Dat hebben wij gedaan. Prachtige stad inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:31 schreef hhh38 het volgende:
Etappe 9: Gubbio - Siena
We finishen dus in Siena. Naast finishplaats van de Strade Bianche bekend van een prachtig middeleeuws centrum (natuurlijk op de erfgoedlijst van UNESCO) en de Palio, een jaarlijkse paardenrace op het Piazza del Campo, waar de renners ook finishen. Enkele hoogtepunten uit Siena: het prachtige Palazzo Pubblico op het Piazza del Campo, de Kathedraal van Siena, de 102 meter hoge Torre del Mangia en talloze kleine basilica. Ga het vooral met eigen ogen bekijken!
Hij zou dit moeten kunnen, remember 2021quote:Op zondag 18 mei 2025 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Toch kunnen deze best een eind komen als ze een minuut of 5 krijgen. En zeker als de 2 de oversteek nog kunnen makenquote:
Dat zou helemaal een anticlimax zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch kunnen deze best een eind komen als ze een minuut of 5 krijgen. En zeker als de 2 de oversteek nog kunnen maken
Duidelijk dat de ploeg van Pidcock wil gaan controleren. Dus de kopgroep gaat nooit veel ruimte krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch kunnen deze best een eind komen als ze een minuut of 5 krijgen. En zeker als de 2 de oversteek nog kunnen maken
Pidcock heeft al aangekondigd te gaan controleren omdat hij toch geen ruimte in een vlucht zou krijgen, lijkt me sterk dat die dit laten lopen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is een beetje als de eerste vlucht in Parijs-Roubaix denk ikquote:Op zondag 18 mei 2025 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
We gaan toch geen kopgroep na 10 seconden krijgen?
Ga maar achter deze 4 of 6 brommers aanrijden, succes!quote:Op zondag 18 mei 2025 13:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Duidelijk dat de ploeg van Pidcock wil gaan controleren. Dus de kopgroep gaat nooit veel ruimte krijgen.
Valt toch wel mee met de sterkte van de kopgroep. Of het nu die vier zijn of met Van der Hoorn en Lampertiquote:Op zondag 18 mei 2025 13:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ga maar achter deze 4 of 6 brommers aanrijden, succes!
Trek (inclusief Pedersen) gaan waarschijnlijk ook voor Vacek en Ciccone vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:14 schreef Blik het volgende:
Ik geef Pedersen echt 0 kans vandaag, sowieso met de finish in Siena waar er zo 20 man zijn die dat rapper doen dan Mads zelf
Het is tegenwind, dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ga maar achter deze 4 of 6 brommers aanrijden, succes!
Dat helpt zeker niet inderdaad. Voorlopig wachten ze niet op de twee en dan wordt het sowieso erg moeilijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is tegenwind, dat scheelt al een hoop.
Nog bijna 100k tot het gravel, ik zou toch even inhouden als ik Alpecin was.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:21 schreef Halcon het volgende:
Taco en Lamperti kunnen zich net zo goed al terug laten zakken.
Ze gaan vooraan wel een keer temporiseren.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:21 schreef Halcon het volgende:
Taco en Lamperti kunnen zich net zo goed al terug laten zakken.
Ja nuquote:Op zondag 18 mei 2025 13:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze gaan vooraan wel een keer temporiseren.
Ik zou meteen even gewacht geven op die twee. Kun je er best bij hebben. Lopen nu wel weer redelijk snel in.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog bijna 100k tot het gravel, ik zou toch even inhouden als ik Alpecin was.
Nu dusquote:Op zondag 18 mei 2025 13:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze gaan vooraan wel een keer temporiseren.
Heel verstandig bij een kopgroep met Van der Hoorn, daar moet je bij zorgen dat die zijn standaardtactiek niet toe kan passen.quote:
Ze rijden bijna 52 gemiddeld dus heel traag rijden ze voorlopig nietquote:Op zondag 18 mei 2025 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel verstandig bij een kopgroep met Van der Hoorn, daar moet je bij zorgen dat die zijn standaardtactiek niet toe kan passen.
Volgens Stefan 48,8, in licht dalende lijn. Maar natuurlijk hebben ze nog steeds hard gereden tot nu toe, maar de tactiek van Van der Hoorn is vervolgens om zo langzaam mogelijk te gaan rijden en het peloton een vals gevoel van controle te geven.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze rijden bijna 52 gemiddeld dus heel traag rijden ze voorlopig niet
Over welke serie gaat het?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een voorzichtig gesponsord gesprek.
Van 'vreugde onze vader' bedoel jequote:Op zondag 18 mei 2025 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goeiste Engels van Paternoster.
Nomnomquote:Op zondag 18 mei 2025 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Dit is gespeeld, @:Momo gaat vanavond tacos eten!
Wel een beetje inherent aan het feit dat de stroken zo ver liggen. Had er nog best eentje bij gemogen. Tot die tijd is het gewoon wachten.quote:
Een potentieel Rob-Ruijgh klassement!quote:
100.000 miljoen euro.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Red Bull op Roglic na blijft hilarisch slecht. Hoeveel budget hadden ze ook alweer?
Roglic en Lipowitz zijn echt de enige renners die er dit jaar iets van bakken.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Red Bull op Roglic na blijft hilarisch slecht. Hoeveel budget hadden ze ook alweer?
Danny!quote:Op zondag 18 mei 2025 15:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roglic en Lipowitz zijn echt de enige renners die er dit jaar iets van bakken.
In de leer bij de crossersquote:Op zondag 18 mei 2025 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koplopers gaan het natuurlijk nooit halen, maar toch ook wel straf van Grofs. Die komt er na een valse start wel weer prima door.
Tiberi is toch gewoon vrij stabiel.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:54 schreef TheArt het volgende:
Bahrain laat Caruso achter. Dat is ook niet echt handig gezien de wisselvalligheid van Tiberi.
UAE blijft wel een team met veel verschillende BV's.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:08 schreef TheArt het volgende:
UAE kan leuk niet wachten, maar Ayuso is zelf ook flink opgehouden en Yates zat sowieso achterin die groep.
Als Poga er niet bij is, is het wel vaker een boeltje toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk geeft Del Toro geen fuck om zijn ploeggenoten.
Twee mountainbikers en een veldrijder. Ze voelen zich volledig in hun sas.quote:
Lek.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat heb ik gemist met Roglic? Ik moest naar het toilet.
Lek achterquote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat heb ik gemist met Roglic? Ik moest naar het toilet.
Wij staan allemaal volledig achter Egan Bernal.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef Pistolero het volgende:
UAEaids gaat dus weer eens een grote ronde winnen.
Walgelijk.
Maar hij is sowieso al minder dan Ayuso, en zijn ploeg kan er ook geen ene tering van.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als de schade nog enigszins beperkt blijft is dit goed voor de Giro, dan kan Roglic niet ouderwets eeuwig blijven afwachten.
Zowaar een prima uitgangspunt voor de neutrale kijker inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als de schade nog enigszins beperkt blijft is dit goed voor de Giro, dan kan Roglic niet ouderwets eeuwig blijven afwachten.
Ons zonnetje in huis ziet het weer eens helemaal anders.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zowaar een prima uitgangspunt voor de neutrale kijker inderdaad.
Hij heeft nog mazzel dat het aantal stroken in dalende lijn beperkt is gebleven tot één. Mijn hemel, dat was als Wiggins in de regen. Leg San Giovanni neer en hij eindigt OTL.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ziet er ook echt niet uit bij Roglic.
Contractbenen. Lefevere was nooit in deze val getrapt.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:23 schreef TheArt het volgende:
Wat voor benen heeft Edward Planckaert gekregen dit seizoen? Het is echt wonderlijk.
Arensman lijkt inderdaad beterquote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bernal lijkt ook niet al te veel overschot te hebben.
Eerste week is natuurlijk net voorbijquote:
Nog niet helemaal dusquote:
Jinx.quote:
Ja. Die heeft echt een stel wonderbenen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij zit Arensman in de groep wit.
Volgens mij is het extra kut als Ayuso meedoet, die is niet echt geliefd lijkt hetquote:Op zondag 18 mei 2025 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ayuso zit tamelijk in de shit.
UAE is ook echt precies de chaos die je verwacht zodra Pogacar er niet is.
Groves waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef hhh38 het volgende:
Wie was die eenling tussen groep Ayuso en groep Roglic?
Valt dan nog meequote:Op zondag 18 mei 2025 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Groep wit +40.
Groep Pidders/Roglic +1:23
GPS heeft zijn kuren overwonnen, maw.
Red Bull United.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock is eigenhandig het klassement van Roglic aan het redden.
Ayuso is in feite een eenmansploeg. Het is leuk dat je zo goed bent dat je haast nooit je ploeg nodig hebt, maar het kan je op zulke dagen ook enorm veel problemen bezorgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij is het extra kut als Ayuso meedoet, die is niet echt geliefd lijkt het
Del Toro zal hem wel kloppenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Wel benieuwd hoe Wout nu weer z’n ereplaats ipv winst gaat claimen
Als WOUT het voor elkaar krijgt Bernal en Del Toro eraf te rijden in de finale moet de voltallige medische staf van Visma een standbeeld krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Zijn zoveelste morele overwinning na al dat gekrant eerder deze Giro.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Lijkt mij toch uitstel van executiequote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic kan het wiel van Pellizarri niet eens meer houden op asfalt. En toch gaat hij miraculeus ontsnappen, net als in de Tour.
Als de ploegleiding had verteld dat Pogacar in koers was hadden ze dat meteen gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
Als UAE in blok met vier man zou rijden dan hadden ze Roglic 2 minuten aan kunnen smeren.
Er schijnt ook een schansspringer mee te doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Del Toro is letterlijk een mountainbiker.
Wouter had ook wel kunnen wachten dan, toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
Als UAE in blok met vier man zou rijden dan hadden ze Roglic 2 minuten aan kunnen smeren.
Vatsek is voormalig langlaufer!quote:Op zondag 18 mei 2025 16:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er schijnt ook een schansspringer mee te doen.
Simon lijkt mij niet dat hij podium kan rijden. Dan kun je beter vooraan blijven, en als je alsnog gelost bent rijden voor Yates.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wouter had ook wel kunnen wachten dan, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |