Lees het maar nogmaals en denk terug aan woensdag dan snap je hetquote:Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zouden ze willen dat Ajax wint dan
Wat is er mis met het niveau?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef Viesdik het volgende:
lols
Het niveau van het NL voetbal.
[ afbeelding ]
Daar zien we ook dat je na de 2-2 snel weg was uit het topic. Dat gebeurt vaker.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lees het maar nogmaals en denk terug aan woensdag dan snap je het
Dat staat in jouw schriftje duidelijk genoteerdquote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zien we ook dat je na de 2-2 snel weg was uit het topic. Dat gebeurt vaker.
Heerenveen sowieso.. laatste plekkie gun ik aan heraclesquote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta nog wel om de playoffs te halen
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zien we ook dat je na de 2-2 snel weg was uit het topic. Dat gebeurt vaker.
Ik hoop dat jouw club PSV kampioen wordt.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat in jouw schriftje duidelijk genoteerd
3 subtopclubs (twente/utrecht/az)quote:
Genoeg klussen te doen dus na zo'n pot inderdaad maar nuttig daarmee verderquote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw club PSV kampioen wordt.
Het bestaan van GAE is bij deze voorbij.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
3 subtopclubs (twente/utrecht/az)
1 semisubtop (heerenveen)
de rest allemaal hetzelfde
sowieso mensen die drinkenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die denken dat het goed voor je is om na het sporten chocomel te drinken.
Ik gun ze dan wel een uitpotje tegen Twente, want die kunnen ze wel hebben. Maar dan moet Twente wel nog winnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta nog wel om de playoffs te halen
is gewoon een kuch in de spacetimecontiuumquote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het bestaan van GAE is bij deze voorbij.
klopt.. vitesse en fc groningen zijn eigenlijk ook een semisubtopclubs, maar go ahead is eigenlijk een clubje wat niet in de eredivisie thuishoort.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt net zelf de ranglijst om er een niveau aan te verbinden?
Bedankt vriend, je bent een goed mens.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heerenveen sowieso.. laatste plekkie gun ik aan heraclesmaar dat zal vrees ik peccie worden
van Boekel is VAR dus ik verwacht dat welquote:
ben jij een heraclesser?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt vriend, je bent een goed mens.
En terecht. Geel voor een schwalbe dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:39 schreef Makamba_ het volgende:
Wel een heel makkelijk gegeven strafschop.
Ajax had deze gekregenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb gaat geen pingel aan psv geven
verrassend weer hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |