San Marino is wel vaker ontevreden, meestal niet helemaal ten onrechte overigens, maar die laten zich deze goedkope landpromotie natuurlijk niet afpakken om zo’n relatief onbelangrijke reden.quote:
Dit jaar zijn ze wel heel lucky naar de finale geglipt, de vraag is of dat ook was gebeurd met een ander stemsysteem.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino is wel vaker ontevreden, meestal niet helemaal ten onrechte overigens, maar die laten zich deze goedkope landpromotie natuurlijk niet afpakken om zo’n relatief onbelangrijke reden.
Nou ja, als ze achter de nummer 11, het vrij opzichtig vals spelende Cyprus, waren geëindigd, hadden ze wel een sterker punt gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze wel heel lucky naar de finale geglipt, de vraag is of dat ook was gebeurd met een ander stemsysteem.
quote:Executive Producer – Michael Krön
Show Producer – Stefan Zechner – Head of Delegation for Austria since 2011 and Show Producer in 2015
Head of Production – Daniel Hack
Technical Manager of the Eurovision Core Team – Christine Tichy – Previously Assiatance Production Manager at Eurovision 2015
Legal Advisor – Martin Szerencsi
Head of Communications – Roman Horacek – Head of Press for the Austrian delegation since 2005
Marketing Manager – Iris Keutter – Previously head of marketing for Austria in 2014 and for the 2015 contest
Event Manager for off-air activities – Oliver Lingens
Executive Assistant to the Executive Producer – Christina Lassnig
Secretary General – Christina Heinzle-Conrad
Andorra heeft niet echt zulke geluiden gegeven toch? Wel Monaco als we het over dwergstaten hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat het officiële ESF kanaal op YouTube drie Andorraanse inzendingen uit het verleden klaar heeft staan om in première te gaan vanavond. Zou het een voorteken zijn??
Waarschijnlijk niet.
Nee, volgens mij vooral geluiden dat ze niks willen wat betreft initiatieven. Jammer wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Andorra heeft niet echt zulke geluiden gegeven toch? Wel Monaco als we het over dwergstaten hebben.
Dustin the turkey en een ander vergeten inzending van Ierland staan nu ook klaar. Geen idee wat de achterliggende gedachte daarvan is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat het officiële ESF kanaal op YouTube drie Andorraanse inzendingen uit het verleden klaar heeft staan om in première te gaan vanavond. Zou het een voorteken zijn??
Waarschijnlijk niet.
Dat zou wel een passend iets zijn voor een jubileum jaar.quote:
* Geeft het zaadje wat waterquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat de EBU sowieso alles op alles gaat zetten om er een nieuw land bij te smokkelen die automatisch in de finale staat. Volgend jaar is het 70 jaar jubileum. In 2015 kwam Australië er ook zogenaamd bij vanwege het 60 jaar bestaan. Of ze proberen opnieuw tevergeefs een onderhandeltje te sluiten met Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |