Kunnen de berichten over natte geit en wateroverlast weer uit de kast en kappen ze gelukkig weer met dat gedram over droogte.quote:
Jullie hebben een stuk nattere lente gehad dan voorgaande jaren en de resrvoirs in Spanje zitten goed vol, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:19 schreef dick_laurent het volgende:
Wij hebben hier vandaag een dagje regen en dat gaat voorlopig de laatste zijn denk ik voordat de bakoven voor minimaal 3 maanden aan gaat.
Klopt. Maar ja, ik heb het vaker gezegd, de NLse zomer is over het algemeen prettiger dan de zomer hier vind ik. Juist die afwisseling tussen warme/hete dagen met een of een paar regendagen is wel lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jullie hebben een stuk nattere lente gehad dan voorgaande jaren en de resrvoirs in Spanje zitten goed vol, dus dat scheelt.
Het weerpatroon gaat op de schop, maar hoop niet dat het dermate verstoord gaat worden dat we hier nu 3 maanden wisselvallig weer gaan krijgen. Het is notabene gvd zomer. ondanks de mooiste lente ooit, mag het zo wel blijven met af en toe regen. uiteraard wel wat warmer.
Ik zit in de zomer niet te wachten op dagen onder de 20 graden eigenlijk. paar buien regen is prima als het begin 20 is. Bij jou is het lang saai omdat het gewoon te heet is, dat vind ik ook niks. Meest vervelende is een te hoge luchtvochtigheid, dus er moet ook niet te veel regen vallen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, ik heb het vaker gezegd, de NLse zomer is over het algemeen prettiger dan de zomer hier vind ik. Juist die afwisseling tussen warme/hete dagen met een of een paar regendagen is wel lekker.
quote:
Het is nog lente hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:42 schreef INViCTuS het volgende:
Wat dat betreft was deze lente gewoon echt perfect.
Volgende week begint de zomer. Ik denk vooruitquote:
Komt morgen pasquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waar is de regen?
Sta nog in de zon te bakken nu
Ruikt wel lekker. Meen ik me te herinneren. Weet het niet meer zo goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Krijgen we al dat gezeur over petrichor weer. Dat weten we nu wel dat je een bepaalde geur krijgt als het na lange tijd weer regent. Boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |