Dat weet ik niet, ik ben geen fulltime homo, ben gelegenheidshomo, neuk alleen jouw kontje wanneer je onderdanig voor me klaar ligt, samen met je zusjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
Waren de roze setjes voor homo's uitverkocht?
Holy shit, die had ik vroeger ook. Vooral die aggressive bemoeizuchtige aap was bijzonder.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
Lego piraten is veel leuker:
[ afbeelding ]
wauw, dan ken je lego nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef Roesjesjager het volgende:
Allemaal van die grijze kut starwars shit, no thanks.
Gewoon geen goeie sets die de moeite waard zijn om te bouwen.lego
Leef je onder een lego steen?quote:Op zondag 18 mei 2025 04:26 schreef sp3c het volgende:
Ding met lego is toch dat je zelf kunt bouwen waar je zin in hebt mits je niet compleet stupid bent?
Of is dat veranderd?
Vandaag koop je kant-en-klare sets, waar je niet zo heel gek veel mee kan.quote:Op zondag 18 mei 2025 04:26 schreef sp3c het volgende:
Ding met lego is toch dat je zelf kunt bouwen waar je zin in hebt mits je niet compleet stupid bent?
Of is dat veranderd?
Dat werkt niet meer Henkiequote:Op zondag 18 mei 2025 13:05 schreef sp3c het volgende:
Gewoon alles in een bak gooien van meerdere dozen
ja werkt gewoon, heb ik een keer op lego masters gezienquote:
daarom huisjes e.d. kopenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:32 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Vandaag koop je kant-en-klare sets, waar je niet zo heel gek veel mee kan.
[ afbeelding ]
Als je deze T-rex set koopt, kun je er bijvoorbeeld niet heel veel anders mee, tenzij je een genie bent dan kom je misschien met deze:
[ afbeelding ]
Maar ik hoop dat je ziet, dat je niet zomaar even die Alien maakt, wanneer je de T-rex gekocht hebt. Dan moet je toch al heel wat lego ervaring hebben. Al die ribbenkast en ook staart onderdelen, je gaat er in ieder geval geen piratenschip van maken of kasteel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |