Morguh Domnivoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En nu is het alweer voorbij![]()
En goedemorgen ☕️
quote:
Morguh Puzziequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh PuzzieIk ga er vandoor, hup naar de fysio
Het zijn net koeien die slordig in de wei staanquote:
Succes!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh PuzzieIk ga er vandoor, hup naar de fysio
Vind het zelf leuk om terug te zienquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan me dat ballontopic nog herinneren. Even opgezocht:
[..]
Het zit er weer op, nu wachten tot ik opgehaald wordt. 2 overleggen in Apeldoorn vandaagquote:
Wel echt iemand uit het verleden ondertussen zeg Rip Hansquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Hans Wiegel
https://www.ad.nl/politie(...)-overleden~ae75a138/
Ik ken ze niet allemaal deze Hansenquote:
Ik kom ook niet ver.quote:
Mooie leeftijd bereikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Hans Wiegel
https://www.ad.nl/politie(...)-overleden~ae75a138/
Die naast v Mierlo kom ik ook nog wel opquote:
Hij heeft inderdaad een bekende kopquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die naast v Mierlo kom ik ook nog wel op
Acteur toch...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die naast v Mierlo kom ik ook nog wel op
En die ik wel ken staan er niet op.quote:
Hans Kazan ook, die heeft zichzelf weg gegoocheldquote:
Die boven Van Maanen lijkt op Frans van Dusschoten maar dat zal zijn broer Hans dan wel zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
HelaasIk heb dat boek niet meer. Maar er stonden nog veel meer Hansen in.
Journalist dacht ik maar kom toch niet op de naamquote:
Samen met Hans Klokquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hans Kazan ook, die heeft zichzelf weg gegoocheld
Als je het heel vaak zegt wel jaquote:
Ik denk toch Togtquote:
Kloptquote:
Oh jee ik herhaal mezelf een beetjequote:
Ik zat er op te wachten.quote:
Ze gaan met bosjes tegelijk..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Time for a beer,
Norm is no more
https://www.ad.nl/show/ch(...)-overleden~ad06c14c/
Hoiquote:
tsja het is een generatie die in een gevoelige leeftijd begint te komenquote:
Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja het is een generatie die in een gevoelige leeftijd begint te komen
Mijn moeder heeft de uitgang ook al aardig in het zichtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Hier prive ook veel de laatste tijd.
Die van mij zijn allebei al vertrokken van deze aardkloot.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de uitgang ook al aardig in het zicht
En Grietje Grinniktquote:
Ojeequote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Auto in het water gevonden ergens in het noorden,
tijdens de zoektocht naar die 2 kinderen
ik las het net ook. Ik vrees met grote vrezenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Auto in het water gevonden ergens in het noorden,
tijdens de zoektocht naar die 2 kinderen
En de Heks?quote:
mij pa in 2019, mijn ma zit te vegeteren in een dementiekliniekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij zijn allebei al vertrokken van deze aardkloot.
Nare ziekte.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij pa in 2019, mijn ma zit te vegeteren in een dementiekliniek
ik ga er vrolijk heen en acuut depressief weer terug, al die vrijwel levenloze mensen die toch maar in leven gehouden wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nare ziekte.
Mijn pa is vorig jaar overleden aan Alzheimer.
Die is al op bed, te laat voor oude mensjesquote:
Wat een aparte kop, mooi hoorquote:
Als ik een vogel mag zijn voor een dag, dan graag deze parelquote:
Mooi vogeltje he, trouwens de meest vogels zijn prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik een vogel mag zijn voor een dag, dan graag deze parel
Goedemorgen!
Ik vond die eerst zo mooi, apart koppiequote:
Ja prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond die eerst zo mooi, apart koppie
Zeker weten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi vogeltje he, trouwens de meest vogels zijn prachtig
Ik zie als eerst een foto van een vogel in het water?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker weten.
Van die eerste word ik een beetje dizzy als ik hem zo verticaal naar beneden zie hangen
Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie als eerst een foto van een vogel in het water?
Ja ik ook. Maar toch ook van grote roofvogels. Die zijn ook prachtig en indrukwekkendquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjes
Indrukwekkend zijn ze zekerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar toch ook van grote roofvogels. Die zijn ook prachtig en indrukwekkend
Ik zag pas geleden nog een paar Ooievaars in de weilanden tijdens het lopen, wat een prachtige beesten zijn datquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjes
Ja dat is ook mooi. Hier in de omgeving staan allemaal van die palen waar ze dan nesten op kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden nog een paar Ooievaars in de weilanden tijdens het lopen, wat een prachtige beesten zijn dat
Deventerquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi. Hier in de omgeving staan allemaal van die palen waar ze dan nesten op kunnen maken.
Een jaar of 2/3 terug was er bij de afslag A50 naar A1 een groot ooievaarsnest op deze plek:
[ afbeelding ]
Zoveel lawaai van verkeer, maar daar hadden ze blijkbaar maling aan
Mooie stadquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deventer![]()
![]()
Bizar wel dat ze daar gaan zittten
Ik kom er vandaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Ja dat vond ik ook. Dacht direct dat is wel zielig en gaat niet goed. Maar het heeft er heel lang gezeten, dus het ging blijkbaar wel goed
Neequote:Op woensdag 21 mei 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is meneer mand (Ben Strik) stiekem je vader of opa?
Aoibhin en ik zijn vorig jaar in de winkel van meneer Mandje geweest en hebben hem ook gezien, zonder dat we door hadden dat hij dat wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is meneer mand (Ben Strik) stiekem je vader of opa?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeMaar wij hebben wel in de binnenstad gewoond , ik ken ze wel van vroeger
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn vorig jaar in de winkel van meneer Mandje geweest en hebben hem ook gezien, zonder dat we door hadden dat hij dat was
Walstraat is mooiquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[..]
Ja is een leuk straatje waar zijn winkeltje is. Ik was daar 2/3 jaar terug en toen was hij een rondleiding aan het geven
Ja dat was vroeger de Boreelkazerne , in die passage kwam ik al niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Groot contrast met dat boreel plein er aan grenzend
Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweestquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger de Boreelkazerne , in die passage kwam ik al niet meer
Toen het nog de kazerne was ik ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweest
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuringquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweest
lolquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuring
En goedgekeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuring
Jaquote:
Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het legerquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.
Ik wilde dat eigenlijk wel. Lekker buitensporten bij de commando’squote:Op woensdag 21 mei 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het leger
Bij mij ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit vind ik niksquote:
Wat een mazzelquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?quote:
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?
Een parkiet is minder leuk als ie plat isquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?
Bij jouw parkiet denk ik aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?
Ik eerder aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jouw parkiet denk ik aan zoiets
Bekijk deze YouTube-video
Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?quote:
Nou..wie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?
Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar nietquote:
Kan echt primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar niet
Yibbiquote:
Blond en zoquote:
Goedemorgen Domniquote:Op donderdag 22 mei 2025 06:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kabinet heeft de nachtploeg wegbezuinigd.
En goedemorgen ☕️
Fijne dag puzziequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez : Dank voor de vogeleins @:Pullup
Fijne dag iedereen
Niet denk ikquote:
Owjee nee vind ik ook niet leuk. Shii is een leuke userquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:13 schreef Puzzie het volgende:
@:Shii ik lees dat je op anoniem wil![]()
Vinniknieleuk
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owjee nee vind ik ook niet leuk. Shii is een leuke user
Met plaatjes van paddestoelen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Puzzie het volgende:
Hoe gaan we @:Shii hier houden? Iemand een idee?
Diesmooi!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met plaatjes van paddestoelen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
JAquote:
Waar gaat het debat over?quote:
O dat ga ik niet volgen.quote:
Huur ging het gisteren overquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ga ik niet volgen.
Dacht misschien over de huurbevriezing.
Die waarschijnlijk niet doorgaat omdat ze dit nooit voor 1 julli gaan redden
Ja toen zat ik ook in vergadering over de huurbevriezingquote:
Ik ook , maar ik had hier al aangegeven dat ik het over het stikstof debat hadquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen zag ik ook in vergadering over de huurbevriezing
Nou veel kijk plezierquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , maar ik had hier al aangegeven dat ik het over het stikstof debat had
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou veel kijk plezier
Ik heb het idee dat ze meer lullen dan dat er wat uitgevoerd wordt
Dat lijkt me een saaie serie of filmquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou veel kijk plezier
Ik heb het idee dat ze meer lullen dan dat er wat uitgevoerd wordt
Politiek debat, is meer elkaar de loefafsteken, elkaar de oren wassen.quote:
O nee dat is helemaal ergquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politiek debat, is meer elkaar de loefafsteken, elkaar de oren wassen.
Heel af en toe volg ik eens iets, maar tot een oplossing komt het nooitquote:
Ik kies toch een andere serie danquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel af en toe volg ik eens iets, maar tot een oplossing komt het nooit
Of een mooi boek of een podcastquote:
Boek ook fijn, vannacht tot half 4 zitten lezenquote:
Ik viel vaak in slaap tijdens het lezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek ook fijn, vannacht tot half 4 zitten lezen
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valtquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel vaak in slaap tijdens het lezen
Ik zie het bijna voor me *beelddenker*quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valt
Auws, vooral als je een boek met een harde kaft hebtquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valt
Daarom overgestapt op ereader voor in bed, doet nog zeer maar net wat minderquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het bijna voor me *beelddenker*
lol dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom overgestapt op ereader voor in bed, doet nog zeer maar net wat minder
Ja en dat heeft de ereader ook, maar die is gelukkig niet zo zwaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auws, vooral als je een boek met een harde kaft hebt
En warschijnlijk geen scherpe puntenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en dat heeft de ereader ook, maar die is gelukkig niet zo zwaar
Wel lastig als de reader op je neus valt en heel veel bladzijden automatisch omslaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En warschijnlijk geen scherpe punten
Maar dat heb je ook met een boek toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel lastig als de reader op je neus valt en heel veel bladzijden automatisch omslaat
Die valt maar op 1 pagina en gaat niet ineens doorbladeren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met een boek toch?
Hey Marcquote:
Dat ken ik niet maar het is vast heel lekkerquote:
Ik was bij AH en zag lekker dikke rode tomaten en kreeg in een keer zin in iets wat wij thuis wel eens kregenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar het is vast heel lekker![]()
Hier bruine bonen, met andijvie, spek en appelmoes
Is dat de titel van het boek dat je nu leest?quote:
quote:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bij AH en zag lekker dikke rode tomaten en kreeg in een keer zin in iets wat wij thuis wel eens kregen
Uien bakken, tomaten ontvellen en die fijn prakken door de uien en meebakken. En dan op broodWas lang geleden en smaakte weer heerlijk
Ik vind het heerlijk, alleen een beetje peper en zout er op vind ik voldoendequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!![]()
Hier wordt het zuurkoolschotel uit de oven
O nee, nog niet eens naar de HA geweest er voorquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet bij de cardioloog geweest?
Ah, dacht dat je al mochtquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, nog niet eens naar de HA geweest er voor![]()
Heb in augustus een apk keuring bij de ha en als het dan niet minder is geworden dan ga ik het met haar bespreken
Nee was bij de verpleegkundige voor suiker controle die doeet eigenlijk alles, longen hart suikerquote:
die verpleegkundige moet gewoon actie ondernemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was bij de verpleegkundige voor suiker controle die doeet eigenlijk alles, longen hart suiker
En die zei als het zo door b leef gaan ik een afspraak met de dokter moest maken om te zien of ze er iets aan konden gaan doen
Ik zal het haar zeggen over drie maandenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
die verpleegkundige moet gewoon actie ondernemen
En terechtquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het haar zeggen over drie maanden
Zijn ze wat opgeschoten of schieten ze vooral weer op elkaarquote:
Er is gewoon zeer terechte kritiek op Wiersma en Schoofquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze wat opgeschoten of schieten ze vooral weer op elkaar
Het hele politieke gebeuren is een groot drama momenteelquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is gewoon zeer terechte kritiek op Wiersma en Schoof
Het is een drama
Maar ook mega interessant juist in deze periodequote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele politieke gebeuren is een groot drama momenteel
Dat was het in de 4e eeuw v.C. al.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele politieke gebeuren is een groot drama momenteel
Kom ik er toch mooi op tijd achter 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was het in de 4e eeuw v.C. al.
Kan je nagaan hoe oud Domni al isquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom ik er toch mooi op tijd achter 🤣🤣🤣
Ja die moet bijna versteend zijn 🤣🤣🤣quote:
Dat moet haast wel ja!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die moet bijna versteend zijn 🤣🤣🤣
🪨quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die moet bijna versteend zijn 🤣🤣🤣
quote:
Tegen jou wel.quote:
zo heb ik ook het liefst mijn eitjequote:
Ik ook.quote:
Liefquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf douchegordijn.
Geen eitje van killer parkiet die uitkomt?quote:
Baby killer parkiet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen eitje van killer parkiet die uitkomt?
murder of parkieten ipv murder of crowsquote:
Watjes parkiet,quote:
quote:
Kleine fluffies op pootjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:46 schreef Prisha het volgende:
birdies![]()
Ik smelt altijd van die vogeltjes die helemaal bolrond zijn. Van die kleine bolletjes op 2 pootjes
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:46 schreef Prisha het volgende:
birdies![]()
Ik smelt altijd van die vogeltjes die helemaal bolrond zijn. Van die kleine bolletjes op 2 pootjes
ja preciesquote:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Flapperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |