Dan moet ik dus hier zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier zitten alleen de leuke mensen.
quote:
Ik heb KPN maar ik loop ook achter op Fred. Want hij zag DE TUNE eerderquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:01 schreef Arizona het volgende:
Ik loop echt ruim een minuut achter.
![]()
Dank Delta.
Vorige keer was ik er gewoon helemaal nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent nooit te laat zei je toch eerder vandaag?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer was ik er gewoon helemaal niet
Was met dodenherdenking ook, toen vond ik het extra stomquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb KPN maar ik loop ook achter op Fred. Want hij zag DE TUNE eerder
Dat doet me denken aan de tijd dat het ESF nog helemaal begin mei was en als we pech hadden 4 mei op zaterdag was en we er daardoor niet bij warenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was met dodenherdenking ook, toen vond ik het extra stom
De reservejurk van Hazel.quote:
Won vorig jaar en daarom zijn we in Baselquote:
Met deze jurk op die schijf gaan staan was vragen om problemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Nou leuk, maar het echte optreden was spectaculairder.
Ik heb zojuist een cola zero opengetrokkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:04 schreef Yesse het volgende:
Meneer Yesse heeft mocktails gekocht dus stemming zit erin
Wat wil je in die hobbezakkenquote:
Na Israël optreden.quote:
Die van mij ook. Samen met San Marino.quote:
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegetenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een cola zero opengetrokken
Ik vond ze ook leuk!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
IJsland is eigenlijk ook wel een van mijn favorieten.
Such a vibe Vaebquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
IJsland is eigenlijk ook wel een van mijn favorieten.
Ik heb een halve zak chips opgegeten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegeten
Ik wacht ook nog even met mijn hammetjes en kaasblokjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zin in popcorn maar ik heb teveel pasta carbonara met tuinbonen gegeten
Zelfgemaakte popcorn is wat dat betreft echt een tip: veel vezels dus ook nog goed voor je darmenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een halve zak chips opgegeten.
Ik moet even rustig aan doen met snacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |