Wil je dat geklets over Viaplay in het Viaplay topic houden? Dank u.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in morgen!!!!!! Heb voor het eerst dit jaar het gevoel dat Max weleens in het droog op racepace voor de McLarens kan blijven hangen. Dit circuit is lastig om in te halen en Max is echt een killer in 1 op 1 gevechten. Piastri moet ook aan het WK denken en staat voor Norris.
En tot slot heb ik vanmiddag eindelijk naar ViaPlay kunnen kijken (is gratis dit weekend) en dat was alsof ik weer op mijn Windows XP PC naar Youtube videos probeerde te kijken lol
Super blij met mn 4K premium abbo op F1 TV, wat.een.verschil.
Flink wat updates meegebracht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke wederopstanding van Aston Martin wel opeens
True, al had ik niet het idee dat daar heel veel verschil tussen zat.quote:
Okequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je dat geklets over Viaplay in het Viaplay topic houden? Dank u.
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:47 schreef SiGNe het volgende:
Nederlanders zijn ook altijd te herkennen als ze Engels spreken, zeker als ze zo verschrikkelijk Engels spreken als Rutte.
Enorm veel updates dit weekend, schijnt dus goed te werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke wederopstanding van Aston Martin wel opeens
Hey oudjes ook niet uitvlakken hoor. Nouja sommigen dan. Ligt een beetje aan hoeveel je het na school nog dagelijks hebt gesproken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.
Als ie z'n Q2 had geëvenaard was ie voor Alonso geëindigd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz is er niet op achteruit gegaan dit jaar
Altijd lachen als Max volgens eigen zeggen 'turd' is geëindigdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.
Hij spreekt geweldig Engels, voor een Italiaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan maar als je al lang Engels spreekt en het om je heen hoort en dan ipv lap overdreven Italiaans lappe blijft zeggen dan doet hij het dus expres. Soort trots op het accent ipv proberen zo goed mogelijk Engels te spreken.
Je bent je 77 OLED vergeten en post die fotos eens in het Viaplaytopicquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in morgen!!!!!! Heb voor het eerst dit jaar het gevoel dat Max weleens in het droog op racepace voor de McLarens kan blijven hangen. Dit circuit is lastig om in te halen en Max is echt een killer in 1 op 1 gevechten. Piastri moet ook aan het WK denken en staat voor Norris.
En tot slot heb ik vanmiddag eindelijk naar ViaPlay kunnen kijken (is gratis dit weekend) en dat was alsof ik weer op mijn Windows XP PC naar Youtube videos probeerde te kijken lol
Super blij met mn 4K premium abbo op F1 TV, wat.een.verschil.
Nah, ik spreek het dagelijks voor werk en ze pikken me er zo uit als Nederlander. Ik schijn als de bad guy in Austin Powers te klinken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey oudjes ook niet uitvlakken hoor. Nouja sommigen dan. Ligt een beetje aan hoeveel je het na school nog dagelijks hebt gesproken.
De race is nog niet begonnen, we gaan het zien straksquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Zal je zien als Max nu hetzelfde kunstje bij Piastri flikt, hij wel bestraft word en Piastri gewoond e baan mag afsnijden........
1 voordeel: deze bocht 1 wil je überhaupt niet afsnijdenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Zal je zien als Max nu hetzelfde kunstje bij Piastri flikt, hij wel bestraft word en Piastri gewoond e baan mag afsnijden........
Afsnijden niet, maar er zijn wel "mogelijkheden"quote:Op zondag 18 mei 2025 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 voordeel: deze bocht 1 wil je überhaupt niet afsnijdenwant dan verlies je sowieso plekken.
Hoop dat die het dit keer clean houdt.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Afsnijden niet, maar er zijn wel "mogelijkheden"
[ afbeelding ]
Hamilton staat niet vooraan dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat die het dit keer clean houdt.
Oh ja het was Lewis z’n schuld dat Max hem eraf reedquote:Op zondag 18 mei 2025 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hamilton staat niet vooraan dus dat komt wel goed.
Niet om nu oude koeien uit de sloot te halen maar Max zat ervoor bij de apex en is zelfs niet eens over de lijn geweest..quote:Op zondag 18 mei 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja het was Lewis z’n schuld dat Max hem eraf reed
Er zijn een paar mensen hier die zin hebben in een middag BBQ @Nattekat.quote:
Ga er maar vanuit de het altijd Max is die als fout gezien wordtquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |