Allemaal troubles die je niet hebt als je gewoon een draadje hebt.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan op tijd laden dan maar of zorgen dat je een extra hebt
Dat zijn wel wat uurtjes ja.. Mijn koptelefoon weet ik niet, maar die draag ik zelden draadloosquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn wel wat uurtjes ja.. Mijn koptelefoon weet ik niet, maar die draag ik zelden draadloos
Mijn oortjes wel maar die geeft niet weer hoeveel % batterij die nog heeft
Ook niet op je telefoon?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn wel wat uurtjes ja.. Mijn koptelefoon weet ik niet, maar die draag ik zelden draadloos
Mijn oortjes wel maar die geeft niet weer hoeveel % batterij die nog heeft
Nja heb de mogelijkheid wel, alleen op de laptop gebruik ik de kabel wel maar als ik wat op mijn tablet kijk weer nietquote:
Nietus want jij was er nietquote:
Nee, maar is ook een goedkoop setje van de Actionquote:
Nee hoor niet in het minst want je bent niet altijd hierquote:Op zondag 18 mei 2025 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hallo dan was het toch opgevallen dat aeque hier was
Gewoon lekker doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja heb de mogelijkheid wel, alleen op de laptop gebruik ik de kabel wel maar als ik wat op mijn tablet kijk weer niet
Niet bij de boom, wel bij Lovquote:
Ja ik wel en het mooiste is dat ik ook gelijk mijn plaatst weer weet. Zowel bij aeque als bij Lovelyquote:Op zondag 18 mei 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is maar goed dat Dotteke wel wat gewend is....
oeiiiiiquote:Op zondag 18 mei 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel en het mooiste is dat ik ook gelijk mijn plaatst weer weet. Zowel bij aeque als bij Lovely
Beiden hebben u veel - punten
Was de hond uit laten. Morgen gaat hij weer naar huis een dag eerder dan gepland en daar ben ik helemaal niet rouwig omquote:
Hey Greys heb je de weg weer gevonden naar DTSquote:
Dan dat gewoon lekker doenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen.
Ik gebruik die van mij wel met draadje
ben F1 aan het kijken en daar postenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys heb je de weg weer gevonden naar DTSHet is hier zo stillekes de hele dag
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel en het mooiste is dat ik ook gelijk mijn plaatst weer weet. Zowel bij aeque als bij Lovely
Beiden hebben u veel - punten
Had je gisteren hier ook niet gezien, gemist dan zekerquote:Op zondag 18 mei 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben F1 aan het kijken en daar posten
en dacht zeg even hallo hier
nee druk in de tuinquote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je gisteren hier ook niet gezien, gemist dan zeker
Tranen helpen niet meer, als je mij zo voor de gek houdt weet ik genoegquote:
Heel goedquote:Op zondag 18 mei 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben F1 aan het kijken en daar posten
en dacht zeg even hallo hier
Dar was het wel mooi weer voor, niet te warm, niet te koud.quote:
Ik hield je niet voor de gek, dat deed Aikiequote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tranen helpen niet meer, als je mij zo voor de gek houdt weet ik genoeg
Je gunt het ons gewoon niet om samen gelukkig te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tranen helpen niet meer, als je mij zo voor de gek houdt weet ik genoeg
Jij ook, jij wist dat ik een afspraak bij boom 3 had met hem daarom deed je hier ook bolken zodat ik neit door het dat jullie samen waren. Dus ja je hield mij wel voor de gek ;Yquote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hield je niet voor de gek, dat deed Aikie
Ja hoor, dan zeg je Dot sorry had me je afgesproken bij boom 3 maar helaas ik heb een dat met lovely dus de onze kan niet door gaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gunt het ons gewoon niet om samen gelukkig te zijn.
Maar dan is t niet aan mij, dat Aikie niet naar jou toe gingquote:Op zondag 18 mei 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook, jij wist dat ik een afspraak bij boom 3 had met hem daarom deed je hier ook bolken zodat ik neit door het dat jullie samen waren. Dus ja je hield mij wel voor de gek ;Y
Ikke ookquote:
Dan was het aan jou geweest om te zeggen, je had een date met iemand anders, sorry dan ga ik niet met je date nu.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan is t niet aan mij, dat Aikie niet naar jou toe gingEn jij maar wachten bij boom 3
Never again, he is all yoursquote:Op zondag 18 mei 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
Misschien even een nieuwe date inplannenEn dan bij een andere boom
Joepiequote:
Momenteel slechte tijden hierquote:
Ik hoor net dat jij al die tijd allang aan de man bent.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Momenteel slechte tijden hierVoor jou goede tijden
Heb ik nog nooit gegetenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
Gnochi met groenten en een gehaktbal
En mayonaise
Is lekker. Dacht altijd dat het aardappel was maar is gewoon pasta.quote:
Heb het een keer gegeten, al best lang geleden maar ik vond het heerlijkquote:
O wordt er in DM over mij geluldquote:Op zondag 18 mei 2025 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij al die tijd allang aan de man bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |