Dat is het ook. Die lange breaks zijn reclame in andere landen. Die korte zijn om extra tijd voor het wisselen van de staging mogelijk te maken.quote:
Strani is een drinkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het echt heel erg apart dat @:Strani dit leuk vindt
Hen wordt dit dus bespaard..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook. Die lange breaks zijn reclame in andere landen. Die korte zijn om extra tijd voor het wisselen van de staging mogelijk te maken.
Dat is eigenlijk wel te horen.quote:
Diep van binnen is hij een Disneyprinses.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het echt heel erg apart (als in, unlike him) dat @:Strani dit leuk vindt
Nee, dit is het lied van het VKquote:
Niet alleen ernaast, maar ook nul comma nul gevoel voor timingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch bijzonder mensen die echt goed kunnen zingen die er af en toe zo naast zitten.
Alles krijgt straks weer de schuld met de Brexit voorop, maar kritisch kijken naar de inzending gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Aadrianus het volgende:
Ze blijven het maar niet snappen, hè, in de UK.....
Ik hoopte dat ze na Sam in 2022, dat ze net als Nederland betere nummers zouden sturen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Aadrianus het volgende:
Ze blijven het maar niet snappen, hè, in de UK.....
Temu Sugababesquote:
Die wordt zo weggestuurd, daarna mogen ze het als duo nog een keer proberen.quote:
Je valt in herhalingquote:
Die waren 100 keer beter, ondanks het saaie nummer.quote:
En ze hebben alledrie ervaring op West End. Het zullen toch de zenuwen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen ernaast, maar ook nul comma nul gevoel voor timing
Zijn serieus goede zangeressen jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren 100 keer beter, ondanks het saaie nummer.
Ja. Of dat dit helemaal niet hun genre is en het een beetje aan ze 'opgedrongen' is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ze hebben alledrie ervaring op West End. Het zullen toch de zenuwen zijn denk ik.
Een bepaald deel van de stemmers is hier wel fan van. Maar het is geen Gjon's Tears,quote:
Ogene is een vocale powerhouse, ondanks dat het verre van m’n smaak is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren 100 keer beter, ondanks het saaie nummer.
Klopt. Als die eens een keer een goede tekstschrijver zouden aannemen i.p.v. Vol van pa te zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ogene is een vocale powerhouse, ondanks dat het verre van m’n smaak is.
Edit: ik haalde even IJsland en Finland door elkaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Arizona het volgende:
Het is tot nu toe een zware kluif, deze avond. Maar vanaf IJsland krijgen we een goede reeks
geacht op Bach enzo,,,, dat zeiden ze netquote:
Céline Dion schijnt wel ervaring te hebben met zingen over gammele boten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:01 schreef Spablauw214 het volgende:
De boot van Can Bonomo is er ook weer.
Ja. Ook al is het mijn stijl en nummer niet. Dit is wat hij wel echt goed kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Het operastuk is echt 10x beter dan de normale zang.
Ja zie edit. Haalde IJsland en Finland door elkaarquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dot leuk, lekker vrolijk ook![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit is stiekem wel geinig.
Niet geweldig maar wel goed te doen.
Dat eigenlijk vooral ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit is stiekem wel geinig.
Niet geweldig maar wel goed te doen.
Het was in de aanbieding bij de zwitserse AH.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:04 schreef Redefine het volgende:
Er is weer geen alufolie te vinden in Basel en omstreken.
Ich komme met dit verwarrenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zie edit. Haalde IJsland en Finland door elkaar
Buiten Luxemburg om wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |