Eigenlijk mag dat niet eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Examen gedaan in een splinternieuwe Audi A3 (mijn instructeur had zijn nieuwe auto een dag voor mijn examen gekregen)
Ik had nog wel 1 les direct voor m'n examen, maar heb de auto wel laten afslaan tijdens het examen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dat niet eens.
Je moet minstens een paar lessen met de nieuwe auto hebben gehad, zodat je naast de stress van het examen, niet ook nog eens aan een nieuwe auto moet gaan wennen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, geen idee waar ik m'n lessen in gehad heb. Weet alleen nog dat het een donkergroene hatchback was. Nu rijd ik in een grijze station en blauwe cabrio.
Same , auto’s interesseren mij totaal niet, was allang blij dat ik in 1 keer slaagde. Weet niet eens waar ik in leste, maar het was een rode auto en een diesel zo’n 18 jaar geleden bij Veronica-Utrecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:23 schreef Evangelion het volgende:
Dat eerste zou ik echt niet weten. Maar ik ben dan ook 1 van de weinige mannen die geen enkel automerk zou kunnen herkennen as je het logo afplakt. Nooit interesse in gehad.
Ik had dit spel nooit gespeeld, maar dat is toch A2 racer van Davilex? Damn, dat is ook alweer bijna 30 jaar geleden of zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |