Hamilton had wel mazzel met de SC.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef Questular het volgende:
Hoppa lekker van Maxen Hamilton ook prima prestatie.
Wat? Twee keer dikke mazzel met SC/VSC en alsnog maar nét voor zijn teamgenoot die ook nog even Albon aan de kant zette voor hem. Hamilton was bagger zoals gewoonlijk maar ook zoals gewoonlijk weer flink aan het zwijnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef Questular het volgende:
Hoppa lekker van Maxen Hamilton ook prima prestatie.
Nu deze volhouden.quote:
Verstappen wat mij betreft, bazenmove.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Overtake award ook voor Max of krijgt Lando die?
Omdat hij de plek (laat) teruggegeven heeftquote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef Keyos het volgende:
Leclerc geen straf? Wat een (Italiaanse) onzin.
Hij 'gaf de plek terug'quote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef Keyos het volgende:
Leclerc geen straf? Wat een (Italiaanse) onzin.
Inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef Perox het volgende:
Max gewoon de snelste vandaag. Dat is hoopvol!![]()
![]()
Redelijk.quote:
nee vreselijk saaiquote:
En ik maar denken dat de positie na de finish toch wel ergens meetelt. Was even vergeten dat dat dat niet zo is.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat? Twee keer dikke mazzel met SC/VSC en alsnog maar nét voor zijn teamgenoot die ook nog even Albon aan de kant zette voor hem. Hamilton was bagger zoals gewoonlijk maar ook zoals gewoonlijk weer flink aan het zwijnen.
Laatste 10 minutenquote:
Absoluut, dat was cruciaal voor deze race.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef Abdus18 het volgende:
Strak gereden van Max, die actie in T1 was goud waard
Ook daarom is het zo'n domme regel. De stewards moeten gewoon zelf beslissen of de plek moet worden teruggegeven, is er een 3e auto in het spel dan werkt dat niet en dan is het dus 5 seconden.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als het straf waard is moet je alsnog die straf geven. Dit kost albon alsnog een plek.
Nounounouquote:Op zondag 18 mei 2025 16:41 schreef PirE het volgende:
Die teringlijer MBS ook weer in beeld met zijn rotkop.
Ja.quote:
En ik maar denken dat scorebordjournalistiek dood was.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef Questular het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de positie na de finish toch wel ergens meetelt. Was even vergeten dat dat dat niet zo is.
Er is olie gevonden in Juinen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:41 schreef Martinello het volgende:
Die Hekking van de FIA er altijd weer bij.
Te laat is het probleem niet eens.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:35 schreef aeque het volgende:
Plek terug moet al te laat zijn. Als de fia ballen heeft geven ze alsnog de straf.
Dat dus. Met andere woorden: lekker strak verdedigen als je teammaat erachter zit en je team wint er extra punten mee. Dat moet niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij 'gaf de plek terug'
Al klopt dat strikt genomen wel. Maar was érg laat en heeft Albon benadeeld (HAM er ook voorbij).
En die jaquote:
vroeger werd er veel gesjoemeld bij de weegschaal.quote:
Ik zal de volgende keer resultaat ipv prestatie neerzetten.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En ik maar denken dat scorebordjournalistiek dood was.
Ik zou de race misschien een keer kijken, dan kom je er vanzelf achter dat iemand die bagger rijdt door veel geluk toch een goede positie bij de finish kan bemachtigen.
Nu is het gewoon MBS die zijn kop zo vaak als mogelijk op beeld wil hebbenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vroeger werd er veel gesjoemeld bij de weegschaal.
dan kreeg een coureur even vlug van een monteur iets in z'n raceoverall gegooid vlak voor het weegmoment
'Is dat een steeksleutel in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?'quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dan kreeg een coureur even vlug van een monteur iets in z'n raceoverall gegooid vlak voor het weegmoment
dt dusquote:Op zondag 18 mei 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is het gewoon MBS die zijn kop zo vaak als mogelijk op beeld wil hebben
Er wordt ook vaak gevloekt door mensen op een weegschaal, ik denk dat hij er daarom bij staat.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max bij ingaan eerste bocht remt hij zo laat, dat hij een hele wagenlengte pakt op Piastri en zo langszij komt en hem buitenom inhaalt.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef RAVW het volgende:
Helaas de eerste 4 ronden niet gezien iemand die de eerste run kan geven waarop max voorkomt
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Is dat een steeksleutel in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?'
Ooh, dat wat Angela vroeger bij Lewis deed?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Blijft Maxquote:
HiDiHo in F1 / [Live] Formula 1 Emilia Romagna Grand Prix 2025 #5quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef RAVW het volgende:
Helaas de eerste 4 ronden niet gezien iemand die de eerste run kan geven waarop max voorkomt
Staat me iets te vaak bij McLaren...quote:Op zondag 18 mei 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is het gewoon MBS die zijn kop zo vaak als mogelijk op beeld wil hebben
Dat ook ja, net als dat Zak Brown altijd zijn zegje mag doen bij F1TVquote:
Piastri is niet blij.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Redelijk chill in de cooldownroom.
Piastri kon op zijn gemakkie die actie van Max terugkijkenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ook geknakt?quote:
Valt mee dat MBS er niet gezellig bij komt zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ik zou als coureur voor allemaal producten reclame gaan maken in die cooldownroom. gewoon voor de gein.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bwehehehe.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee dat MBS er niet gezellig bij komt zitten
Bwoah.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis Kimi Raikkonen altijd bij het zien van die cooldown room.
Bernie heeft de sport flink meer commercieel gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zou als coureur voor allemaal producten reclame gaan maken in die cooldownroom. gewoon voor de gein.
Gelukkig staat hij wel op het podium. Gelukkig met zonnebril zodat je die rotkop minder goed ziet. Of hij heeft gisteren weer aan de drank gezeten. Dat of kan je ook weglaten.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee dat MBS er niet gezellig bij komt zitten
Die staat een beetje te waggelen alsof die elk moment kan omvallen jaquote:Op zondag 18 mei 2025 16:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij wel op het podium. Gelukkig met zonnebril zodat je die rotkop minder goed ziet. Of hij heeft gisteren weer aan de drank gezeten. Dat of kan je ook weglaten.
Aan de drank en aan de hoeren.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij wel op het podium. Gelukkig met zonnebril zodat je die rotkop minder goed ziet. Of hij heeft gisteren weer aan de drank gezeten. Dat of kan je ook weglaten.
OF voor de gein over totaal andere dingen praten dan over de race zelf.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zou als coureur voor allemaal producten reclame gaan maken in die cooldownroom. gewoon voor de gein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |