Het is prima uitgevoerd maar vooral weinig origineel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook. Een beetje herhalend en wat saai, maar wel mooi.
Eens, maar als het er dan eenmaal is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, maar het hoort hier niet te staan
Ja. Zoals ik eerder zei, een typische Israëlische inzending. Dit hebben ze vaker gedaan. Tussen juist weer de opvallende inzendingen door.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is prima uitgevoerd maar vooral weinig origineel.
het zou net als Rusland behandeld moeten wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, maar het hoort hier niet te staan
Dat is vrij lui ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Naast dat Israël hier niet hoort te staan, vind ik het ook zo lui dat ze gewoon dat couplet drie keer hebben vertaald.
Klopt. Maar die hebben geen grote sponsor die betaald.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou net als Rusland behandeld moeten worden
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Naast dat Israël hier niet hoort te staan, vind ik het ook zo lui dat ze gewoon dat couplet drie keer hebben vertaald.
Tsja, geen politiek, wel geldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hebben geen grote sponsor die betaald.
Met You never wok alone.quote:
Het heeft wel een hoog entertaimentgehaltequote:
Daarom is het ook zo hypocriet van de EBU. Ze roepen dat Israël mee mag doen, omdat ze het festival niet te politiek wil maken. Terwijl het niet laten deelnemen van Rusland juist een (terechte) politieke keuze is.quote:
Waar het hart van vol is.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Maar die discussie ga ik hier en nu niet voeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radiohead zou ik hier niet snel mee associëren nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Radiohead Cornald?
Ik ben groot Radioheadfan, maar dit nummer blijf ik niks aan vinden.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |