Je gunt het ons gewoon niet om samen gelukkig te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tranen helpen niet meer, als je mij zo voor de gek houdt weet ik genoeg
Jij ook, jij wist dat ik een afspraak bij boom 3 had met hem daarom deed je hier ook bolken zodat ik neit door het dat jullie samen waren. Dus ja je hield mij wel voor de gek ;Yquote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hield je niet voor de gek, dat deed Aikie
Ja hoor, dan zeg je Dot sorry had me je afgesproken bij boom 3 maar helaas ik heb een dat met lovely dus de onze kan niet door gaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gunt het ons gewoon niet om samen gelukkig te zijn.
Maar dan is t niet aan mij, dat Aikie niet naar jou toe gingquote:Op zondag 18 mei 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook, jij wist dat ik een afspraak bij boom 3 had met hem daarom deed je hier ook bolken zodat ik neit door het dat jullie samen waren. Dus ja je hield mij wel voor de gek ;Y
Ikke ookquote:
Dan was het aan jou geweest om te zeggen, je had een date met iemand anders, sorry dan ga ik niet met je date nu.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan is t niet aan mij, dat Aikie niet naar jou toe gingEn jij maar wachten bij boom 3
Never again, he is all yoursquote:Op zondag 18 mei 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
Misschien even een nieuwe date inplannenEn dan bij een andere boom
Joepiequote:
Momenteel slechte tijden hierquote:
Ik hoor net dat jij al die tijd allang aan de man bent.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Momenteel slechte tijden hierVoor jou goede tijden
Heb ik nog nooit gegetenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
Gnochi met groenten en een gehaktbal
En mayonaise
Is lekker. Dacht altijd dat het aardappel was maar is gewoon pasta.quote:
Heb het een keer gegeten, al best lang geleden maar ik vond het heerlijkquote:
O wordt er in DM over mij geluldquote:Op zondag 18 mei 2025 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij al die tijd allang aan de man bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |