Dat denk ik niet. Gisteren was het ook al zo rustigquote:Op zondag 18 mei 2025 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
allemaal de ontknoping van het voetbalseizoen aan het kijken zeker
moet welquote:Op zondag 18 mei 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Gisteren was het ook al zo rustig
Super scherp 🐠quote:
Alleen dan met jonge sportieve mensen nog.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is echt heeeeel slecht
Sturen ze exen van mensen die mee doen er bij in de villa om drama te veroorzaken.
Het is een soort reallife DTS
quote:
Nietes, jij bolkt steeds, heel onpraktischquote:Op zondag 18 mei 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is bijna de hele dag niemand punten zat te pakken.
Merry christmasquote:
Ik vond hem net snoei irritant met zijn lachje.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Met de hakken over de sloot gekeken. Marc junior is geloof ik van ex on the beach, vond dat wel de leukste, die werkt tenminste nog
Hahaha geweldigquote:Op zondag 18 mei 2025 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vond hem net snoei irritant met zijn lachje.
Doet ik goed hè. En anders doet Lovely het wel linksom rechtsom we bolken allemaal even helen Lovely heeft toch bijna 100 punten gepakt vandaag. Mooi aantalquote:Op zondag 18 mei 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietes, jij bolkt steeds, heel onpraktisch
Ja nog 40 van zulke dagen en ze staat 1e! Oh wacht...quote:Op zondag 18 mei 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ik goed hè. En anders doet Lovely het wel linksom rechtsom we bolken allemaal even helen Lovely heeft toch bijna 100 punten gepakt vandaag. Mooi aantal
Heel goedquote:Op zondag 18 mei 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ik goed hè. En anders doet Lovely het wel linksom rechtsom we bolken allemaal even helen Lovely heeft toch bijna 100 punten gepakt vandaag. Mooi aantal
Ik wacht 😳quote:Op zondag 18 mei 2025 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja nog 40 van zulke dagen en ze staat 1e! Oh wacht...
Jij bent bang voor punten🫢quote:Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Want ik hou graag mijn positie boven mijn held @:Bally-b , dus durf niet teveel te bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |