ja die is mooi hequote:Op woensdag 21 mei 2025 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nul verstand van broekjes maar dat eerste patroon is wel tof.
Weinig. Want vol. Eén keer per jaar de vraag of ik naar een meet wil komen die niet binnenkomt en dat was het wel dus, ik heb er nog niets aan gedaan.quote:
Al ben ik blij dat dit een plaatje is en niet irl iemand die het aan heeft, beetje uitgebreid gebiologeerd staan kijken is dan toch wat raar.quote:
ja dat zou ongepast zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik blij dat dit een plaatje is en niet irl iemand die het aan heeft, beetje uitgebreid gebiologeerd staan kijken is dan toch wat raar.
Zeker als ik het ben.quote:
ow koelquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nu is je bikini nog ongepast. Als je hem aan hebt gehad niet meer.
grinnik.... modjes kunnen iets meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik eindelijk veilig was van al die PMs van Fokvrouwen.
ja maar dan oma fietsen, niet racefietsenquote:
Huh?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten berichten tussen van inmiddels wel meer dan een handvol overleden Fokkers.
Het is niet alsof ik ze teruglees, maar eigenlijk moet ik gewoon al mijn berichten in één keer verwijderen, want stuk voor stuk overal doorheen gaan is niet te doen. En dat voelt toch, ja ik weet niet eigenlijk.
doen dan, of heb je OOIT eerder naar die berichten gekeken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten berichten tussen van inmiddels wel meer dan een handvol overleden Fokkers.
Het is niet alsof ik ze teruglees, maar eigenlijk moet ik gewoon al mijn berichten in één keer verwijderen, want stuk voor stuk overal doorheen gaan is niet te doen. En dat voelt toch, ja ik weet niet eigenlijk.
heuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Even aan Danny een export vragenquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
NANI?!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh
doet me aan dat plaatje denken, of meme, wat is het
Japans voor whuuuuuut?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nani is bij mij een vagina, bedoel je dat?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nani is bij mij een vagina, bedoel je dat?
quote:
Stray, omdat je een kattenliefhebster bent!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheStigsdutchcousin welke game spelen straks: Stray of Kingdom heart birth by sleep 0.2?
Ja eens. Stray is leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stray, omdat je een kattenliefhebster bent!
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zou je de begeleiding kunnen vragen of zij contact met dat andere team kunnen opnemen?
Zeker als de woning leeg staat is het toch fijn als je er al in kan. Heb je de verhuizing ook achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |