https://www.nu.nl/buitenl(...)uk-in-duitsland.htmlquote:Het gaat om een 35-jarige man en twee 36-jarige Nederlanders. Het drietal wordt door de Oostenrijkse politie in verband gebracht met een ontploffing van een geldautomaat in de Oostenrijkse plaats Gmunden eerder deze week. Bij de plofkraak was de explosie zo krachtig, dat niet alleen de pinautomaat werd verwoest, maar ook de auto van de bende.
De daders gingen er zonder buit vandoor. Ze beroofden iemand van zijn autosleutels en vluchtten met zijn auto. Deze parkeerden ze later in een bos en staken hem in brand. De Oostenrijkse politie begon een grote klopjacht.
Ik denk dat ze precies weten in welk land de automaten het minst beveiligd zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom gaan ze niet naar België of Frankrijk, maar helemaal naar Oostenrijk?
Gek dat ze dan altijd maar één nationaliteit benoemen, ja.quote:
Daar hoor je vaak niets over, want papa regelt het wel. Soms als ze een jongen dood klappen ergens op een vakantieoord ja, maar vaak dus niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:56 schreef ACT-F het volgende:
Ze moeten Floris en Roderick het land uitzetten
2 Nederlanders en 1 iemand die staatloos is denk ik dan. Ten minste 10 miljoen mensen wereldwijd zijn staatloos.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gek dat ze dan altijd maar één nationaliteit benoemen, ja.
Dat klinkt mij ook wel goed in de oren. Hoe word je dat?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
2 Nederlanders en 1 iemand die staatloos is denk ik dan. Ten minste 10 miljoen mensen wereldwijd zijn staatloos.
voor de plofkraak, tijdens de plofkraak of na de plofkraak?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:05 schreef nostra het volgende:
Zwaargewond door een ongeluk daarna, niet door de plofkraak zelf.
Zou iemand willen kijken of het ook mogelijk is die andere twee hun staatsburgerschap af te nemen?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
2 Nederlanders en 1 iemand die staatloos is denk ik dan. Ten minste 10 miljoen mensen wereldwijd zijn staatloos.
Je kan toch ook lezen of niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
voor de plofkraak, tijdens de plofkraak of na de plofkraak?
Niet mijn Nederlanders.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi. Gelukkig geen onschuldige mensen gewond. Hopelijk pikt Allah ze op.
@:wereldgozer @:zipportal
Ach in Duitsland valt ze ook wel op dat het "Nederlanders" zijn. Overigens zijn ze daar net zo policor om dat niet te benoemen.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:13 schreef vosss het volgende:
Kunnen er wellicht "-tekens gezet worden om het woord Nederlanders in de TT?
Bedankt alvast
#verkeerderalkleur
Kutmoffenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach in Duitsland valt ze ook wel op dat het "Nederlanders" zijn. Overigens zijn ze daar net zo policor om dat niet te benoemen.
Jammer... Kost weer geld.quote:Drie vermoedelijke plofkrakers zijn in de nacht van zaterdag op zondag zwaargewond geraakt bij een auto-ongeluk in het Duitse Beieren
Haha, amateurs!quote:Bij de plofkraak was de explosie zo krachtig, dat niet alleen de pinautomaat werd verwoest, maar ook de auto van de bende.
Zelfs daar was de hoofddader er eentje met een dubbele nationaliteit en afkomstig uit de Rif.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef Espressso het volgende:
[..]
Daar hoor je vaak niets over, want papa regelt het wel. Soms als ze een jongen dood klappen ergens op een vakantieoord ja, maar vaak dus niet.
Crimineel volkje die kaaskoppen.quote:
Die mocht in de schijnwerpers van de groep jaquote:Op zondag 18 mei 2025 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelfs daar was de hoofddader er eentje met een dubbele nationaliteit en afkomstig uit de Rif.
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:25 schreef Espressso het volgende:
[..]
Die mocht in de schijnwerpers van de groep ja![]()
Nee, het klopt niet. Die anderen hebben hem nog gematst.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:28 schreef Espressso het volgende:
[..]
Dit soort inzicht is voor de gemiddelde Fok! user saai inderdaad
Tuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2025 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, het klopt niet. Die anderen hebben hem nog gematst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |