Met deze jurk op die schijf gaan staan was vragen om problemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Nou leuk, maar het echte optreden was spectaculairder.
Ik heb zojuist een cola zero opengetrokkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:04 schreef Yesse het volgende:
Meneer Yesse heeft mocktails gekocht dus stemming zit erin
Wat wil je in die hobbezakkenquote:
Na Israël optreden.quote:
Die van mij ook. Samen met San Marino.quote:
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegetenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een cola zero opengetrokken
Ik vond ze ook leuk!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
IJsland is eigenlijk ook wel een van mijn favorieten.
Such a vibe Vaebquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
IJsland is eigenlijk ook wel een van mijn favorieten.
Ik heb een halve zak chips opgegeten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegeten
Ik wacht ook nog even met mijn hammetjes en kaasblokjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegeten
Zelfgemaakte popcorn is wat dat betreft echt een tip: veel vezels dus ook nog goed voor je darmenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een halve zak chips opgegeten.
Ik moet even rustig aan doen met snacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |