quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Au. Dat is nu gezien de gezondheid van Freek wel pijnlijk.
Beetje stom om iemand daar nu op aan te gaan spreken, vind je niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Au. Dat is nu gezien de gezondheid van Freek wel pijnlijk.
Hij had vandaag nog een hereniging met JJ. Dat zou voor hem ook wel dubbel zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef Greys het volgende:
Ja dit kon helemaal niemand aan zien komen. Ze zagen het eergister zelf immers ook nog niet aankomen gezien hun berichten op insta van eergister.
Echt heel vreselijk dit. 💔
Claude zal ook wel helemaal ontdaan zijn want hij is heel dik met ze.
Ik neem het ook niemand kwalijk wat er geschreven is. Maar ik mag het wel pijnlijk vinden om dit nu zo te lezen, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje stom om iemand daar nu op aan te gaan spreken, vind je niet?
quote:
Toch mooi meegenomen.quote:The most played Eurovision song on Turkish radio in the last 14 days was 'C'est La Vie'.
Dat heeft ons televotepunten gekostquote:
Wow, echt?quote:
Ik heb het niet gecheckt, maar dit is wel een doorgaans betrouwbare bron.quote:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-wat-ik-meemaak.htmlquote:In Claude heeft Tauran haar beste vriend in de muziekindustrie gevonden. "Ik ben blij dat hij weer terug is van het Songfestival. Ik zie hem normaal gesproken bijna elke dag, dus ik had hem echt gemist. Het is fijn om te kunnen praten over de dingen die we meemaken. Ik kan het wel uitleggen aan andere vrienden, maar die snappen toch niet alles. Net als dat ik niet alles van hun werk begrijp."
Het van dichtbij meemaken van het Songfestival-avontuur van Claude, zorgt er niet voor dat ze zelf ooit op dat podium wil staan. "Nee joh, ik wil al geen releaseparty voor mijn album, laat staan dat ik daarheen ga."
grappig een luchtvioolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Rebel- het volgende:
Betere versie van de stand in rehearsal.
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/FfGUw57YTn
Edit: de stand in was een Adam Lambert look alike met stage presence.
5 keer 11e in de televote is wel zonde, met minder invloed van diaspora etc had je nog wel wat meer kunnen sprokkelen.quote:
Live kunnen zien, die jongen is zo enorm charismatisch en stijlvolquote:Op zondag 22 juni 2025 18:54 schreef usagi414 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuk optreden op Pinkpop
Eigenlijk kun je elke keer als je Claude ziet (interview, optreden, clip) dit standaard zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Live kunnen zien, die jongen is zo enorm charismatisch en stijlvol
Daar hoef je Clause op dat moment helemaal niet voor te zienquote:Op maandag 23 juni 2025 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je elke keer als je Claude ziet (interview, optreden, clip) dit standaard zeggen.
Dit had moeite gehad met kwalificeren. Het is lekker poppy maar het gaat nergens heen. Zijn stijl doet me aan een andere ESF artiest denken maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan?
Dit is iets wat om onduidelijke redenen een Duitse voorronde wint en dan op het ESF niets doet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan?
Blijkbaar hadden ze volgens de commissie een beter nummer dan artiesten als Frenna, Douwe Bob en Wulf (die kunnen niet allemaal de laatste 5 hebben gehaald) dus wat is dan je criterium om in aanmerking te komen voor een interne selectie?quote:Op zondag 20 juli 2025 18:58 schreef NLpop het volgende:
Ik vind dat liedje van Paul Morris niks aan. En dat DMGP-achtige poprock-geval van Judith ook niet. Gelukkig hadden we Claude.
En ik vind dat Paul en Judith in een nationale voorronde zouden moeten meedoen. Dit zijn volgens mij NSF inzendingen die geen directe interne selectie rechtvaardigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |