Bedanktquote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw club PSV kampioen wordt.
Het bestaan van GAE is bij deze voorbij.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
3 subtopclubs (twente/utrecht/az)
1 semisubtop (heerenveen)
de rest allemaal hetzelfde
sowieso mensen die drinkenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die denken dat het goed voor je is om na het sporten chocomel te drinken.
Ik gun ze dan wel een uitpotje tegen Twente, want die kunnen ze wel hebben. Maar dan moet Twente wel nog winnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta nog wel om de playoffs te halen
is gewoon een kuch in de spacetimecontiuumquote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het bestaan van GAE is bij deze voorbij.
klopt.. vitesse en fc groningen zijn eigenlijk ook een semisubtopclubs, maar go ahead is eigenlijk een clubje wat niet in de eredivisie thuishoort.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt net zelf de ranglijst om er een niveau aan te verbinden?
Bedankt vriend, je bent een goed mens.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heerenveen sowieso.. laatste plekkie gun ik aan heraclesmaar dat zal vrees ik peccie worden
van Boekel is VAR dus ik verwacht dat welquote:
ben jij een heraclesser?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt vriend, je bent een goed mens.
En terecht. Geel voor een schwalbe dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:39 schreef Makamba_ het volgende:
Wel een heel makkelijk gegeven strafschop.
Ajax had deze gekregenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb gaat geen pingel aan psv geven
verrassend weer hahahaha
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV had dit toch al lang definitief moeten beslissen joh.
PSV ook met een andere VAR.quote:
ik weet het wel zekerquote:
Terecht ookquote:Op zondag 18 mei 2025 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV ook met een andere VAR.
Nou goed, ook Ruperti had hem teruggedraaid
Je hebt dit seizoen niet opgelet. Zelfs Feyenoord kan zomaar nog kampioen worden. Knotsgek.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV had dit toch al lang definitief moeten beslissen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |