Is dat Mahler 3 of 7?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:35 schreef borisz het volgende:
♫ we zingen hoempa hoempa tetete tetete tetete ♫
Goedemorgen
Het bleek de Jodeljump te zijnquote:
Mijn eerste associatie was winterpeen…gelukkig ben jij wel een aanpakker @derLudolf 👍🏼quote:
Wat het was, was in eerste instantie onduidelijk, van links midden is afvoer van het huis.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie was winterpeen…gelukkig ben jij wel een aanpakker @:derLudolf 👍🏼
Is dit riool zķnder aansluiting…😳
Na weer een but nachtje ben ik home alone. Achtergebleven met een grote pot thee.
De vaatwasser draait. Het is licht en droog buiten.
Anderen zijn fietsen ebiken en om te beginnen met wind tegen.
@:flipsen wat een zorgen om loopse hond en reuen.
Wat grappig, dat jullie honden hotel zo goed loopt!
De Italiaanse keuken maakt gebruik van trage groentequote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik ga in oktober een Italiaanse kookworkshop volgen met de personeelsvereniging. Dit wordt leuk
Balen van je nachtje. Vanmiddag, later een lekkere dutquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie was winterpeen…gelukkig ben jij wel een aanpakker @:derLudolf 👍🏼
Is dit riool zķnder aansluiting…😳
Na weer een but nachtje ben ik home alone. Achtergebleven met een grote pot thee.
De vaatwasser draait. Het is licht en droog buiten.
Anderen zijn fietsen ebiken en om te beginnen met wind tegen.
@:flipsen wat een zorgen om loopse hond en reuen.
Wat grappig, dat jullie honden hotel zo goed loopt!
Ook lekker bezig boriszquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:46 schreef borisz het volgende:
Voor de regen continu aan stond zat ik al weer in de bus naar Bloestreg. Maarn - Langebroek via Doornse Kaap, Doorn.
Terug in Haarlem nog Graskaas gehaald. En ook toko voor vanavond.
Nu maar eens naar de hockeyfinale kijken bij de dames.
Ik dacht dat je naar Twente was.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook lekker bezig borisz![]()
Hier is het droog, hier was het droog. Vermaak mij best alleen thuis.
Inmiddels T shirts met v hals gevonden online en besteld.
Vijf mapjes foto’s getransferr’d naar de nieuwe bewoners.
Voor vanavond een Italiaans restaurant gereserveerd.
De kok is bezig met voorbereidingen voor nasi + saté marineren voor morgen. Nu borrelen.
De eerste digitale lesjes zijn gegeven.
Wij vertrekken pas woensdag.
Hele dag al regen, prima!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:01 schreef fietsie het volgende:
Hier 4 en een halve spetter en dat was alle regen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |