B*tch plz.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik word vanuit 3 man aangevallen op in hoeverre een bepaalde ethnische groep als één groep gezien kan worden, terwijl dit vanuit het Israëlische Statistiekbureau gewoon de definitie is. Kan ik verder ook niks aan veranderen.
Nee? Er is geen sprake van een gedeeltelijke waarheid in beiden. Het is erg simpel wat Israël wil: de gijzelaars vrij en Hamas weg. Maar dit willen de Palestijnen niet en zeker de Palestijnse terroristen van Hamas ook niet, dus vecht Israël door.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Heb je er misschien ooit aan gedacht dat er een gedeeltelijke waarheid in beiden zit? Het hoeft niet het extreem uiterste aan beide kampen te zijn. Ja, antisemitisme is wijdverspreid in de islamitische wereld, en ja, Hamas wilt Israël van de kaart vegen. Maar ook ja, deze oorlog duurt al lang genoeg en Israël gebruikt buitensporig geweld en Netanyahu had allang berrecht moeten worden.
Toevallig gisteren in de kroeg meegemaakt en niet getraumatiseerd naar huis gegaan hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woke deugkneuzen a la @:Glazenmaker en @:Nexum in een notendop.
Aangeschoten Jan Blanke Boerenlul maakt een grap over nichten.
Reactie: schandalig, walgelijk discriminatoir post-koloniale wit heteronormatieve demonisering. Wilders, Trump, Orban, Putin, Hitler etc.
Bebaarde Ali of gehoofddoekte Fatima stelt dat homo's het verdienen voor altijd in een martelend vuur gepijnigd te worden.
Reactie: andere cultuur, begrip, tolerantie, respect.
Jongens, meet je gewoon meteen de dhimmi-status aan ok? Scheelt een hoop vernielde schoenen door tenenkromming
De pro-pallie meute in NL ziet je vooral als useful idiot.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toevallig gisteren in de kroeg meegemaakt en niet getraumatiseerd naar huis gegaan hoor.
Ik vind islam ook vet stom oa vanwege hoe de religie slachten en kinderen mishandelen dmv besnijding promoot.
Ik vind Hamas kut en ik vind Israël kut. Simpeler kan ik het niet makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen. En vraag ik me af waarom je de ziekelijke tribale reacties van onze roodgroene alliantie alhier niet van repliek dient
Retorische vraag neem ik aan. Als hij claimt dat je niet mag opkomen voor kinderen die worden platgebombardeerd of uitgehongerd want de cultuur in het land waar die kinderen geen fuck aan kunnen doen is een woke hater niet woke genoeg. Dan weet je toch genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Heb je er misschien ooit aan gedacht dat er een gedeeltelijke waarheid in beiden zit? Het hoeft niet het extreem uiterste aan beide kampen te zijn. Ja, antisemitisme is wijdverspreid in de islamitische wereld, en ja, Hamas wilt Israël van de kaart vegen. Maar ook ja, deze oorlog duurt al lang genoeg en Israël gebruikt buitensporig geweld en Netanyahu had allang berrecht moeten worden.
Je komt niet op voor kinderen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Retorische vraag neem ik aan. Als hij claimt dat je niet mag opkomen voor kinderen die worden platgebombardeerd of uitgehongerd want de cultuur in het land waar die kinderen geen fuck aan mogen doen is een woke hater niet woke genoeg. Dan weet je toch genoeg.
De pro Pallie meute demonstreert ook wel eens voor mijn werk. Denk dat ze mij helemaal niet tof vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De pro-pallie meute in NL ziet je vooral als useful idiot.
Er is geen etnische zuivering.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pro Pallie meute demonstreert ook wel eens voor mijn werk. Denk dat ze mij helemaal niet tof vinden.
Dat maakt nog niet dat ze ongelijk hebben als ze zeggen dat etnische zuivering slecht is.
Mwah, daar kunnen beiden kampen wel wat van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je komt niet op voor kinderen.
Je komt op voor ideologie.
Welke ideologie dan? Het enige wat ik kan bedenken is dat je een probleem hebt met dat ik voor mensenrechten sta.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je komt niet op voor kinderen.
Je komt op voor ideologie.
Dat interesseert ze dan ook geen flikker.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pro Pallie meute demonstreert ook wel eens voor mijn werk. Denk dat ze mij helemaal niet tof vinden.
Dat maakt nog niet dat ze ongelijk hebben als ze zeggen dat etnische zuivering slecht is.
Salafi's in actie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
De Israëlische vlag is al voor de 15e keer dit jaar van zijn stok getrokken en in brand gestoken.
De organisatie van de Vlaggenparade die alle vlaggen van VN-landen tentoon stellen geeft aan niet op te geven en zal weer een nieuwe Israëlische vlag ophangen.
Misschien gebeurt het niet voor de 16e keer dit jaar.
Het wordt tijd de red–green alliance ongenadig hard aan te pakken. Meteen met lange gevangenisstraffen gaan werken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
De Israëlische vlag is al voor de 15e keer dit jaar van zijn stok getrokken en in brand gestoken.
De organisatie van de Vlaggenparade die alle vlaggen van VN-landen tentoon stellen geeft aan niet op te geven en zal weer een nieuwe Israëlische vlag ophangen.
Misschien gebeurt het niet voor de 16e keer dit jaar.
Je staat niet voor mensenrechten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke ideologie dan? Het enige wat ik kan bedenken is dat je een probleem hebt met dat ik voor mensenrechten sta.
Ik heb moeite met geloven dat studenten massaal antisemitisch zijn geworden in korte tijd. Ik denk daarom van wel. Groetjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat interesseert ze dan ook geen flikker.
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb moeite met geloven dat studenten massaal antisemitisch zijn geworden in korte tijd. Ik denk daarom van wel. Groetjes.
Ik vereer geen moordenaar. Maak je toch niet zo boos om dingen die je boven de pet gaan. Ik stel de levens van iedereen die te maken heeft met een organisatie als United healthcare boven het leven van één CEO. Jij vindt die ene massamoordenaar belangrijker. Dat mag je van mij vinden maar dan hoef je me niet de maat te meten oven mensenrechten. Zorg als je ziek bent is ook een mensenrecht, iets wat jou blijkbaar niets boeit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je staat niet voor mensenrechten.
Je vereert een moordenaar als heilige.
Dat is alles war men hoeft te weten van jou en je interesse in 'mensenrechten'.
Zover denken ze helemaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb moeite met geloven dat studenten massaal antisemitisch zijn geworden in korte tijd. Ik denk daarom van wel. Groetjes.
Je hebt het Palestijnse terrorisme als 'terecht' omschreven, Iran zitten verdedigen, het antisemitische geweld in Amsterdam meermaals gebagatelliseerd en nota bene een UI van een misdadiger die een directeur uit de Amerikaanse gezondheidszorg op klaarlichte dag op straat dood heeft geschoten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke ideologie dan? Het enige wat ik kan bedenken is dat je een probleem hebt met dat ik voor mensenrechten sta.
Je aanbidt een moordenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vereer geen moordenaar. Maak je toch niet zo boos om dingen die je boven de pet gaan. Ik stel de levens van iedereen die te maken heeft met een organisatie als United healthcare boven het leven van één CEO. Jij vindt die ene massamoordenaar belangrijker. Dat mag je van mij vinden maar dan hoef je me niet de maat te meten oven mensenrechten. Zorg als je ziek bent is ook een mensenrecht, iets wat jou blijkbaar niets boeit.
Luigi krijgt sowieso vrijspraak let maar op, no way dat er een jury te vinden is die hem schuldig bevind. Nouja misschien als ze de jury stacken met sociopaten.
De twee varianten van het Israëlische plan zoals ik de afgelopen maand gelezen heb waren:quote:
Vraag eens aan de eerste de beste baard bij je volgende protest aksie wat er met Joden zou moeten gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De twee varianten van het Israëlische plan zoals ik de afgelopen maand gelezen heb waren:
1 Gazanen moeten oprotten naar een ander land.
2 bijna de hele strook wordt bufferzone.
In beide gevallen lijkt mij het gebied aardig gezuiverd van Palestijnen. En dat noemt men? ...
Ok Boomer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Zover denken ze helemaal niet.
Ze gaan voor het goede gevoel, de deugpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |