Eigenlijk mag dat niet eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Examen gedaan in een splinternieuwe Audi A3 (mijn instructeur had zijn nieuwe auto een dag voor mijn examen gekregen)
Ik had nog wel 1 les direct voor m'n examen, maar heb de auto wel laten afslaan tijdens het examen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dat niet eens.
Je moet minstens een paar lessen met de nieuwe auto hebben gehad, zodat je naast de stress van het examen, niet ook nog eens aan een nieuwe auto moet gaan wennen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, geen idee waar ik m'n lessen in gehad heb. Weet alleen nog dat het een donkergroene hatchback was. Nu rijd ik in een grijze station en blauwe cabrio.
Same , auto’s interesseren mij totaal niet, was allang blij dat ik in 1 keer slaagde. Weet niet eens waar ik in leste, maar het was een rode auto en een diesel zo’n 18 jaar geleden bij Veronica-Utrecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:23 schreef Evangelion het volgende:
Dat eerste zou ik echt niet weten. Maar ik ben dan ook 1 van de weinige mannen die geen enkel automerk zou kunnen herkennen as je het logo afplakt. Nooit interesse in gehad.
Ik had dit spel nooit gespeeld, maar dat is toch A2 racer van Davilex? Damn, dat is ook alweer bijna 30 jaar geleden of zo.quote:
Was natuurlijk ook als grapje bedoeldquote:
Wow, een Alfa 33 als lesauto!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:47 schreef Sometimes het volgende:
De eerste 2 lessen in een Alfa 33 (die auto was de reden voor de keuze van die rijschool), daarna kwam er een Daihatsu Applause![]()
Rij nu een Toyota Corolla Cross en een Aygo.
Had een donkergroene 1.7IE. Fijn bakkie. Weinig gedoe mee gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow, een Alfa 33 als lesauto!
Ik heb er twee gehad, een 1.7 QV van het eerste type en een 1.7 QV 16V van het tweede type. Ik heb best wat redelijk snelle auto's gereden maar die 1.7 QV van het eerste type was echt een hitsig ding, zogezegd. Kon je bijna niet rustig mee rijden. Volgens mij ook een behoorlijk "korte" versnellingsbak. Maakte bij 120 al zo'n 4.000 toeren.
Helaas bleken ze te voldoen aan het imago van Alfa Romeo in die tijd: Notoir onbetrouwbaar.
Hehe, ik had een opvliegende instructeur, die mij altijd afkraakte als ik een fout maakte, dan kon die lekker los gaan. Was een vrouwonvriendelijke gast die zei dat ik ‘als een vrouw’ reed , want die konden volgens hem niet rijden. (iig niet met een autoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
Gelest in een Nissan QasQai, maar die had toen 6 versnellingen en dat mocht nog niet als lesauto ofzo, dus toen had hij ineens een Golf. Geen idee welke versie, ik denk dat het een 6 was. Was 2 lessen en ik vond die kerel echt een lul.
Toen naar een andere rijschool waar ik in een Toyota Yaris heb gereden.
2008 was het.
waarom gelest in 3 verschillende autos?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
Gelest in een Audi, bmw en een polo.
Eerste auto was een Peugeot, daarna Renault, toen Kia en nu een Seat. Maar hebben ook nog een bmw en een golf(hybride) voor de deur staan.
Die Seat is wel m’n favoriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |