Niks mis met trainen in een nat broekje.quote:
Hoe laat spreken we af?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis met trainen in een nat broekje.
@Evangelion We komen je aanmoedigen bij je training.quote:
Langdurige gestage regen is wel het beste inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Regen met bijna 20 graden.
De natuur helemaal groen en in de zomervibe.
Regen is nog nooit zo fijn geweest.
Ik zie in mn tuinen helemaal dichtgroeien met dit weer. Wordt weer snoeien komend weekend.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Starhopper het volgende:
Mooi hoor die regenBinnenkort alles nog groener
GFS oper godquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper is nu al een hele dag het hele koude uiterste. Dus heel dat model heb je geen ene flikker aan wat kaarten betreft, terwijl het tegelijk het model is met het meeste potentieel
Verhaal voor de rest blijft nog onveranderd. De echt instabiele lucht buigt af naar Duitsland dankzij een te vroeg invallend koufront.
Het verschil is dat het nu ook echt een enorme buitenstaander is, en vorige week nog andere leden mee trokquote:
Ik zou het @Krillin anders even vragen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is dus sla/corrigeer mij indien nodig, maar ik ving de hele week halve berichten op over solar flares. Nu merk ik toevallig dat vandaag het mobiele internet bij collegas en mij ontzettend aan het uitvallen/wegvallen is (verschillende providers).
Kan ik daar meer over vinden ergens in dit subforum?
Is dit het nieuwe chemtrails?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is dus sla/corrigeer mij indien nodig, maar ik ving de hele week halve berichten op over solar flares. Nu merk ik toevallig dat vandaag het mobiele internet bij collegas en mij ontzettend aan het uitvallen/wegvallen is (verschillende providers).
Kan ik daar meer over vinden ergens in dit subforum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |