Afgaande op de namen staan er straks genoeg verlengstukken van de trainer op het veld. Berghuis, Tadic, Blind, Eriksen, Pasveer... het lijkt bijna wel het veteranenteam van AFC.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind de combinatie Ten Hag/Simonis wel interessant. 2 seizoenen samen en dan mag Simonis het daarna alleen doen.
Vind hem echt nog te onervaren om alleen voor een top 3 club te staan en denk ook dat spelers van een dergelijke club niet bepaald in de houding gaan voor iemand met zo'n beperkte ervaring in het voetbal. Maar met een ervaren coach naast hem zie ik het wel gebeuren.
Ten Hag, of een type Ten Cate zeg maar.
Toch weer een mooie prijs nadat jullie vorig seizoen ´´we waren een helft beter in Eindhoven en de meeste kijkcijfers´´ titel hebben gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
De NOS voetbalpodcast is weer goud! Eerst Ajax hier en Ajax daar. Dan stelt iemand na 20 minuten, zullen we het over PSV hebben? Ja, maar Ajax is vandaag nieuws, dus blababla. Dan 10 minuten PSV om daarna alles weer over Ajax te laten gaan.
WIJ ZIJN AJAX
Hmm geen blauwe lucht, ze waren weer bezig hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toch weer een mooie prijs nadat jullie vorig seizoen ´´we waren een helft beter in Eindhoven en de meeste kijkcijfers´´ titel hebben gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie Ten Hag dit niet doen, die wacht gewoon nog op een buitenlands avontuur.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax-directeur had al contact met Ten Hag in Arena: 'Staat al heel lang op het lijstje'
Dat is duidelijk, het wordt Ten Hag.
Heerlijk, kan niet wachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax-directeur had al contact met Ten Hag in Arena: 'Staat al heel lang op het lijstje'
Dat is duidelijk, het wordt Ten Hag.
Netjes ja? Was die pastavreter niet ongelooflijk geliefd en populair bij heel de wereld en z’n moeder? En dan zou je hem niet gewoon kunnen slijten op een voor iedereen leuke manier? Ik snap best dat hij een mooie middelvinger opsteekt, lekker de vrijheid wil en vervolgens de tekenbonus in eigen zak steekt, maar dit kost je als club natuurlijk gewoon een paar miljoen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Dat denk ik eigenlijk ook. Het zal wel Simonis worden en dat lijkt een interessante gewaagde keuze. Reiziger zou het van mij ook wel mogen laten zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie Ten Hag dit niet doen, die wacht gewoon nog op een buitenlands avontuur.
niemand maar dan ook echt niemand zit op ten hag te wachten na al die faal bij manchester unitedquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk niet. Ze lopen de deur blijkbaar niet plat bij hem. In het Nederlands komt hij ook al amper uit z'n woorden, laat staan in een andere taal.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
Dat interview van Kroes op ESPN is ook nietszeggend.
In Duitsland staat ie er nog wel goed op hoor. Hij moet alleen wel oppassen dat hij niet teveel inspraak eist want bijv. een club als Leverkusen heeft dat uitstekend geregeld zonder zeggenschap van de trainer.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand maar dan ook echt niemand zit op ten hag te wachten na al die faal bij manchester united
de man heeft echt niets
geen uitstraling
geen voetbalcarrière
en hij kan niet normaal praten
er zijn heleboel andere trainers op de markt die dat wel hebben
ten hag is alleen geschikt voor 020
Hij lijkt allerlei voormalige Ajax-vedetten terug te willen halen. Tadic, Eriksen, Blind... dan lijkt Ten Hag me logischer dan Simonis.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?
https://nos.nl/artikel/25(...)-lang-op-het-lijstje
Omdat hij ooit wat assistent werkzaamheden heeft gedaan bij Bayern?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In Duitsland staat ie er nog wel goed op hoor. Hij moet alleen wel oppassen dat hij niet teveel inspraak eist want bijv. een club als Leverkusen heeft dat uitstekend geregeld zonder zeggenschap van de trainer.
Ik zou alleen Tadic halen. We hebben wel iemand op linksbuiten nodig.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij lijkt allerlei voormalige Ajax-vedetten terug te willen halen. Tadic, Eriksen, Blind... dan lijkt Ten Hag me logischer dan Simonis.
tadic kan wel. Genoeg kwaliteit en fitheid op die leeftijd. De rest moet je niet willen meer.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou alleen Tadic halen. We hebben wel iemand op linksbuiten nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |