Zelf vind ik wel dat dat moet kunnen. Karin reageerde van 'zeg dat nou niet, want is niet functioneel'; maar je mag iemand toch wel leuk vinden? Of mag je alleen één persoon leuk vinden?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe het hijgerige al een week na. Aangevuld met “Karin, je bent echt een leuke vrouw” (toen hij Eileen al gekozen had)
Saaiquote:Op zondag 25 mei 2025 20:47 schreef InstortendeSter het volgende:
Ciska en Martijn zijn echt leuk om naar te kijken. Stel je eens voor als het bij iedereen zo was.
Ik zou het na het kiezen vermoedelijk niet meer doen. Dat betekent niet dat het niet mag.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:47 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Zelf vind ik wel dat dat moet kunnen. Karin reageerde van 'zeg dat nou niet, want is niet functioneel'; maar je mag iemand toch wel leuk vinden? Of mag je alleen één persoon leuk vinden?
‘Gladde aal’quote:Op zondag 25 mei 2025 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het na het kiezen vermoedelijk niet meer doen. Dat betekent niet dat het niet mag.Maar het is zo’n gladde aal, die John. Dat maakt het zo grappig. Je weet bijna dat zo’n opmerking komt.
Ik vind Julius beter communiceren dan Kylie. Misschien omdat je ziet dat hij zich bewuster is van wat hij lastig vindt.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kylie is gesloten. Julius is gesloten. Kylie huilt dat hij gesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |