SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Las ik.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik heb ook zo'n 3 uur geslapen. Wakker geworden omdat ik gruwelijk verbrand ben eergisteren.
Door kortsluiting in mijn zenuwen, heb ik op verschillende plaatsen op mijn lijf ook een beetje de sensatie van zonnebrand.
Al een paar maanden lang.![]()
Oh wat kut man. Kunnen ze daar wat aan doen?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Las ik.
Door kortsluiting in mijn zenuwen, heb ik op verschillende plaatsen op mijn lijf ook een beetje de sensatie van zonnebrand.
Al een paar maanden lang.![]()
Ik heb imuunglobuline infusen gehad, maar dat verergerde de pijntjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wat kut man. Kunnen ze daar wat aan doen?
Nu corticosteroiden . Heb ik voor mijn gevoel meer aan![]()
heb nog een Duitser die maar voor me stond bij ingang productie locatie ff in mijn meest vloeiende Duits maar ausb gewezen in Scheveningen, weert ook niet war i dan wilde komen. iig niks daar waar wij zitten.
Maar was grappig. mijn og meer 'r ausDo what you love, love what you do!![]()
Gaat het wel langzaamaan beter?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb imuunglobuline infusen gehad, maar dat verergerde de pijntjes.
Nu corticosteroiden . Heb ik voor mijn gevoel meer aan![]()
bedoel we hebben we wat problemen nl. op onze productie locatie Scheveningen ivm die Navo top.
mss was ik eerder vriendelijker geweest, maarja. met beetje Duits dat ik ik ken. moest weg iig.
AUsmachen.Do what you love, love what you do!![]()
wilde al bijna beetje doen met Duitsers in ww2. LOL maar bedacht me ff dat weet die man ook niet met zn fietsjes op zijn a
uutoDo what you love, love what you do!![]()
Succesquote:Op zondag 18 mei 2025 03:49 schreef marc0871 het volgende:
Kijken of ik nog paar uurtjes kan pitten.
Laters![]()
![]()
tis niet zo makkelijk. altijd. iig niet wat ik had, maar oke vertel en klets maar beetje met jullie en dat is altijd goed.Do what you love, love what you do!![]()
Daar hebben we dit voor:quote:Op zondag 18 mei 2025 03:52 schreef kree het volgende:
ik heb ziel pijn en twijfel. net zo erg eigenlijk.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
de makkelijke oplossing idd, maar ben er beetje op terug gekomen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar hebben we dit voor:
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
denk niet trouwens. want weer weg en maandag vroeg op. maarja. veel plezier hier ik ga ff nadenken over meiden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik drink even mijn thee op en dan duik ik er ook weer in. Ellende dit.quote:Op zondag 18 mei 2025 04:01 schreef kree het volgende:
naja voor mij ook beetje slaap tijd. morgen weer mss \![]()
Thee!?quote:Op zondag 18 mei 2025 04:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik drink even mijn thee op en dan duik ik er ook weer in. Ellende dit.
Deze man.quote:Op zondag 18 mei 2025 04:05 schreef kree het volgende:
ok nog ff dan. ik droomde fucking raar gister>?
quote:vertel morgen wel ook, want sowieso is meer bolk dingen enzo en geen zin in. haha truste allen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Alles goed?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fan van ajax?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Snap ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: