quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Gevonden, koffiebeker is wel kwijt!!!!!!! ik hoop dat ie in mn auto ligt
ja het zou het al makkelijker maken als het met filmpjes zou werken, zou in theorie wel kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, terecht.
Zit tussen mij en de Rijndijk nog wel een vogelspotplek, maar dan heb ik goede verrekijker en camera nodig. Daar heb ik (nog) geen zin in.
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje inquote:
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektochtquote:
De app waar Flip en ik mee werken, die bijhoudt wat je gezien hebt en waar, werkt met foto's. Mijn telefooncamera is van die afstand echt niet scherp genoeg.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:29 schreef Questular het volgende:
[..]
ergens vliegt er een prullenbak door het kantoor heen.
Soep is altijd goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje in
thanks, echt een goedezo'n ehhh hoe heet het.. opkikkertje
[..]
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektocht
Zeker doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had gelukkig ook nog een beker mee voor mn worteltjes, daar zit nu een soepje in
thanks, echt een goedezo'n ehhh hoe heet het.. opkikkertje
[..]
heeeeeeeeeeee mk, ik ga zometeen op nutribullet zoektocht
Nog nooit geweest eigenlijk. Heel slecht.quote:
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oidquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De app waar Flip en ik mee werken, die bijhoudt wat je gezien hebt en waar, werkt met foto's. Mijn telefooncamera is van die afstand echt niet scherp genoeg.
WEET JE HET ZEKERquote:
ja als ik hem kan vindenquote:
Ik kan niet echt iets bedenken wanneer soep niet goed isquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oid
[..]
WEET JE HET ZEKER
[..]
ja als ik hem kan vinden
Mooi spel. Geniet er van en neem de tijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moest huilen toen het katje naar beneden viel in Stray
Bolquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, ja ok dat klinkt logisch. Dacht dat je je camera als verrekijker gebruikte oid
[..]
WEET JE HET ZEKER
[..]
ja als ik hem kan vinden
Je bent zelf bol?quote:
beschimmeldquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iets bedenken wanneer soep niet goed is
ja no shit, ik wil hem van de appie omdat ie daar in de aanbieding isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |