst was het LTVDKquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name door jou
Ik was het weer vergeten
Gemenerikenquote:
gewoon goed geheugenquote:
en dat het beter is voor je lichaamquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
oh oke, nou tot over een uurtje dan ben ik er wel uitquote:
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werktquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
Pakketje staat nog steeds op ”niet ontvangen of verwerkt door PostNL", denk dat het morgen wordt
Dat had jk vroeger ookquote:
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclames
quote:
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WELquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
Weer even vol tot het avondeten.
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
ik las tomatenijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
geen snack tussendoor?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja was wel aardigquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?
Wat plaag je mijquote:
ow...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horen
Ik begrijp dat ik dit wel wil, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
Tomaatquote:
Ben je weer zelf aan het koken? Wat een armoedequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ik eet vanaaf voor het eerst weer een kip krokant schnitzel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |