Ja als je nu nog steeds rookt dan ben je wel een simp inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och wat zou ik toch graag van die kutverslaving afkomen
Toen ik begon met roken kostte een pakje iets van 4,50 gulden, omgerekend zo'n 2 euro![]()
En tegenover onze middelbare school zat een tabakszaakje dat voor een kwartje losse sigaretten verkocht aan leerlingen in de brugklas![]()
Roken op het schoolplein was ook heel normaal![]()
Sommige docent rookten op hun eigen kamertjes op school![]()
Je kon af en toe gewoon sigaretten bietsen van docenten ook al was je 13![]()
Roken![]()
Dat ik het nog steeds doe
Gewoon een ritje Luxemburg doen maat, heel je auto vol voor een habbekrats.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Och wat zou ik toch graag van die kutverslaving afkomen
Toen ik begon met roken kostte een pakje iets van 4,50 gulden, omgerekend zo'n 2 euro![]()
En tegenover onze middelbare school zat een tabakszaakje dat voor een kwartje losse sigaretten verkocht aan leerlingen in de brugklas![]()
Roken op het schoolplein was ook heel normaal![]()
Sommige docent rookten op hun eigen kamertjes op school![]()
Je kon af en toe gewoon sigaretten bietsen van docenten ook al was je 13![]()
Roken![]()
Dat ik het nog steeds doe
Vind je niet stinken als je het nu ruikt?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik rook al 10 jaar niet meer.
Als ik al denk aan het inhaleren van een lekkere marlboro 🥰
Maar toch doe ik het niet.
Ik heb op dit moment heel veel stress en heb al heel wat sigaretten opgestoken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:33 schreef tesssssssss het volgende:
Je bent pas clean als je echt heel veel stress hebt, en je hoeft toch geen sigaret meer.
Ja, dat komt omdat die nicotine je kalmeert:quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment heel veel stress en heb al heel wat sigaretten opgestoken.![]()
En het lastige is dat je toch denkt van wat interesseert het mij allemaal nog omdat de stress zo hoog is. Zelf-destructief gedrag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat die nicotine je kalmeert:
"Nicotine is de stof in tabak die voor verslaving zorgt en een belangrijk bestanddeel is van sigaretten. Het heeft een stimulerend en kalmerend effect op de hersenen, waardoor mensen een verlangensymptoom ervaren en opnieuw naar tabak grijpen."
Nicotine is echt een hele verslavende stof, maar dat realiseren niet veel mensen zich omdat het zo "gewoon"is om te roken. Ik wist dat zelf ook pas toen ik ging stoppen. Ik heb echt alles gelezen wat het zo verslavend maakte, en op de 1 of andere manier hielp mij dat. Maar dan nog vond ik het heel moeilijk hoor. Stoppen. Toen dacht ik "ja nu ben ik eindelijk gestopt, nu neem ik ook nooit meer een sigaret." Dat wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En het lastige is dat je toch denkt van wat interesseert het mij allemaal nog omdat de stress zo hoog is. Zelf-destructief gedrag.
Ik weet donders goed dat het heel erg slecht is.
De ene tabak is de andere niet ey? In bijv Marlboro zit vaak een "special" kruidje toegevoegd waardoor je een soort vrolijke geur krijgt? En als je open haard en kampvuur en kolen bbq en benzinetanken niet vind stinken, dan,....quote:
Dandy bleu kon ook bij extreme vlagen erg een raaskaller zijn is mijn eigen mening,quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef Lienekien het volgende:
Jij bent toch die ene gozer, Dandy Bleu of zo?
Oh, ik heb het al gevonden. Ja, dus.
Ja, en possetje ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:47 schreef marretak het volgende:
[..]
Dandy bleu kon ook bij extreme vlagen erg een raaskaller zijn is mijn eigen mening,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |