Dat weet ik niet, ik ben geen fulltime homo, ben gelegenheidshomo, neuk alleen jouw kontje wanneer je onderdanig voor me klaar ligt, samen met je zusjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
Waren de roze setjes voor homo's uitverkocht?
Holy shit, die had ik vroeger ook. Vooral die aggressive bemoeizuchtige aap was bijzonder.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
Lego piraten is veel leuker:
[ afbeelding ]
wauw, dan ken je lego nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef Roesjesjager het volgende:
Allemaal van die grijze kut starwars shit, no thanks.
Gewoon geen goeie sets die de moeite waard zijn om te bouwen.lego
Leef je onder een lego steen?quote:Op zondag 18 mei 2025 04:26 schreef sp3c het volgende:
Ding met lego is toch dat je zelf kunt bouwen waar je zin in hebt mits je niet compleet stupid bent?
Of is dat veranderd?
Vandaag koop je kant-en-klare sets, waar je niet zo heel gek veel mee kan.quote:Op zondag 18 mei 2025 04:26 schreef sp3c het volgende:
Ding met lego is toch dat je zelf kunt bouwen waar je zin in hebt mits je niet compleet stupid bent?
Of is dat veranderd?
Dat werkt niet meer Henkiequote:Op zondag 18 mei 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:
Gewoon alles in een bak gooien van meerdere dozen
ja werkt gewoon, heb ik een keer op lego masters gezienquote:
daarom huisjes e.d. kopenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:32 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Vandaag koop je kant-en-klare sets, waar je niet zo heel gek veel mee kan.
[ afbeelding ]
Als je deze T-rex set koopt, kun je er bijvoorbeeld niet heel veel anders mee, tenzij je een genie bent dan kom je misschien met deze:
[ afbeelding ]
Maar ik hoop dat je ziet, dat je niet zomaar even die Alien maakt, wanneer je de T-rex gekocht hebt. Dan moet je toch al heel wat lego ervaring hebben. Al die ribbenkast en ook staart onderdelen, je gaat er in ieder geval geen piratenschip van maken of kasteel.
Hehe, zit er ook aan te denken.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup dit is die nieuwe. Die ga ik binnenkort aanschaffen!
Ja ik heb er ook eigenlijk geen ruimte meer voor. Rivendell kan net (of net niet) tussen Orthanc en Barad-Dur. Waar ik deze ga laten weet ik nog niet. Misschien wat planken ophangen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zit er ook aan te denken.
Maar dan moet de crafting table en het vikingdorp opgeborgen worden.
Heb hier nog de Avengers helicarrier staan, en de skyline van New York om te bouwen. De pyramide van Giza lijkt me ook vet maar nogal aan de prijs met 500 euro. Hoezo geen leuke sets te vinden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef Roesjesjager het volgende:
Allemaal van die grijze kut starwars shit, no thanks.
Gewoon geen goeie sets die de moeite waard zijn om te bouwen.lego
Ja Enterprise D, ga ik zeker halen. Weinig interressante Star Wars sets voor mij tegenwoordig (ben een OT man) wel beter voor mijn portemonnee.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt toch nog een grote Star Trek set aan?
jawel, allleen moet je bak een database zijn met 250 vakjes en je hebt duizenden euri nodig van dat spul... youtube staat er vol meequote:
White supremacy!11!1111quote:Op zondag 18 mei 2025 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatst de Concorde samengesteld. Leuk setje maar wel veel witte blokjes
Jammer dat je weer zo racistisch moet doen!quote:Op zondag 18 mei 2025 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen idee welke hobby's je nog meer hebt, en wat voor ruimte en uitgaven je hebt. Of een partner.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:29 schreef DubbeleKater het volgende:
[..]
Ja Enterprise D, ga ik zeker halen. Weinig interressante Star Wars sets voor mij tegenwoordig (ben een OT man) wel beter voor mijn portemonnee.
Maarja, er komt ook een 1000euro Death Star set aan.... pffff
Maar dat allemaal zijn nou net de grijze sets waar TS over klaagt
Haha, ja andere hobby is synthesizers en muziek maken. Ja, partner, vrouw heb ik, die ook een goede baan heeft en niet hoeft bij te dragen aan de huisvesting.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee welke hobby's je nog meer hebt, en wat voor ruimte en uitgaven je hebt. Of een partner.
Anders gewoon doen toch.
Gooi hem van je balkon voor historische accuraatheid.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, sorry ik vind die starwars sets echt de slechtste eruit. Dat Millenium ding slaat nergens op gewoon een groot grijs gedrocht.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:29 schreef DubbeleKater het volgende:
[..]
Ja Enterprise D, ga ik zeker halen. Weinig interressante Star Wars sets voor mij tegenwoordig (ben een OT man) wel beter voor mijn portemonnee.
Maarja, er komt ook een 1000euro Death Star set aan.... pffff
Maar dat allemaal zijn nou net de grijze sets waar TS over klaagt
Snap ik volkomen als je niets met Star Wars hebt, en ik heb iets met Star Wars en heb die UCS Millenium Falcon ook niet, omdat ik hem te veel plek vind innemen. Ik heb wel playset 75257 en midsize 75375quote:Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja, sorry ik vind die starwars sets echt de slechtste eruit. Dat Millenium ding slaat nergens op gewoon een groot grijs gedrocht.
Ja als je iets met starwars hebt is het wel tof. Ik vind een X-Wing dan nog wel leuk, maar dan heb ik het ook wel gehad.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:13 schreef DubbeleKater het volgende:
[..]
Snap ik volkomen als je niets met Star Wars hebt, en ik heb iets met Star Wars en heb die UCS Millenium Falcon ook niet, omdat ik hem te veel plek vind innemen. Ik heb wel playset 75257 en midsize 75375
Dark Falcon koop ik ook nog wel voor het einde van het jaar
Allemaal grijs ja, kastelen ook voor het merendeel (of zwart)
Lego auto's vind ik ook cool btw
Ik voorzie een lego kamer.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja als je iets met starwars hebt is het wel tof. Ik vind een X-Wing dan nog wel leuk, maar dan heb ik het ook wel gehad.
Ik heb laatst de Jaws set gebouwd, nu D&D kasteel, daar zit wel nog wat groen in.
Hierna de T-Rex, die is qua kleur ook wel saai, maar het is een T-rex. Qua auto's vind ik alleen de range rover defender wel leuk.
Een hobby is nooit zondequote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Beetje zonde van de ruimte, maar wie weet.
Dikke treinset er bij die door de hele kamer gaatquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Beetje zonde van de ruimte, maar wie weet.
Als je er borden en glazen met eten/drinken op kan zetten, dan ben ik wel van de partij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikke treinset er bij die door de hele kamer gaat
de hele kamer?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikke treinset er bij die door de hele kamer gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |