Ach jij bagataliseert genocide en etnische zuivering. Dat jij het met me oneens bent daar ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je hebt het Palestijnse terrorisme als 'terecht' omschreven, Iran zitten verdedigen, het antisemitische geweld in Amsterdam meermaals gebagatelliseerd en nota bene een UI van een misdadiger die een directeur uit de Amerikaanse gezondheidszorg op klaarlichte dag op straat dood heeft geschoten.
Wie denk je nu voor de gek te houden dat jij iets met mensenrechten hebt? Je bent simpelweg intersectioneel en anti-Westers.
??quote:
zouden ze meer moeten doen! met de palestijnse, maar dan breekt de hel los!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
De Israëlische vlag is al voor de 15e keer dit jaar van zijn stok getrokken en in brand gestoken.
De organisatie van de Vlaggenparade die alle vlaggen van VN-landen tentoon stellen geeft aan niet op te geven en zal weer een nieuwe Israëlische vlag ophangen.
Misschien gebeurt het niet voor de 16e keer dit jaar.
Geen moordenaar. Onschuldig tot schuld bewezen, iets wat onmogelijk zal zijn in deze zaak. Je kan niet eens een argument maken of een claim onderbouwen. Alleen een beetje boos wappen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je aanbidt een moordenaar.
Alles wat je zegt is te verwaarlozen.
Als je dat kan begrijpen snap je waarom ik Luigi een held vindt.quote:Het utilitarisme of utilisme (van Latijn utilitas, nut) is een ethische stroming die de morele waarde van een handeling afmeet aan de bijdrage die deze handeling levert aan het algemeen nut, waarbij onder algemeen nut het welzijn en geluk van alle mensen wordt verstaan.
Oh een man met baard in nl mag joden niet. Dan is etnische zuivering van Palestina wel redelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag eens aan de eerste de beste baard bij je volgende protest aksie wat er met Joden zou moeten gebeuren
Er is geen genocide en ook geen etnische zuivering. Ik bagatelliseer dan ook niets, maar hanteer daadwerkelijke definities van termen en misbruik deze niet om een land te demoniseren, iets dat jij wel doet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ach jij bagataliseert genocide en etnische zuivering. Dat jij het met me oneens bent daar ben ik niet rouwig om.
Ik ben absoluut pro-westers, in tegenstelling tot jij of Etto die constant denkbeelden uiten die meer passen in de zandbak. Jullie zouden het geweldig kunnen vinden met de meest conservatieve islamieten, precies dezelfde denkwijze.
'Palestina' is geen land, dat is het ook nooit geweest en een etnische zuivering is er evenmin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh een man met baard in nl mag joden niet. Dan is etnische zuivering van Palestina wel redelijk.
studenten gaan met de massa mee! en denken intellectueel te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb moeite met geloven dat studenten massaal antisemitisch zijn geworden in korte tijd. Ik denk daarom van wel. Groetjes.
Je aanbidt een moordenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geen moordenaar. Onschuldig tot schuld bewezen, iets wat onmogelijk zal zijn in deze zaak. Je kan niet eens een argument maken of een claim onderbouwen. Alleen een beetje boos wappen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh een man met baard in nl mag joden niet. Dan is etnische zuivering van Palestina wel redelijk.
Gelukkig groeit het aantal islamitische basisscholen, niet?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je komt over als oud en verbitterd over de jeugd.
Kan nog wel wat meer redenen bedenken waarom die religie 'vet stom' isquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind islam ook vet stom oa vanwege hoe de religie slachten en kinderen mishandelen dmv besnijding promoot.
De argumenten voor Israël zijn helemaal op emotie gebaseerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
studenten gaan met de massa mee! en denken intellectueel te zijn.
De jeugd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je komt over als oud en verbitterd over de jeugd.
ze woekeren elkaar aan!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De argumenten voor Israël zijn helemaal op emotie gebaseerd.
Oa onder anderequote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan nog wel wat meer redenen bedenken waarom die religie 'vet stom' is
Nee geen moordenaar. Je hebt feitelijk ongelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je aanbidt een moordenaar.
En dat toont meteen het tribalisme aan waarover ik het steeds heb en dat je steeds weinig succesvol tracht te ontkrachten.
Doden van mensen mag namelijk best, zolang het politiek en religieus maar klopt.
Dat hele gedachtegoed van jou en je roodgroene makkers gaat voor nog veel meer slachtoffers zorgen, en jezult er om juichen. Alles voor de goede zaak.
Never go full retardquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Luigi krijgt sowieso vrijspraak let maar op, no way dat er een jury te vinden is die hem schuldig bevind. Nouja misschien als ze de jury stacken met sociopaten.
Die man hoort gewoon zijn straf te krijgen, gevangenisstraf dan wel, en geen doodstraf, want die fase zijn wij wel al voorbij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Fretwork het volgende:
Luigi is toch sowieso klaar voor levenslang, ondanks zn cult status
Volgens mij spreekt het bewijs redelijk voor zich, een goede advocaat kan dat zelfs een jury uitleggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man hoort gewoon zijn straf te krijgen, gevangenisstraf dan wel, en geen doodstraf, want die fase zijn wij wel al voorbij.
Het is een walgelijke moordenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt het bewijs redelijk voor zich, een goede advocaat kan dat zelfs een jury uitleggen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee geen moordenaar. Je hebt feitelijk ongelijk.
Ja he he, maar dan moet er nog wel een rechtzaak komen Eppoquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een walgelijke moordenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |