fancy crispy potato salad? wasdah?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier de fancy crispy potato salad al gemaakt? Hij viel hier tegen namelijk
En andere vraag; wat is jullie favoriete broccoli recept?
dankjequote:Op woensdag 21 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar die van bitterbal zijn volgens mij weer weg, stond der goed
Laatst nog een gekocht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee hoor, post maar als je ze hebt.
heb ik een bitterbikini gemist?quote:
Ja was echt een schatjequote:Op woensdag 21 mei 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schrijft op
goede![]()
[..]
Ohhhh, get it! Wat gezellig![]()
en een duidelijke communicatie, dat is ook fijn
[..]
Ik stuur ze alleen naar jou hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een oplosbaar probleem. Ik geloof in je.
Ik denk een salade met knapperige aardappelquote:
klinkt goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk een salade met knapperige aardappel
Maar dan fancy
Oh.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn PM staat er om bekend dat hij overvol zit.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
Ik was zo bezig met die medicijnen dat ik niets heb gezien van bikini's
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik vind juist broekjes lastiger
deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Moet ze nog passen
Oh damn. Wat doe jij daar allemaal?quote:
Nul verstand van broekjes maar dat eerste patroon is wel tof.quote:
Aardappels kokem, smashen, in de oven gooien en dan laten afkoelen en mixen met een saladequote:
Dit klinkt ook echt super super super lief. En konijntjes die bijzonder zijn maar dan elkaar vinden en het geluk is éxtra liefquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja was echt een schatjenog steeds jammer dat hij weer terug moest.
Hij was ook moeilijk te koppelen doordat hij zo aanhangig was, ook naar voedsters toe. Maar mijn ex had juist een voedster die van geen enkel konijn iets moest weten. Maar toen ze elkaar eenmaal begrepen hadden ze elkaar helemaal gevonden. Super schattig cuteness overload koppel en stiekem nog leuker dan mijn eigen koppeltje.
popiejopiequote:
ja die is mooi hequote:Op woensdag 21 mei 2025 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nul verstand van broekjes maar dat eerste patroon is wel tof.
Weinig. Want vol. Eén keer per jaar de vraag of ik naar een meet wil komen die niet binnenkomt en dat was het wel dus, ik heb er nog niets aan gedaan.quote:
Al ben ik blij dat dit een plaatje is en niet irl iemand die het aan heeft, beetje uitgebreid gebiologeerd staan kijken is dan toch wat raar.quote:
ja dat zou ongepast zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik blij dat dit een plaatje is en niet irl iemand die het aan heeft, beetje uitgebreid gebiologeerd staan kijken is dan toch wat raar.
Zeker als ik het ben.quote:
ow koelquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nu is je bikini nog ongepast. Als je hem aan hebt gehad niet meer.
grinnik.... modjes kunnen iets meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik eindelijk veilig was van al die PMs van Fokvrouwen.
ja maar dan oma fietsen, niet racefietsenquote:
Huh?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten berichten tussen van inmiddels wel meer dan een handvol overleden Fokkers.
Het is niet alsof ik ze teruglees, maar eigenlijk moet ik gewoon al mijn berichten in één keer verwijderen, want stuk voor stuk overal doorheen gaan is niet te doen. En dat voelt toch, ja ik weet niet eigenlijk.
doen dan, of heb je OOIT eerder naar die berichten gekeken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten berichten tussen van inmiddels wel meer dan een handvol overleden Fokkers.
Het is niet alsof ik ze teruglees, maar eigenlijk moet ik gewoon al mijn berichten in één keer verwijderen, want stuk voor stuk overal doorheen gaan is niet te doen. En dat voelt toch, ja ik weet niet eigenlijk.
heuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Even aan Danny een export vragenquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
NANI?!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh
doet me aan dat plaatje denken, of meme, wat is het
Japans voor whuuuuuut?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nani is bij mij een vagina, bedoel je dat?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nani is bij mij een vagina, bedoel je dat?
quote:
Stray, omdat je een kattenliefhebster bent!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheStigsdutchcousin welke game spelen straks: Stray of Kingdom heart birth by sleep 0.2?
Ja eens. Stray is leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stray, omdat je een kattenliefhebster bent!
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zou je de begeleiding kunnen vragen of zij contact met dat andere team kunnen opnemen?
Zeker als de woning leeg staat is het toch fijn als je er al in kan. Heb je de verhuizing ook achter de rug
Dat klinkt als een hele slechte Pokemonquote:
"Shitsumon uses Shit Storm! It's super effective!"quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte Pokemon
Oké hoop dat het wat oplevert bos. Fingers crossed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...
probeer je ons hierheen te lokkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippingcoin
EIN-DE-LIJK een scholekster op de foto weten te zetten. Het heeft even een jaar geduurd, maar eindelijk zag ik er een op een plek waar ik stil kon staan en hij niet weg vloog.
Shitsumon betekent vraag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte Pokemon
vetquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippingcoin
EIN-DE-LIJK een scholekster op de foto weten te zetten. Het heeft even een jaar geduurd, maar eindelijk zag ik er een op een plek waar ik stil kon staan en hij niet weg vloog.
Daar heb ik een luchtbuks voor, dan blijven ze netjes stil liggen als je een foto wilt maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet![]()
vogels blijven lastig ja, gister witte reiger en parkieten gezien maar krijg ze steeds niet op de foto
Hopelijk krijg je snel duidelijkheidquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...
Er zitten echt altijd veel reigers (ook witte) langs de Rijndijk, zitten prima stil. Voor als je er eens in de buurt bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet![]()
vogels blijven lastig ja, gister witte reiger en parkieten gezien maar krijg ze steeds niet op de foto
nooooquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar heb ik een luchtbuks voor, dan blijven ze netjes stil liggen als je een foto wilt maken.
alleen op de motor kom ik daar wel eens dat is niet handig om vogels te spottenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten echt altijd veel reigers (ook witte) langs de Rijndijk, zitten prima stil. Voor als je er eens in de buurt bent.
Nee, terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alleen op de motor kom ik daar wel eens dat is niet handig om vogels te spotten
ook camera?quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, terecht.
Zit tussen mij en de Rijndijk nog wel een vogelspotplek, maar dan heb ik goede verrekijker en camera nodig. Daar heb ik (nog) geen zin in.
Zet hem op! Ik ben zo moe, kan me max 1 minuut concentreren. Misschien thuis even een dutje doen maar ben bang dat het daarna neit vele beter zal zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was naar school gegaan met de hoop me beter te kunnen concentreren. Maar de studieruimte is meer een puberaalgekwebbelruimte. En dan zit ik ineens weer hier te kijken.
Ik ga even een wat rustigere plek zoeken.
Om nog verder te kunnen inzoomenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Gevonden, koffiebeker is wel kwijt!!!!!!! ik hoop dat ie in mn auto ligt
ja het zou het al makkelijker maken als het met filmpjes zou werken, zou in theorie wel kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, terecht.
Zit tussen mij en de Rijndijk nog wel een vogelspotplek, maar dan heb ik goede verrekijker en camera nodig. Daar heb ik (nog) geen zin in.
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje inquote:
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektochtquote:
De app waar Flip en ik mee werken, die bijhoudt wat je gezien hebt en waar, werkt met foto's. Mijn telefooncamera is van die afstand echt niet scherp genoeg.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:29 schreef Questular het volgende:
[..]
ergens vliegt er een prullenbak door het kantoor heen.
Soep is altijd goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje in
thanks, echt een goedezo'n ehhh hoe heet het.. opkikkertje
[..]
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektocht
Zeker doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje in
thanks, echt een goedezo'n ehhh hoe heet het.. opkikkertje
[..]
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektocht
Nog nooit geweest eigenlijk. Heel slecht.quote:
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oidquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app waar Flip en ik mee werken, die bijhoudt wat je gezien hebt en waar, werkt met foto's. Mijn telefooncamera is van die afstand echt niet scherp genoeg.
WEET JE HET ZEKERquote:
ja als ik hem kan vindenquote:
Ik kan niet echt iets bedenken wanneer soep niet goed isquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oid
[..]
WEET JE HET ZEKER
[..]
ja als ik hem kan vinden
Mooi spel. Geniet er van en neem de tijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest huilen toen het katje naar beneden viel in Stray
Bolquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oid
[..]
WEET JE HET ZEKER
[..]
ja als ik hem kan vinden
Je bent zelf bol?quote:
beschimmeldquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iets bedenken wanneer soep niet goed is
ja no shit, ik wil hem van de appie omdat ie daar in de aanbieding isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |