quote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het wel, Lovely en Moon wilde ook op date met hem.
Hij wilde natuurlijk zijn krachten sparen, wat moet hij dan met zo oud mensje als hij die jongen godinnen op de wachtlijst heeft staan
Dacht ik alquote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet tegen Dot zeggen maar ik was stiekem bij @:Lovely.
Moonie bedoel je..quote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het wel, Lovely en MizzAmy wilde ook op date met hem.
Hij wilde natuurlijk zijn krachten sparen, wat moet hij dan met zo oud mensje als hij die jongen godinnen op de wachtlijst heeft staan
O ja jij en Moonquote:
Huh?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het wel, Lovely en MizzAmy wilde ook op date met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Dat hoorde jij niet te lezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik al
Die vond er dan niet zoveel aan want die was steeds aan het bolken
Was gezelligquote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet tegen Dot zeggen maar ik was stiekem bij @:Lovely.
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Ik wil met helemaal niemand op date!Was een vergipsing moest Moon zijn sollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik zal jou eens even Moonenquote:
Ga je een feestje bouwen?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:42 schreef KoningWouter het volgende:
Soh audioset weer naar beneden gehaald
Ik hoorde het ook niet, ik zag hetquote:
Kom danquote:
Nou dat heb ik gemerkt, je hebt de hele tijd hier zitten bolken.quote:
Ja had een tijd terug de set naar zolder gedaan omdat de buurman klaagde. Nu doe ik het wat minder lang maar ik erger me ook aan het lawaai van zijn gezin van 6 in een huis waar ik alleen woon. Dus hij kan de spreekwoordelijke boom in.quote:
Hmmmm. Dat oud mensje is natuurlijk wel iemand met heel veel levenservaring en wijsheid......quote:Op zondag 18 mei 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het wel, Lovely en Moon wilde ook op date met hem.
Ja, en je weet het he, op een ouwe fiets.......quote:Op zondag 18 mei 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmmm. Dat oud mensje is natuurlijk wel iemand met heel veel levenservaring en wijsheid......
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had een tijd terug de set naar zolder gedaan omdat de buurman klaagde. Nu doe ik het wat minder lang maar ik erger me ook aan het lawaai van zijn gezin van 6 in een huis waar ik alleen woon. Dus hij kan de spreekwoordelijke boom in.
Nu eerst een kopje koffie.
jazeker, jaja.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en je weet het he, op een ouwe fiets.......
We lagen samen te bolken na het bolken.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gemerkt, je hebt de hele tijd hier zitten bolken.
Als ik het gezellig had gehad met aeque had je mij h ier niet gezien
Ja hallo dan was het toch opgevallen dat aeque hier wasquote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gemerkt, je hebt de hele tijd hier zitten bolken.
Als ik het gezellig had gehad met aeque had je mij h ier niet gezien
Nja zolang het niet midden in de nacht is.. en het keiharde muziek isquote:Op zondag 18 mei 2025 15:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had een tijd terug de set naar zolder gedaan omdat de buurman klaagde. Nu doe ik het wat minder lang maar ik erger me ook aan het lawaai van zijn gezin van 6 in een huis waar ik alleen woon. Dus hij kan de spreekwoordelijke boom in.
Nu eerst een kopje koffie.
Ze is er stil van wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is maar goed dat Dotteke wel wat gewend is....
Totzoquote:
Precies dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zolang het niet midden in de nacht is.. en het keiharde muziek is
Moet het gewoon kunnen
Asoquote:Op zondag 18 mei 2025 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook.
Vind het prima om af en toe met headset te zitten ('s avonds bv) maar dit (MET set) is wel veeeeel relaxeter
Komt er betere geluid uit?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies dat vind ik dus ook.
Vind het prima om af en toe met headset te zitten ('s avonds bv) maar dit (MET set) is wel veeeeel relaxeter
we zijn niet in Monacoquote:
Ja veel beter. En je kunt rondlopen zonder dat je de muziek uit moet zetten (of ik bedoel meer headset af zetten)quote:
Daar bestaan draadloze koptelefoon voor.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja veel beter. En je kunt rondlopen zonder dat je de muziek uit moet zetten (of ik bedoel meer headset af zetten)
En dansen!
Dat is idd wel veel beter inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja veel beter. En je kunt rondlopen zonder dat je de muziek uit moet zetten (of ik bedoel meer headset af zetten)
En dansen!
Dat haat ik. Loop ik telkens met het idee dat de batterij elk moment leeg kan gaan.quote:
Totdat ze op zijn. Dan zit je zonder koptelefoon.quote:
Die van mij 60 uur. Meer dan genoeg.quote:
Tja dan op tijd laden dan maar of zorgen dat je een extra hebtquote:Op zondag 18 mei 2025 16:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Totdat ze op zijn. Dan zit je zonder koptelefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |