Klopt, Madonna is voor het geld gezwicht. Gelukkig staat ons Sieneke daarboven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat soort grootheden lenen zich vaak niet voor dit soort festivals, tenzij er met veul geld gegooid wordt
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneertje zwart/wit heeft uiteraard ook weer een mening…
Nee, het gifje dat ik denk dat je bedoelt is met John Lundvik die namens Zweden 5e werdquote:
In de kut van tante Sieneke.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Pierre Kartner is er ook nog overheen geweest.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Evangelion het volgende:
Wij willen cha cha cha en rim dim sala bim
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwingquote:
Rond 00.45 pas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwing
Zoals altijd weer aan het trollenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneertje zwart/wit heeft uiteraard ook weer een mening…
Om 1:00 zijn we klaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben we dan de uitslag? Want ik ben doodop, was vanmorgen om 7u al weer aan het buffelen hier thuis met de verbouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |