Ik vind het niet gezond als 'geluk' een basis heeft in negatieve zakenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:33 schreef S_E het volgende:
[..]
Ach en wat dan nog? Ze lijken gelukkig samen, genieten van de kleine dingen die ze samen doen. Hartstikke leuk voor ze
Huh? Welke negatieve zaken doel je op? Ze worden beide blij van een tafelzeiltje.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:43 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ik vind het niet gezond als 'geluk' een basis heeft in negatieve zaken
Dit hopelijk wel, ja.quote:
Ja, haha, dat hield ik ook wel voor mogelijkquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vatte dat meer op als controledrang. Dat ze John niet helemaal vertrouwt in het vertellen van een evenwichtig verhaal
Ik helemaal niet. Ze vond Jan gewoon heel leuk, en zelfs na 1,5 week nog dat ze zich over haar trots heen heeft gezet en gewoon de stoute schoenen heeft aangetrokken. Dapper om je eigen geluk te durven nastrevenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Bij Dorien krijg ik de indruk dat ze nogal desperate is
Als je ervoor kiest bij iemand te zijn, om niet alleen te zijn, of omdat je denkt dat je niet beter kunt krijgen. Dat soort overwegingen bedoel ik.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Welke negatieve zaken doel je op? Ze worden beide blij van een tafelzeiltje.
Zo zie ik dat helemaal niet als ze samen hetzelfde gevoel hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:46 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Als je ervoor kiest bij iemand te zijn, om niet alleen te zijn, of omdat je denkt dat je niet beter kunt krijgen. Dat soort overwegingen bedoel ik.
Als ze allebei vanuit dit gevoel kiezen/handelen, is dat wel symmetrisch, maar allebei dus, wat mij betreft, op verkeerde grondenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo zie ik dat helemaal niet als ze samen hetzelfde gevoel hebben.
Niks mis met uit eenzaamheid elkaar vinden, dat vind ik geen verkeerde basis.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:49 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Als ze allebei vanuit dit gevoel kiezen/handelen, is dat wel symmetrisch, maar allebei dus, wat mij betreft, op verkeerde gronden
Ik denk dat uiteindelijk een Fries meisje/vrouw uit de omgeving van Julius het beste bij hem past. Dan kan hij zijn eigen taal spreken, gok dat het communiceren dan ook wat vlotter gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
Toch wel een mooi einde![]()
Al denk ik dat er echt meer in het vat had gezeten als bijvoorbeeld een Julius meer begeleiding had gehad. Dat hij nu zei dat ze heel erg verschillend waren, dan denk ik: dat had toch met een beetje begeleiding al wel eerder naar boven kunnen komen?
Roel trouwens ook.
Maar ja, ook gewoon pech met de vrouwen die ze hebben uitgezocht. Ze wilden allemaal uiteindelijk niet (echt). Of waren direct afgeschrikt door de houding van de boer, dat kan ook.
Ja, dat schreef ik ook al eerder. Ik zag ook bijna geen emotie in zijn ogen, alleen een beetje als hij met Yvon sprak. Dooie uitdrukking, jemig. Hoop voor hem dat ie wat brieven uit de buurt krijgt, beetje zielig persoon wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk een Fries meisje/vrouw uit de omgeving van Julius het beste bij hem past. Dan kan hij zijn eigen taal spreken, gok dat het communiceren dan ook wat vlotter gaat.
Sorry, maar ik denk dat dit vooral je eigen afhankelijkheid van bepaalde uiterlijkheden weergeeft, bij het inleven van mensen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik ook al eerder. Ik zag ook bijna geen emotie in zijn ogen, alleen een beetje als hij met Yvon sprak. Dooie uitdrukking, jemig. Hoop voor hem dat ie wat brieven uit de buurt krijgt, beetje zielig persoon wel.
Niks sorry, dat speelt zeker mee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat dit vooral je eigen afhankelijkheid van bepaalde uiterlijkheden weergeeft, bij het inleven van mensen.
Sowieso krijgt ie geen sympathie van mij als kijker met zijn vrouwonvriendelijke zogenaamde grappige opmerkingen, de man had absoluut geen humor.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:37 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik vind dat John hier te weinig liefde krijgt van BvZ de kijker.
Is dat alleen voorbehouden aan de emotionele boer/kandidaat waarop je makkelijk je eigen zaken kunt projecteren, niet een introverte, rationele, perfectionistische boer? Krijgt die alleen wantrouwen?
Of als mogelijkheid om alle vrouwen in heel NL te laten zien dat zij John nog steeds wil hebben? En dat je dus maar beter niet aan hem mag komen?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:45 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, haha, dat hield ik ook wel voor mogelijk
Of zelfs als mogelijkheid om John nog eens te treffen?
Dat was een masker, een pantser. Al z'n grappen waren pijnlijk. Hij durft zichzelf niet te zijn. Denk dat daaronder best een prima kerel zit, maar wel eentje die nog wat werk aan zichzelf heeft te verrichten. En dat is veel te confronterend voor hem. Maar ja, dan kan je je dus ook nooit écht verbinden aan iemand. Maakt niet uit hoe lief of leuk ze is. Kan je het gewoon gooien op 'het was het toch niet helemaal'.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sowieso krijgt ie geen sympathie van mij als kijker met zijn vrouwonvriendelijke zogenaamde grappige opmerkingen, de man had absoluut geen humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |