abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 mei 2025 @ 17:48:31 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217749727
Was in Hilversum voor om een ommetje scoren :P maar ook weer eens naar Beeld en Geluid. Museum is tenslotte totaal vernieuwd. Het is nu toch vooral een digitale belevenis.
Kom je binnen moet je je aanmelden en als je dan bij een scherm komt herkent die je direct. Alle dingen die je maakt krijg je dan op de mail. Nog altijd een tof museum en deze verbouwing was zeker nodig. Maar was wel klaar na een kleine twee uur. Te veel scherm voor dat moment. :s)

Er is nog tot half juni een Andre van Duin tentoonstelling. Dat is nog redelijk 1,0. Hooguit 20% van het museum is nog 1.0. De rest is allemaal interactief.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 25 mei 2025 @ 18:06:24 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217749916
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef borisz het volgende:
Was in Hilversum voor om een ommetje scoren :P maar ook weer eens naar Beeld en Geluid. Museum is tenslotte totaal vernieuwd. Het is nu toch vooral een digitale belevenis.
Kom je binnen moet je je aanmelden en als je dan bij een scherm komt herkent die je direct. Alle dingen die je maakt krijg je dan op de mail.
Dit was al voor de verbouwing het geval.
Met een speciale ring, waaraan je persoonsgegevens gekoppeld waren, kon je toen alles scannen en kreeg je filmpjes e.d. thuisgestuurd.

quote:
Nog altijd een tof museum en deze verbouwing was zeker nodig. Maar was wel klaar na een kleine twee uur. Te veel scherm voor dat moment. :s)

Er is nog tot half juni een Andre van Duin tentoonstelling. Dat is nog redelijk 1,0. Hooguit 20% van het museum is nog 1.0. De rest is allemaal interactief.
Het zal wel een generatie dingetje zijn, maar ik vind er na de verbouwing weinig meer aan.
Leuk voor de pubers…
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 mei 2025 @ 18:12:24 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217749975
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2025 18:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dit was al voor de verbouwing het geval.
Met een speciale ring, waaraan je persoonsgegevens gekoppeld waren, kon je toen alles scannen en kreeg je filmpjes e.d. thuisgestuurd.
[..]
Het zal wel een generatie dingetje zijn, maar ik vind er na de verbouwing weinig meer aan.
Leuk voor de pubers…
Ja idd. Die Ring is verdwenen. Het is nu een app en hun wifi. En na afloop sluit je af en kun je alles naar je mail laten sturen
Nou ja ik word ook oud. Ik trek dit minder dan vroeger. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217749976
borisz is een puber…borisz is een puber…

Feli met jullie lustrum 100 jaar! 🎂
  zondag 25 mei 2025 @ 18:25:41 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_217750100
Flesje speciaalbier gekregen. 6.8% alcohol. Smaakt goed. Allen is 750 ml wel wat veel van het goede.

[ Bericht 2% gewijzigd door z80 op 25-05-2025 18:52:19 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:50:05 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217750365
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef borisz het volgende:
Kom je binnen moet je je aanmelden en als je dan bij een scherm komt herkent die je direct. Alle dingen die je maakt krijg je dan op de mail. Nog altijd een tof museum en deze verbouwing was zeker nodig. Maar was wel klaar na een kleine twee uur. Te veel scherm voor dat moment. :s)

Wij hebben in 2023 met mijn schoonmoeder de grootste lol gehad met al die digitale dingen. Maar we hadden ook wel graag gewoon iets over de geschiedenis van Nederlandse televisie en radio geleerd. Dat ontbreekt bijna volledig.
Spoilers!
pi_217750650
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:44 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Geïnspireerd door jullie gepraat over meel en de overrijpe bananen die ik nog had liggen, heb ik net een bananenbrood in elkaar gedraaid. Het begint al lekker te ruiken.
_O- mijn eetlust verdwijnt juist compleet van het gepraat over meelmotten haha. Al klinkt bananenbrood wel lekker! Goed bezig ^O^

@Kaatje1 vervelend van je rug, hopelijk trekt het snel weg!

@Blues wat fijn van de fiets voor g! Weer wat mobiliteit terug zo ^O^

@ darmen: tarwezemelen helpen hier ook (ziet eruit en smaakt als zaagsel, maar bijzonder veel vezels, en door yoghurt gemengd met wat andere lekkere dingen erin proef je het niet meer). En verder wat allemaal al is gezegd. En if all else failed, macrogol zakjes. Ik had laatst drie dagen getwijfeld of ik daar nou al mee moest beginnen en toen zat het zo verstopt dat ik van de huisarts 4 zakjes in n uur in de ochtend moest doen voor een paar dagen tot het beetje was doorgespoeld. Uiteindelijk incl afbouwen bijna twee weken geduurd voor het zonder weer normaal was.. dus tegenwoordig ben ik wat sneller ermee. Zo rond 15u nog niet geweest = zakje nemen, en dan is het tot nu toe elke keer met 1 of 2 dagen 1 zakje wel weer bijgetrokken en doet mn lijf het zelf weer. Merk wel sterk dat als ik even wat minder bewogen heb en/of minder vezels gegeten heb, het snel problemen oplevert.

Ik had vandaag belangrijke wedstrijd en hoewel we het meest hadden gehad aan winnen, hebben we mega goed gespeeld en gelijk gespeeld. Zelf ook echt lekker gespeeld. Tegenstander staat met 8 wedstrijden gespeeld 4e vd 8, en alle overige teams hebben 17 of 18 wedstrijden gespeeld - als je kijkt naar gemiddeld aantal punten per gespeelde wedstrijd dan staan ze 2e. Wij 7e. Tegenstander heeft ook tegen iedereen van ons gezegd dat ze écht niet snappen waarom we zo laag staan, ze vinden ons een vd beste tegenstanders. Ze hebben al hun wedstrijden gewonnen behalve 1x van ons verloren en nu 1x gelijk gespeeld. Volgende week spelen we tegen de nr1, die vorige week van deze tegenstander verloren, dus die moeten we ook maar even gaan winnen. Nummer 7 en 8 degraderen namelijk in principe, en dat willen we echt niet.

En nu ben ik echt intens leeg en gesloopt na ook al kinderverjaardag van 10 tot ik naar hockey moest en na hockey fandag met allemaal vrienden en familie van teamgenoten waarmee gesocialized moest worden. Dus ik lig nu op de bank en twijfel nog of ik zo naar de snackbar loop, een blik linzen opwarm en eet met kale pasta met parmezaanse kaas, of dat ik in de buren app vraag of iemand nog een pizza in de vriezer heeft liggen :')
  zondag 25 mei 2025 @ 19:42:55 #258
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217751043
Stevig programma vandaag @vlindertje89 maar top van het gelijkspel. (Rug gaat alweer beter, morgen maar weer NiB)

Ben benieuwd hoe het @Tele6 is vergaan en hoe is het met de longen en lijf van @AnneX ?

Vandaag in de instant pot ajam pangang gemaakt. Natuurlijk is de echte als bij de Chinees maar toch enorm lekker, heb de pot uitgelikt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217752775
Heerlie, gezellig gegeten op k*tstoelen ;( Altijd jammer :X

Morgen verslagje :9
  zondag 25 mei 2025 @ 22:02:57 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217753072
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Ben benieuwd hoe het @:tele6 is vergaan en hoe is het met de longen en lijf van @:annex ?

Het was iig zwaar:
https://lc.nl/sport/Elsa-(...)%80%99-46436472.html
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217753218
quote:
:%
  zondag 25 mei 2025 @ 22:16:04 #262
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217753247
Alleen al die foto :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_217753963
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Stevig programma vandaag @:vlindertje89 maar top van het gelijkspel. (Rug gaat alweer beter, morgen maar weer NiB)

Ben benieuwd hoe het @:tele6 is vergaan en hoe is het met de longen en lijf van @:annex ?

Vandaag in de instant pot ajam pangang gemaakt. Natuurlijk is de echte als bij de Chinees maar toch enorm lekker, heb de pot uitgelikt.
Ik had een rustige dag! Uitgeslapen, beetje aan een fiets geprutst, rondje gefietst met de gerepareerde fiets. Broertje was rond 17:00 terug en alles was heel goed gegaan. Samen met broertje op de trein, na aankomst wandelingetje gemaakt (heup voelde na wandeling beter?! Ik denk ontspanning). Yogales met maangroeten gedaan (in thema voor een avond). Nu wel veeeeel te wakker, maar dat heb ik altijd op zondagavonden :')
pi_217753974
@vlindertje89 wat heb je uiteindelijk gegeten? O+
Wat fijn dat jullie gelijk konden spelen tegen een goed team. Stukken fijner dan vorige week :Y
pi_217753980
quote:
Ja superknap.
Broertje zei dat een van de standaard favorieten na 1/4 van de race al heeft uit moeten stappen met een zweepslag (een kuitblessure). 2 jaar geleden had die in Kootstertille gewonnen mét een schouder uit de kom. Gekkenwerk.
  maandag 26 mei 2025 @ 08:20:29 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_217755349
Gisteren bruiloft gewerkt, mild bekatert. Was prima.

Ik las dat @Lucky_Strike bekatert door de wasstraat ging. Dat vind ik echt de hel als je brak bent. Zo.veel.input.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217756927
Moggel :W

Als je nog bezwaar wil maken tegen Meta dat ze je openbare info gebruiken voor het trainen van AI kan je dat hier doen.
Laatste dag :)

https://www.autoriteitper(...)traint-met-jouw-data
pi_217757321
Dat is dus but but but om geveld te zijn met diagnose longontsteking.
Nou word ik in de watten gelegd, hoef niks te doen ( en kan ook niks) hier in Twente.
De longarts was zo vriendelijk en rap om een receptje door te mailen naar de apo hier.
En is ook al weer afgehaald, zie ik net. De anderen zijn fietsen en ik zou rusten….😎
Alles en dan Alles afgezegd voor de komende we.ken, want “mevrouw, neem uw rust, hersteltijd etc.”

Hoe kan een mens nou niks doen? |:(
  maandag 26 mei 2025 @ 11:55:35 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217757347
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef AnneX het volgende:
Nou word ik in de watten gelegd, hoef niks te doen ( en kan ook niks) hier in Twente.
De longarts was zo vriendelijk en rap om een receptje door te mailen naar de apo hier.
En is ook al weer afgehaald, zie ik net. De anderen zijn fietsen en ik zou rusten….😎
Alles en dan Alles afgezegd voor de komende we.ken, want “mevrouw, neem uw rust, hersteltijd etc.”

Ik kan uit ervaring vertellen dat 6 weken rust en 10 weken hersteltijd -niet- overdreven is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217757405
Ik heb over het algemeen het idee dat kindvrije mensen veul beter niks kunnen doen, als ik naar mn eigen kringen kijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217757504
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb over het algemeen het idee dat kindvrije mensen veul beter niks kunnen doen, als ik naar mn eigen kringen kijk
Die memo heeft mijn partner duidelijk niet meegekregen :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217757528
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn kringen zie ik hetzelfde :Y
Persoonlijk heb ik er ook niet zo'n probleem mee :D
pi_217757643
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef AnneX het volgende:

Is ook heel beperkend, maar heel noodzakelijk om hier goed van te kunnen herstellen. :*
pi_217757853
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
Heerlie, gezellig gegeten op k*tstoelen ;( Altijd jammer :X

Morgen verslagje :9
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35 :Y) :Y) :Y)
pi_217758315
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat heb je uiteindelijk gegeten? O+
Wat fijn dat jullie gelijk konden spelen tegen een goed team. Stukken fijner dan vorige week :Y
Spaghetti met olie en parmezaanse kaas, en ernaast een bakje tomatenblokjes in saus (voor de groentes, maar ik eet graag mijn saus apart :+ ). Zelfs tijdens het koken nog een meditatie ontspanningsoefening gedaan. En vanochtend van 8.15-9.15 nog een uurtje buurmeisje vermaakt omdat ene buurvrouw heel beroerd is, andere buurvrouw al weg moest voor werk en oma pas iets na 9 er zou zijn. Ik vind dat ik dit weekend wel redelijk goed heb uitgespeeld ^O^ . Vandaag daarentegen ben ik nog niet waanzinnig productief wat betreft werk, maar wel een paar nuttige dingen al kunnen doen en verspreid mn uren gewoon wat meer over de dag.

Fijn om te horen dat jouw dag gisteren ook relaxt was! ^O^

@AnneX je had toch al antibiotica? Of voor een puffer oid? Hopelijk knap je snel verder op, kan me voorstellen dat het je allemaal te lang duurt. Ondanks dat dat bij longontsteking inderdaad absoluut wel passend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')