direct een kans door een slimme kaats van zierikzee..quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zirkzee is toch ook niet zo bijzonder? Beiden komen te kort wat Man united nastreeft geloof ik.
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggenquote:
cuckedquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggen
Een post waaruit blijkt dat je onder de plak zit toch stoer afsluiten genotquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 beeldscherm in huisquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is geen Spanjoolquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Ook Garnacho is niet goed genoeg. Alleen Bruno Fernandez haalt het niveau.
Zirkzee was toch een hele tijd geblesseerd? Misschien kan hij niet langer spelen dan 30 minuten of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:34 schreef PSVCL het volgende:
het voetballen gaat opeens een stuk makkelijker met zierikzee ipv kkd spits hojlund,wat een kut trainer die amaorim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |