Kan best hoor, als je te hard inhaleert en hij in je luchtpijp schiet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:42 schreef marretak het volgende:
[..]
Van één sigaret is nog nooit een mens overleden?
Nee dus.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:35 schreef marretak het volgende:
Wat is clean ?
Volgends de klasieke normen ben ik al paar jaar clean : drink met mate alcohol en rook tabak en gebruik koffie maar gebruik praktisch nooit ( meer ) soft of hard drugs
Mwaaagh laatste keer speed 11 jaar geleden, ik kan ook zo morgen aan pillen komen als ik zou willen maar ben bang om "te vallen" en dat mn fantasie door de drugs ook weer op hol gaat slaan enzo dus begin er nooit meer aanquote:
Ahja, 11 jaar is dan wel weer lang. Goed bezig! Ja dan zou ik je nu bij nader inzien gewoon clean noemen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh laatste keer speed 11 jaar geleden, ik kan ook zo morgen aan pillen komen als ik zou willen maar ben bang om "te vallen" en dat mn fantasie door de drugs ook weer op hol gaat slaan enzo dus begin er nooit meer aan
, Soms koop je een fles wijn en lijkt er een beetje meth? in te zitten die ze in fabriek erin gedaan hebben dan baal ik wel flink gaat mn hoofd teveel trippen enzo
Drugs ook : De "instant fix" tegen symptomen van chronische verveeldheid of klem zitten kwa gevoelens van doelloosheid?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:03 schreef Scuidward het volgende:
Kom zelf vaker in de verleiding dan jij, dus clean zou ik mezelf niet noemen. Het is onder controle.
Soort van je ventieltje indrukken en van het sisgeluid genieten maar daarna weer een dagje met een lekke band zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:07 schreef marretak het volgende:
[..]
Drugs ook : De "instant fix" tegen symptomen van chronische verveeldheid of klem zitten kwa gevoelens van doelloosheid?
Soort van wat Hot Coldrex is tov van griep?
Kan je een filmpje maken als dat gebeurt? Gaat instant viral.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kan best hoor, als je te hard inhaleert en hij in je luchtpijp schiet.
De grootste ommeslag bij was door in een ripdeal terecht te komen,quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:26 schreef nostra het volgende:
Kortgezegd: als je alleen maar op wilskracht clean bent geworden en blijft,
Eens.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
Clean zou ik alleen willen omschrijven bij iemand die verslaafd is geweest. Ik drink alcohol, rook soms wat wiet en gebruik soms wat drugs, maar heb dat eigenlijk volledig onder controle. Doe ik dat niet, dan zou ik met niet als clean omschrijven.
Je denkt serieus dat ze in de fabriek wel eens meth toevoegen aan wijn?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh laatste keer speed 11 jaar geleden, ik kan ook zo morgen aan pillen komen als ik zou willen maar ben bang om "te vallen" en dat mn fantasie door de drugs ook weer op hol gaat slaan enzo dus begin er nooit meer aan
, Soms koop je een fles wijn en lijkt er een beetje meth? in te zitten die ze in fabriek erin gedaan hebben dan baal ik wel flink gaat mn hoofd teveel trippen enzo
Hate it when that happensquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ze in de fabriek wel eens meth toevoegen aan wijn?
Owww opzich wel lekkere schone longen nu?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik rook al 10 jaar niet meer.
Als ik al denk aan het inhaleren van een lekkere marlboro 🥰
Maar toch doe ik het niet.
Heerlijk met tongen bijv.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww opzich wel lekkere schone longen nu?
Wijn komt niet uit een fabriek.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef marretak het volgende:
[..]
Och wat zou ik toch graag van die kutverslaving afkomenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja als je nu nog steeds rookt dan ben je wel een simp inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och wat zou ik toch graag van die kutverslaving afkomen
Toen ik begon met roken kostte een pakje iets van 4,50 gulden, omgerekend zo'n 2 euro![]()
En tegenover onze middelbare school zat een tabakszaakje dat voor een kwartje losse sigaretten verkocht aan leerlingen in de brugklas![]()
Roken op het schoolplein was ook heel normaal![]()
Sommige docent rookten op hun eigen kamertjes op school![]()
Je kon af en toe gewoon sigaretten bietsen van docenten ook al was je 13![]()
Roken![]()
Dat ik het nog steeds doe
Gewoon een ritje Luxemburg doen maat, heel je auto vol voor een habbekrats.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och wat zou ik toch graag van die kutverslaving afkomen
Toen ik begon met roken kostte een pakje iets van 4,50 gulden, omgerekend zo'n 2 euro![]()
En tegenover onze middelbare school zat een tabakszaakje dat voor een kwartje losse sigaretten verkocht aan leerlingen in de brugklas![]()
Roken op het schoolplein was ook heel normaal![]()
Sommige docent rookten op hun eigen kamertjes op school![]()
Je kon af en toe gewoon sigaretten bietsen van docenten ook al was je 13![]()
Roken![]()
Dat ik het nog steeds doe
Vind je niet stinken als je het nu ruikt?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb op dit moment heel veel stress en heb al heel wat sigaretten opgestoken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:33 schreef tesssssssss het volgende:
Je bent pas clean als je echt heel veel stress hebt, en je hoeft toch geen sigaret meer.
Ja, dat komt omdat die nicotine je kalmeert:quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment heel veel stress en heb al heel wat sigaretten opgestoken.![]()
En het lastige is dat je toch denkt van wat interesseert het mij allemaal nog omdat de stress zo hoog is. Zelf-destructief gedrag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat die nicotine je kalmeert:
"Nicotine is de stof in tabak die voor verslaving zorgt en een belangrijk bestanddeel is van sigaretten. Het heeft een stimulerend en kalmerend effect op de hersenen, waardoor mensen een verlangensymptoom ervaren en opnieuw naar tabak grijpen."
Nicotine is echt een hele verslavende stof, maar dat realiseren niet veel mensen zich omdat het zo "gewoon"is om te roken. Ik wist dat zelf ook pas toen ik ging stoppen. Ik heb echt alles gelezen wat het zo verslavend maakte, en op de 1 of andere manier hielp mij dat. Maar dan nog vond ik het heel moeilijk hoor. Stoppen. Toen dacht ik "ja nu ben ik eindelijk gestopt, nu neem ik ook nooit meer een sigaret." Dat wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En het lastige is dat je toch denkt van wat interesseert het mij allemaal nog omdat de stress zo hoog is. Zelf-destructief gedrag.
Ik weet donders goed dat het heel erg slecht is.
De ene tabak is de andere niet ey? In bijv Marlboro zit vaak een "special" kruidje toegevoegd waardoor je een soort vrolijke geur krijgt? En als je open haard en kampvuur en kolen bbq en benzinetanken niet vind stinken, dan,....quote:
Dandy bleu kon ook bij extreme vlagen erg een raaskaller zijn is mijn eigen mening,quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef Lienekien het volgende:
Jij bent toch die ene gozer, Dandy Bleu of zo?
Oh, ik heb het al gevonden. Ja, dus.
Ja, en possetje ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:47 schreef marretak het volgende:
[..]
Dandy bleu kon ook bij extreme vlagen erg een raaskaller zijn is mijn eigen mening,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |