Telt Lent?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer zijn jullie voor het laatst in Nijmegen geweest?
Zo'n twee jaar geleden voor een technofeestje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twente gaat natuurlijk revanche nemen voor laatst. Kutploegen uit het oosten ook allemaal dit jaar.quote:
Afgelopen februari naar Colour Hazequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goed idee. Boeken toe, lekker wat anders doen en op naar bed daarna.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Fluit maar af
Roosje genotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n twee jaar geleden voor een technofeestje.
Als broeken vouwer woon ik in oost de mooiste wijk henotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet hoe communisten in zo'n teringdure stad kunnen wonen.
4daagse training ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Flink stuk gewandeld nog rond de Spiegelwaal.
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
Als Twente straks fitter blijkt heeft AZ opzichtig gefaald
En thuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
De laatste play-off-finale werd gewonnen (2022). De drie play-off-finales daarvoor werden verloren (2007, 2014, 2017) en voor die tijd werd de finale nooit gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.
En daarom heb ik geen zin in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt sterrenregen ook mee, anders nog nooit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een vuurwerkje afgestoken?
Eens, allebei kutclubsquote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het kan me eigenlijk niks schelen wie er wint.
Al neig ik meer richting Twente vanwege Goes.quote:
Een fenomeen, die knulquote:
Begin tweede helft een rode kaart voor een speler van AZ.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
Guzubuyuk wil de wedstrijd geforceerd 11 tegen 11 houden
Je was vorig jaar bij AZ- Twente en post dan een foto van de Galgenwaardquote:Op zondag 25 mei 2025 18:49 schreef Paul het volgende:
hey hey
Vorig jaar was ik bij deze wedstrijd
Liep niet goed af
[ afbeelding ]
PAULEDquote:Op zondag 25 mei 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je was vorig jaar bij AZ- Twente en post dan een foto van de Galgenwaard![]()
Vermakelijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:14 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ging blind van de starttijd 20:00 uit.
Beetje goede/leuke wedstrijd tot nog toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |