Dit was al voor de verbouwing het geval.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef borisz het volgende:
Was in Hilversum voor om een ommetje scorenmaar ook weer eens naar Beeld en Geluid. Museum is tenslotte totaal vernieuwd. Het is nu toch vooral een digitale belevenis.
Kom je binnen moet je je aanmelden en als je dan bij een scherm komt herkent die je direct. Alle dingen die je maakt krijg je dan op de mail.
Het zal wel een generatie dingetje zijn, maar ik vind er na de verbouwing weinig meer aan.quote:Nog altijd een tof museum en deze verbouwing was zeker nodig. Maar was wel klaar na een kleine twee uur. Te veel scherm voor dat moment.![]()
Er is nog tot half juni een Andre van Duin tentoonstelling. Dat is nog redelijk 1,0. Hooguit 20% van het museum is nog 1.0. De rest is allemaal interactief.
Ja idd. Die Ring is verdwenen. Het is nu een app en hun wifi. En na afloop sluit je af en kun je alles naar je mail laten sturenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was al voor de verbouwing het geval.
Met een speciale ring, waaraan je persoonsgegevens gekoppeld waren, kon je toen alles scannen en kreeg je filmpjes e.d. thuisgestuurd.
[..]
Het zal wel een generatie dingetje zijn, maar ik vind er na de verbouwing weinig meer aan.
Leuk voor de pubers…
Wij hebben in 2023 met mijn schoonmoeder de grootste lol gehad met al die digitale dingen. Maar we hadden ook wel graag gewoon iets over de geschiedenis van Nederlandse televisie en radio geleerd. Dat ontbreekt bijna volledig.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef borisz het volgende:
Was in Hilversum voor om een ommetje scorenmaar ook weer eens naar Beeld en Geluid. Museum is tenslotte totaal vernieuwd. Het is nu toch vooral een digitale belevenis.
Kom je binnen moet je je aanmelden en als je dan bij een scherm komt herkent die je direct. Alle dingen die je maakt krijg je dan op de mail. Nog altijd een tof museum en deze verbouwing was zeker nodig. Maar was wel klaar na een kleine twee uur. Te veel scherm voor dat moment.![]()
Er is nog tot half juni een Andre van Duin tentoonstelling. Dat is nog redelijk 1,0. Hooguit 20% van het museum is nog 1.0. De rest is allemaal interactief.
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:44 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Geïnspireerd door jullie gepraat over meel en de overrijpe bananen die ik nog had liggen, heb ik net een bananenbrood in elkaar gedraaid. Het begint al lekker te ruiken.
Het was iig zwaar:quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd hoe het @:tele6 is vergaan en hoe is het met de longen en lijf van @:annex ?
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was iig zwaar:
https://lc.nl/sport/Elsa-(...)%80%99-46436472.html
Ik had een rustige dag! Uitgeslapen, beetje aan een fiets geprutst, rondje gefietst met de gerepareerde fiets. Broertje was rond 17:00 terug en alles was heel goed gegaan. Samen met broertje op de trein, na aankomst wandelingetje gemaakt (heup voelde na wandeling beter?! Ik denk ontspanning). Yogales met maangroeten gedaan (in thema voor een avond). Nu wel veeeeel te wakker, maar dat heb ik altijd op zondagavondenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Stevig programma vandaag @:vlindertje89 maar top van het gelijkspel. (Rug gaat alweer beter, morgen maar weer NiB)
Ben benieuwd hoe het @:tele6 is vergaan en hoe is het met de longen en lijf van @:annex ?
Vandaag in de instant pot ajam pangang gemaakt. Natuurlijk is de echte als bij de Chinees maar toch enorm lekker, heb de pot uitgelikt.
Ja superknap.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was iig zwaar:
https://lc.nl/sport/Elsa-(...)%80%99-46436472.html
Ik kan uit ervaring vertellen dat 6 weken rust en 10 weken hersteltijd -niet- overdreven is.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef AnneX het volgende:
Dat is dus but but but om geveld te zijn met diagnose longontsteking.
Nou word ik in de watten gelegd, hoef niks te doen ( en kan ook niks) hier in Twente.
De longarts was zo vriendelijk en rap om een receptje door te mailen naar de apo hier.
En is ook al weer afgehaald, zie ik net. De anderen zijn fietsen en ik zou rusten….😎
Alles en dan Alles afgezegd voor de komende we.ken, want “mevrouw, neem uw rust, hersteltijd etc.”
Hoe kan een mens nou niks doen?
Die memo heeft mijn partner duidelijk niet meegekregenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb over het algemeen het idee dat kindvrije mensen veul beter niks kunnen doen, als ik naar mn eigen kringen kijk
In mijn kringen zie ik hetzelfdequote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb over het algemeen het idee dat kindvrije mensen veul beter niks kunnen doen, als ik naar mn eigen kringen kijk
Is ook heel beperkend, maar heel noodzakelijk om hier goed van te kunnen herstellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef AnneX het volgende:
Dat is dus but but but om geveld te zijn met diagnose longontsteking.
Nou word ik in de watten gelegd, hoef niks te doen ( en kan ook niks) hier in Twente.
De longarts was zo vriendelijk en rap om een receptje door te mailen naar de apo hier.
En is ook al weer afgehaald, zie ik net. De anderen zijn fietsen en ik zou rusten….😎
Alles en dan Alles afgezegd voor de komende we.ken, want “mevrouw, neem uw rust, hersteltijd etc.”
Hoe kan een mens nou niks doen?
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
Heerlie, gezellig gegeten op k*tstoelenAltijd jammer
![]()
Morgen verslagje
Spaghetti met olie en parmezaanse kaas, en ernaast een bakje tomatenblokjes in saus (voor de groentes, maar ik eet graag mijn saus apartquote:Op zondag 25 mei 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat heb je uiteindelijk gegeten?
Wat fijn dat jullie gelijk konden spelen tegen een goed team. Stukken fijner dan vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |