Ik ga niet kijken. Dan ben je je hele avond weer kwijt en is het weer zo 01:00. Ga liever wat anders kijken.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Dan ben je je hele avond weer kwijt en is het weer zo 01:00. Ga liever wat anders kijken.
Dat is sowieso altijd beterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef SiGNe het volgende:
Norris kan inderdaad maar beter even niet op sociale media kijken..
Ik denk eerder dat Norris zijn eigen vijand isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:35 schreef SiGNe het volgende:
Norris kan inderdaad maar beter even niet op sociale media kijken..
Dit vooral ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Norris zijn eigen vijand is
Altijd in voor een goede grap, die Zak.quote:
Welke era?quote:
Begon allemaal in Brazilië vorig jaar.quote:
Spareribsquote:
Zeker maar als je dan ook nog op SM kijkt dan pijnig je jjezelf nog meerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Norris zijn eigen vijand is
Soms moet je bepaalde dingen ook niet te prematuur roepen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd in voor een goede grap, die Zak.
Dat was Piastri..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh tering
Dat van Hadjar had wel impact op Norris zijn lap denk ik
Ja nu wel he!quote:
Valsecchi? Zo klonk hij altijd al hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
Die man vindt dat hij fantastisch klinkt met dat aangedikte accent over z'n Engels
Beetje vergezochtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begon allemaal in Brazilië vorig jaar.
Dat kan maar als je al lang Engels spreekt en het om je heen hoort en dan ipv lap overdreven Italiaans lappe blijft zeggen dan doet hij het dus expres. Soort trots op het accent ipv proberen zo goed mogelijk Engels te spreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valsecchi? Zo klonk hij altijd al hoor
Ik vind het wel geinig klinken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan maar als je al lang Engels spreekt en het om je heen hoort en dan ipv lap overdreven Italiaans lappe blijft zeggen dan doet hij het dus expres. Soort trots op het accent ipv proberen zo goed mogelijk Engels te spreken.
Engels is niet z'n moedertaal, dat is Italiaans.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan maar als je al lang Engels spreekt en het om je heen hoort en dan ipv lap overdreven Italiaans lappe blijft zeggen dan doet hij het dus expres. Soort trots op het accent ipv proberen zo goed mogelijk Engels te spreken.
Dat laatste geldt voor iedereen die Frans spreektquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Engels is niet z'n moedertaal, dat is Italiaans.
Nederlanders zijn ook altijd te herkennen als ze Engels spreken, zeker als ze zo verschrikkelijk Engels spreken als Rutte.
En ja zou Nederlanders eens Frans moeten horen spreken, dat is helemaal verschrikkelijk.
Oscar Piastri eerste WDC in de Lando Norris era.quote:
Wil je dat geklets over Viaplay in het Viaplay topic houden? Dank u.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in morgen!!!!!! Heb voor het eerst dit jaar het gevoel dat Max weleens in het droog op racepace voor de McLarens kan blijven hangen. Dit circuit is lastig om in te halen en Max is echt een killer in 1 op 1 gevechten. Piastri moet ook aan het WK denken en staat voor Norris.
En tot slot heb ik vanmiddag eindelijk naar ViaPlay kunnen kijken (is gratis dit weekend) en dat was alsof ik weer op mijn Windows XP PC naar Youtube videos probeerde te kijken lol
Super blij met mn 4K premium abbo op F1 TV, wat.een.verschil.
Flink wat updates meegebracht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke wederopstanding van Aston Martin wel opeens
True, al had ik niet het idee dat daar heel veel verschil tussen zat.quote:
Okequote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je dat geklets over Viaplay in het Viaplay topic houden? Dank u.
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:47 schreef SiGNe het volgende:
Nederlanders zijn ook altijd te herkennen als ze Engels spreken, zeker als ze zo verschrikkelijk Engels spreken als Rutte.
Enorm veel updates dit weekend, schijnt dus goed te werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke wederopstanding van Aston Martin wel opeens
Hey oudjes ook niet uitvlakken hoor. Nouja sommigen dan. Ligt een beetje aan hoeveel je het na school nog dagelijks hebt gesproken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |