Ja prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond die eerst zo mooi, apart koppie

Zeker weten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi vogeltje he, trouwens de meest vogels zijn prachtig

Ik zie als eerst een foto van een vogel in het water?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker weten.
Van die eerste word ik een beetje dizzy als ik hem zo verticaal naar beneden zie hangen

Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie als eerst een foto van een vogel in het water?

Ja ik ook. Maar toch ook van grote roofvogels. Die zijn ook prachtig en indrukwekkendquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjes

Indrukwekkend zijn ze zekerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar toch ook van grote roofvogels. Die zijn ook prachtig en indrukwekkend

Ik zag pas geleden nog een paar Ooievaars in de weilanden tijdens het lopen, wat een prachtige beesten zijn datquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik nu ook (goedemorgen). Ja dat is ook een heel sierlijke. Al ben ik zelf het meest fan van de kleine vogeltjes

Ja dat is ook mooi. Hier in de omgeving staan allemaal van die palen waar ze dan nesten op kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden nog een paar Ooievaars in de weilanden tijdens het lopen, wat een prachtige beesten zijn dat

Deventerquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi. Hier in de omgeving staan allemaal van die palen waar ze dan nesten op kunnen maken.
Een jaar of 2/3 terug was er bij de afslag A50 naar A1 een groot ooievaarsnest op deze plek:
[ afbeelding ]
Zoveel lawaai van verkeer, maar daar hadden ze blijkbaar maling aan

Mooie stadquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deventer![]()
![]()
Bizar wel dat ze daar gaan zittten

Ik kom er vandaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Ja dat vond ik ook. Dacht direct dat is wel zielig en gaat niet goed. Maar het heeft er heel lang gezeten, dus het ging blijkbaar wel goed

Neequote:Op woensdag 21 mei 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is meneer mand (Ben Strik) stiekem je vader of opa?

Aoibhin en ik zijn vorig jaar in de winkel van meneer Mandje geweest en hebben hem ook gezien, zonder dat we door hadden dat hij dat wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is meneer mand (Ben Strik) stiekem je vader of opa?

quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeMaar wij hebben wel in de binnenstad gewoond , ik ken ze wel van vroeger
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn vorig jaar in de winkel van meneer Mandje geweest en hebben hem ook gezien, zonder dat we door hadden dat hij dat was

Walstraat is mooiquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[..]
Ja is een leuk straatje waar zijn winkeltje is. Ik was daar 2/3 jaar terug en toen was hij een rondleiding aan het geven

Ja dat was vroeger de Boreelkazerne , in die passage kwam ik al niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Groot contrast met dat boreel plein er aan grenzend

Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweestquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger de Boreelkazerne , in die passage kwam ik al niet meer

Toen het nog de kazerne was ik ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweest

Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuringquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging ff googlen en dat gebouw herken ik wel. Nog nooit ingeweest

lolquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuring

En goedgekeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuring

Jaquote:

Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het legerquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.

Ik wilde dat eigenlijk wel. Lekker buitensporten bij de commando’squote:Op woensdag 21 mei 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het leger

Bij mij ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()

Dit vind ik niksquote:

Wat een mazzelquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()

Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?quote:

Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?

Een parkiet is minder leuk als ie plat isquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?

Bij jouw parkiet denk ik aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?

Ik eerder aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jouw parkiet denk ik aan zoiets
Bekijk deze YouTube-video

Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?quote:

Nou..wie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?

Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar nietquote:

Kan echt primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar niet
Yibbiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |