Vrijdag weer 20 en zon en lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:31 schreef INViCTuS het volgende:
Vorige week zon en 22 graden, dat was lekker.
18 en zon nu.. dus niet zoveel verschil.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:31 schreef INViCTuS het volgende:
Vorige week zon en 22 graden, dat was lekker.
Was het maar 20, we gaan de plakoven in. Gelukkig zou het wel weer snel minder benauwd moeten worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag weer 20 en zon en lekker![]()
Al zit m’n haar echt fantastisch met dit klamme weer. REGENGODEN.
Zaterdag 23 hier met een briesje uit zee. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was het maar 20, we gaan de plakoven in. Gelukkig zou het wel weer snel minder benauwd moeten worden.
Vind je het nu ook benauwd? Dat is het eigenlijk helemaal niet, omdat het nog steeds zo waait en open is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was het maar 20, we gaan de plakoven in. Gelukkig zou het wel weer snel minder benauwd moeten worden.
Nope, nu nog niet. Zaterdag meen ik wel. Maar zou van korte duur moeten zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je het nu ook benauwd? Dat is het eigenlijk helemaal niet, omdat het nog steeds zo waait en open is.
Het enige wat me 's zomers vaak nog op de been houdt buiten: wind.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:28 schreef Evangelion het volgende:
Alles boven windkracht 2 moet echt verboden worden in de lente en zomer.
Eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Kunt beter in de winter/herfst geen wind hebben. Die snijdende kou is toch veel minder aantrekkelijk dan een verkoelend briesje 's zomers?
Ja, dat wel. Maar ik wil niet te veeleisend zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Kunt beter in de winter/herfst geen wind hebben. Die snijdende kou is toch veel minder aantrekkelijk dan een verkoelend briesje 's zomers?
8-12 graden is in de winter ook prima te doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Koud weer in de winter is prima te doen, mits geen snijdende wind.
Zeker. Maar ik wil ook niet te veeleisend zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
8-12 graden is in de winter ook prima te doen
Was vandaag in Murcia. Graadje of 32.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaterdag 23 hier met een briesje uit zee. Niks aan het handje.
De enige met een plakoven is @:dick_laurent
vrijwel alle huizen weg. maar het is ook 3.5 miljoen kubieke meter met puin, sneeuw, ijs, steen en andere natuur troepquote:
Ja.. elkendige ontwikkeling wel. Waar ik als kind 25 jaar geleden nog vrij machtige gletsjers zag, zal mijn zoontje het moeten doen met wat kruimels vrees ik.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:59 schreef INViCTuS het volgende:
Klimaatverandering in de Alpen @:geschiedkundige gletsjer ingestort in Wallis. Beste partij puin en ijs
[ x ]
En de huizen die nog staan worden waarschijnlijk overstroomd door de nu geblokkeerde rivier.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
vrijwel alle huizen weg. maar het is ook 3.5 miljoen kubieke meter met puin, sneeuw, ijs, steen en andere natuur troep
Plus dat de hele Rijndelta drastisch minder water te verwerken krijgt gedurende de zomer. Het heeft voor ons ook consequenties.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja.. elkendige ontwikkeling wel. Waar ik als kind 25 jaar geleden nog vrij machtige gletsjers zag, zal mijn zoontje het moeten doen met wat kruimels vrees ik.
Beter dan dit kansloze weerquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef Elan het volgende:
Nieuw pluim bakt ze op de LT wel heel bruin. Hittegolf-potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |