Qua informatie over waar ze het laatst gezien zijn ben ik bang dat dit onderzoek een stuk serieuzer is dan die eerdere in de polder bovenin Groningenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
We hebben vanavond omstreeks 20:30 uur tijdens een zoekactie naar de vermiste Jeffrey en Emma in het water bij de Renselweg in #Winschoten een auto aangetroffen. De omgeving is ruim afgezet voor nader onderzoek.
[ x ]
https://x.com/POL_Groningen/status/1924933543869727062
Ojee.... Hoop dat ze daar niet allemaal in zittenquote:
Moest ik ook gelijk aan denken. Zou wel bizar zijn als ze een andere vermissingszaak oplossen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zei dat monster nog, we gaan naar de Mac Donalds.
Die ligt aan de overkant van de Renzelweg.
Kunnen ze zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zei dat monster nog, we gaan naar de Mac Donalds.
Die ligt aan de overkant van de Renzelweg.
Aparte plek om ongemerkt het water in te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:13 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Kunnen ze zijn geweest.
Ja niet echt afgelegen, en vrij onlogisch dat niemand iets gezien zou hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aparte plek om ongemerkt het water in te kunnen rijden.
Ik zag net beelden van de rijdende auto bij Hart van Nederland, bij een tankstation in Winschoten op zaterdagmiddag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken. Zou wel bizar zijn als ze een andere vermissingszaak oplossen.
Als het nacht is, niemand die dat dan zou zien lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk hoe laat je dat doet. Midden in de nacht valt dat niet echt op. Maar dan is de vraag, waar waren ze tot die tijd? Ze zullen toch niet de hele middag en avond doodleuk bij de McDonalds hebben gezeten hoop ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch staat die auto op de beelden bij daglicht, bizar dat niemand iets gezien of gehoord heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja niet echt afgelegen, en vrij onlogisch dat niemand iets gezien zou hebben.
Op zaterdagnacht om 02:00 dicht en om 07:00 gaat McDrive weer open op zondagochtend.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:17 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Als het nacht is, niemand die dat dan zou zien lijkt mij.
Of bezopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:17 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Als het nacht is, niemand die dat dan zou zien lijkt mij.
Tja een paar jaar geleden met Sanne en Hebe vond ik het ook bizar dat ze op een plek op de A59 uit de bocht zijn gevlogen op een tijdstip dat je daar eigenlijk nooit alleen rijdt...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja niet echt afgelegen, en vrij onlogisch dat niemand iets gezien zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |